Golden Corral heeft het grootste buffet.
Ook buffet: Sizzler en Ponderosa
Vergeet niet de kortingscoupons mee te nemen voor het ontbijt.
Afdrukvoorbeeld
Golden Corral heeft het grootste buffet.
Ook buffet: Sizzler en Ponderosa
Vergeet niet de kortingscoupons mee te nemen voor het ontbijt.
Zijn die coupons ergens te vinden waar je ze gewoon gelijk kunt uitprinten? Ik kom namelijk alleen maar op sites waar je eerst moet registreren of al je gegevens achter moet laten om zo'n coupon te kunnen printen.
Die boekjes met coupons vind je overal, bij Walmart, Publix, restaurants. Kan niet missen.
Ze liggen zelfs bij de ingang van de restaurants.
Oh, gewoon daar. Ik was al fanatiek aan het googelen hahaha. Thanks!
En vaak krijg je als je ergens eet een bon die je de volgende keer kunt gebruiken voor korting. Ze zien gasten graag nog een keer :)
Ja, bij Sizzler krijg je vaak een bon mee voor de volgende keer, maar die is dan alleen voor lunch of diner.
Wij vinden Golden Corral altijd lekker, je kunt er nl. ook lekkere omeletten laten maken.
Klopt helemaal Ritchie. Ik heb de laatste vakantie 3 keer een andere omelet laten bereiden, heerlijk (én gezond, afhankelijk van je keuze natuurlijk :)).
Wij hebben een paar keer bij Cracker Barrel ontbeten. Geen buffet, maar wel een hele grote kaart met veel gerechten. Kwaliteit van het eten is goed (want versgemaakt). Dat vind ik weer het nadeel van Sizzler (waar we ook geweest zijn natuurlijk), daar ligt het net wat te lang warm te blijven onder de lampen.
Kan iemand mij zeggen wat de beste plaatsen zijn om te ontbijten in Orlando in de omgeving van Seaworld en Universal? Gezellig zitten en lekker eten, niet in de parken zelf....
Het ontbijt buffet van Golden Corral is heel erg goed.
Dankjewel voor de reactie, daar kan ik al iets mee doen....
Gewoon een keer de verschillende ketens proberen. De sfeer en de menu's zijn best verschillend, het is maar net wat je leuk vind.
Wij vinden Cracker Barrel erg leuk voor het ontbijt.
Een aanrader vlakbij SeaWorld is Village Inn
Succes.
Ben het eens met Anita, The Village Inn is een leuke zaak, wij hebben er een keer geluncht en doen dat de volgende keer zeker weer.
Is de prijs voor een ontbijt bij Cracker barrel vergelijkbaar met Denny's of Ihop of ligt het in een hogere prijsklasse?
Vergelijkbaar. En opletten als er Grits bij zit als je dat nog nooit hebt gegeten :)
Wij vonden wafflehouse ook erg lekker.
Denny's,Cracker barrel en Ihop vinden wij ook goed.
Grits, Dat is toch een soort havermout, brei?
Ja. Ik werd er niet echt blij van ;)
Schijnt wel heel gezond te zijn, superfood:p
Wij hebben ook ooit ontbeten bij Cracker Barrel, aan de 27. Eten vonden wij echt niet lekker, en de bediening was erg ongemotiveerd.
Golden Corral vonden we wel goed.
Ik vind met stip: Market Street Cafe in het plaatsje Celebration. Heerlijk ontbijt, veel keus. Geen keten en niet massaal. Binnen heb je echt het Amerikaanse diner gevoel en als je buiten zit kijk je uit over het meer. Bovendien vind ik Celebration een leuke plaats om na het ontbijt nog wat rond te kijken.
Wij vinden Cracker Barrel juist heel erg de moeite waard, heerlijk eten in een lekkere sfeer. Zelfs het winkeltje is top. Sizzler kan ik je ten zeerste afraden.
Die grits, niet zo vreemd als ze het maken met chloorwater. Mijn vrouw nam het vorige week per ongeluk, één hap was voldoende om de rest te laten staan. Normaal lust ze veel, maar grits? No way!
Cracker barrel is best aardig, maar het komt mij wat over als een vreetschuur, door de kleine en vele tafeltjes. Toch kan je er prima ontbijten zo af en toe. Het menu mag alleen overzichtelijker en wat plaatjes erbij zou niet misstaan.
Ik ga voor ontbijt ook liever naar een Denny's voor een lekkere Grand Slam of een Banana Pecan Pancake Breakfast.
Ja, als wij in een appartement zitten, gaan we de eerste morgen ook altijd ontbijten bij Denny's, we zijn dan toch altijd al heel vroeg wakker, dus daar lekker ontbijten, en daarna de boodschappen doen voor in het appartement. Denny's ontbijt vinden wij ook altijd heel goed, soms herhalen we dat in de vakantie wel eens.
Wij gaan alleen naar Cracker Barrel voor het winkeltje, het eten ontbijt en diner vinden wij daar niet zo lekker.
Het winkeltje van Cracker Barrel vonden we echt heel leuk, het heeft een bepaalde sfeer.
Waar in Celebration kan je lekker ontbijten?
Kijk hier eens :http://celebrationtowncenter.com/dining-entertainment/
Ik weet dat er een aantal forumleden hier wel eens ontbeten hebben, durf alleen niet te zeggen welke zaak hun hebben bezocht.
Dit stond 1 bladzijde terug al aangegeven (een héle goede tip trouwens(. :cool:
http://www.floridaforum.nl/showthrea...l=1#post197906
Dank je, staat genoteerd:o
Niemand fan van Ponderosa ?
Dat hele buffet gebeuren spreekt mij niet aan. Als ik al foto's zie van Ponderosa, word ik er niet vrolijk van. Er was er één op loopafstand van onze accommodatie, maar die niet bezocht.
Wel één keer nog naar Golden Corral geweest vorige week, maar dat was ook meteen de laatste keer (voorheen wel vaker geweest). Totaal geen atmosfeer, het type mensen dat er komt en het eten wat soms koud of oud is. Ik ging naar GC voor de bananenpudding, die ze elke dag hebben. Voorheen kon je uit een grote bak scheppen, tegenwoordig moet je het vragen bij de desserts aan de kok en staat het in een vitrine in een klein glaasje met veel koekkruimels en slagroom etc. Ik wil gewoon de 'pure' pudding. Met die kruimels erbij en de slagroom is het allemaal net niet hoe het moet zijn en met het erg kleine glaasje (type kinderijsje op z'n Hollands) maakt dat de smaak er niet beter op, omdat het zich vermengd. Hoef ik er ook niet meer naar terug ;) Of ik moet vragen of ze eentje willen maken zonder koekkruimels (Amerikanen kunnen geen koek maken, vlees zijn ze goed in) en slagroom. Ik ontbijt dan echt liever in een restaurantje met een menukaart. Als je ook ziet hoe weinig ik de laatste keer at bij zo'n buffet, haal je het er qua geld niet uit en heb je voor ietsje meer ergens anders een superontbijt.
Maar goed, een IHOP of Denny's heeft natuurlijk ook weinig tot geen sfeer. :)