Re: Aanbiedingen bij Groupon USA
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Michael66
Zou dit mogelijk zijn voor Nederlanders? Klinkt best gaaf om 2 nachten op een cruiseschip en 2 nachten op de Bahamas te verblijven voor 500 dollar. Vraag me alleen af of je geen gedoe krijgt met paspoorten en zo!
Hoi Laredo,
Lijkt mij ook gaaf. En er zijn de laatse tijd regelmatig vragen over tripjes naar de Bahama's. Vandaar dat ik die aanbieding hier op het forum heb gezet.
Voor praktische vragen over tripjes naar de Bahama's (o.a. over paspoorten, visa waivers etc) kun je het beste eens het onderwerp daarover doorlezen: Tripje Bahama's. Als je vragen hebt kun je ze daar ook stellen.
@A3;
Wat ik ervan lees is het niet veel anders als bij heel veel andere reviews: Veel klagers, want die laten meestal het eerst (en meest) van zich horen.
Een hele goede tip staat in de eerste review die ik zie staan: Manage your expectations!
Citaat:
Second, you've heard the old adage, you get what you pay for, right? This is as true as ever with this cruise line. They are a budget cruise line. As such, you are getting less because you are paying less. Our motto for this trip was "manage your expectations" and that is the best advice I can give.
NB: Deze post en andere reacties verplaats ik z.s.m. naar "Tripje bahama's" of het cruise-topic. Zo hou ik dit topic lekker fris-en-fruitig voor de aanbiedingen.
Re: vraagjes over bahama's
Kijk even op www.spirit.com. Vaak is vliegen net zo goedkoop of goedkoper dan met de boot.
Re: vraagjes over bahama's
Er is ook een schip dat de overtocht doet, is vijf uur en je kunt er zwemmen en eten. Wij hebben dit gedaan en was leuk.