Ik heb nog wel beschikbaarheid voor Calif. Grill... maar pas om 21:30 uur
Afdrukvoorbeeld
Ik heb nog wel beschikbaarheid voor Calif. Grill... maar pas om 21:30 uur
Neen , dat is te laat voor ons . In ons gezelschap zitten 3 mensen van rond de 60 jaar , die willen niet meer zo laat gaan eten . Ook was het de bedoeling van daaruit het vuurwerk in Magic Kingdom te zien endat is dan al om 21u.
Bedankt nogmaals voor de moeite , we zoeken verder . Groetjes
Blijft weing meer over...
Ik zou maar voor een ander restaurant gaan kiezen...
Als je het niet erg vind een stukje te lopen ; bij crossroads (ingang van disney )kun je eten en shoppen , er zijn verschillende restaurants waar je lekker kunt eten !!
Het gaat in dit geval om California Grill in het Contemporary Resort.
Ze hebben daar een een smalle wandelprommenade op dak,
waardoor je het "Wishes" vuurwerk héél erg goed en van héél dichtbij bewonderen.
Aha , interessant , goeie tip , thanks , gaan we zeker doen \\:D/
Hou er wel rekening mee dat je niet zo maar naar boven kunt. De etage van het restaurant is alleen toegankelijk voor gasten met een reservering voor een diner.
Dineren in Walt Disney World kan een ervaring op zich zijn.
In deze link vind u bijna alle restaurants van het hele resort, met zelfs de prijzen, bij de prijzen staat ook een laatste update datum, dus de prijzen kunnen t.z.t. wel weer veranderd zijn.
Ga op reis door de wereld van Walt Disney World eten & drinken.
Ik ben op zoek naar de beste eettentjes in Disney. Niet te duur, maar wel goed eten. En voor de avond dat we naar La Nouba gaan in Downtown Disney ben ik op zoek naar een leuke sfeervolle eetgelegenheid daar. Iemand suggesties?
Goedkope eettentjes zijn er niet zo in Disney. Allemaal vrij aan de prijs. Downtown Disney eten we graag in Rain Forest Cafe, ook niet goedkoop maar wel lekker.
Zeker, rond Disney kan je je helemaal klem eten. Het stikt er van de restaurants. Het is dus erg afhankelijk van je eigen smaak. Wat vind je zelf eigenlijk goed, leuk, sfeervol, duur of goedkoop? En met wie denken we precies mee? Een moeder van vier kleintjes? Een oma die alleen reist? Een tante die haar puberneefjes trakteert?
Verder zijn er verschillende topics waarin de restaurants aan de orde komen. Dit is een grote en waardevolle bron van informatie. Een forumlid zette een mooie lijst van restaurants in de Orlando-area voor ons gereed. En ten slotte maakt Disney je het wel heel gemakkelijk om je keuze te bepalen. Compleet met prijsindicatie. Ik zou zeggen: Aan tafel!
Hier een lijst met alle restaurants van en in WDW. Even op een restaurant klikken en je krijgt het menu met prijzen.
http://allears.net/menu/menus.htm
Wauw, super! Hier kan ik alvast mee uit de voeten. Dank jullie wel. @Teleton: het gaat om reisgezelschap van vier personen, allemaal rond de dertig, zonder kinderen, twee getrouwde koppels. En het mag best wat kosten, zolang het geen sterrenrestaurantprijzen zijn, vind ik alles prima. En qua eten houden we van van alles; mijn voorkeur gaat uit naar niet een al te vette hap, beetje gezond en vooral sfeervol. Dus als er nog originele tips zijn, altijd welkom.
Overigens compliment aan de oprichters van dit forum, was eerst beetje sceptisch over fora enzo, maar dit werkt echt geweldig. Had ik geen idee van.
Voor de avond dat je naar La Nouba gaat kan ik je aanraden om bij Wolfgang Puck Cafe te gaan eten. Leuk restaurant en heerlijke gerechten en ook vlakbij La Nouba, echt maar een klein stukje lopen ;)
Hier is de link van het restaurant: http://disneyworld.disney.go.com/din...ang-puck-cafe/
Of Fultons Crab House. Sfeervol en ook in Down Town.
Katrien, elke vraag hier wordt beantwoord, of je krijgt netjes een verwijzing naar een stuk waar er al over geschreven is. We zijn hier allemaal om mekaar te helpen.
Hallo iedereen,
Ik had eens een vraagje, vorig jaar zijn wij voor de eerste keer naar Walt Disney World geweest en toen heb ik netjes op de grens van 180 dagen gebeld om mijn restaurant reserveringen door te geven, ik kon toen wel enkel voor de eerste dag van mijn verblijf reserveren, dus de volgende dag moest ik opnieuw bellen voor mijn tweede dag, de dag daarna voor mijn derde dag enz...Een heel gedoe dus, veel tijdverlies en een zeer hoge telefoon rekening... Nu las ik onlangs ergens dat iemand gebeld had en direct alle reserveringen kon doorgeven voor heel zijn verblijf... Dit zou dus wel een pak interessanter zijn... Weten jullie soms naar welk nummer ik daarvoor moet bellen? Alvast bedankt....
Groetjes
Charlene
Is het dan niet handiger om pas te bellen 180 dagen voor je laatste dag in Orlando? Dan zul je vast alles voor je hele verblijf kunnen reserveren.
Je kan die reserveringen toch ook online doen .....dat heb ik vorig jaar ook gedaan je krijgt een reserveringsnummer en een papier waar alles opstaat . Hier is de link .
http://disneyworld.disney.go.com/reservations/dining/
Als je in een Disney resort verblijft dan kan je die 180 dagen aanhouden va je eerste aankomstdag en voor de hele periode reserveren. Als je buiten Disney verblijft is dat waarschijnlijk anders en kan je dus niet voor de hele periode reserveren maar steeds 180 dagen voor de reserveringsdatum.
Ik reserveer ook altijd online, makkelijk en scheelt telefoonkosten. Als je met 2 of 3 personen bent dan kan je ook de gok nemen om niet te reserveren maar dan heb je wel kans dat het niet lukt of dat je lang moet wachten. Of buiten de reguliere lunch- en dinertijden gaan eten, dan is er vaak wel plek.
Eet smakelijk!
zoals cindy74 al aangeeft gewoon reserveren via de website
wij hebben dit al meerdere keren zo gedaan, werkt prima
Ja dat zou idd handiger zijn maar helaas zijn bepaalde restaurants zoals Le Cellier en Cinderella's Royal Table dan al volgeboekt....Ja dat kan idd ook... Heb ik vorig jaar ook gedaan voor bepaalde restaurants maar sommige dingen zoals Mickey's Backyard Barbeque kon ik toen niet online reserveren en moest ik voor bellen... Online reserveren is uiteraard een stuk makkelijker maar dan kan ik waarschijnlijk ook weer niet alles in één keer vastleggen, ofwel?Ik logeerde vorig jaar in de Grand Floridian en toch lukte het me niet, maar dat was misschien omdat ze mijn reserveringsnummer niet konden terug vinden in de computer... Ook deze keer zullen we logeren in een Disney hotel dus is principe zou het me dus moeten lukken om voor gans mijn verblijf te reserveren? Niet reserveren ga ik niet doen want ik heb graag dat alles tot in de details uitgestippeld en geregeld is.... Zou gek worden moest mijn planning in de war gestuurd worden :)
Als je in een Disney resort verblijft kan je inloggen op de wdw site en met je reserveringsnummer je reservering terugvinden. Als je daarna je restaurants gaat reserveren dan worden die automatisch aan je reservering gekoppeld. Je kan dan 180 dagen voor je eerste verblijfsdag alle reserveringen doen. Als ik nu inlog dan staat er een melding dat ik 29 oktober mijn reserveringen kan maken (dan is mijn vakantie over 180 dagen).
In de balk bovenaan de site staat als 3e in de rij "my reservations" als je daar op klikt krijg je een inlog veld en daarna je reserveringen te zien (je hoeft dus niet eerst in te loggen, daar wordt vanzelf om gevraagd). Soms moet je nog wat extra info geven voordat je reserveringen gevonden worden maar het reserveringsnummer zou voldoende moeten zijn.
Ik ga dit keer proberen een tafel te reserveren in het nieuwe Be our guest restaurant in Magic Kingdom. Ben benieuwd of we nog een tafel kunnen krijgen op een beetje normaal tijdstip. Verder wat restaurants die we al goed kennen maar die ons leuk lijken voor de kinderen die dit keer mee gaan. Heerlijk al dat plannen!
Heel erg bedankt voor de info... We hebben natuurlijk wel nog wat tijd want we gaan pas in september naar Disney maar ben graag goed voorbereid... Ook bij ons staat het nieuwe Be Our Gust Restaurant op het to do lijstje! Ziet er wel heel erg mooi uit en het menu ziet er zeker ook niet slecht uit. Maar denk dat je idd geluk zal moeten hebben om op een deftig uur een tafel te kunnen krijgen.... Iedereen wil er nu natuurlijk naar toe... Veel succes met de reserveringen alvast...
Vanaf vandaag is het nog 180 dagen voordat we aankomen in WDW, Art of Animation Resort. Vandaag gereserveerd voor bijna alle restaurants. Gewoon ingelogd en kon alle reserveringen maken voor de week dat wij er zijn (ook al is dat meer dan 180 verder). We eten de dag na aankomst in T-Rex (Downtown Disney), de volgende ochtend ontbijt in Crystal Palace (Magic Kingdom), de avond van de 4e dag in de Garden Grill (Epcot), dag 5 Be Our Guest (Magic Kingdom, een nieuw restaurant in MK en voor ons), dag 6 willen we eten in Mama Melrose en dan gelijk plaatsen krijgen voor de Fantasmic show maar die kon ik nog niet boeken, dag 7 is House of Blues geworden (Downtown Disney, zijn we ook niet eerder geweest). Voor een aantal restaurants moest ik mijn credit card nummer doorgeven, dat zijn restaurants met een bookings fee, als je niet komt of te laat afzegt dan moet je iets van 10 dollar pp betalen. Bijna alle door ons gevraagde tijden waren nog beschikbaar of soms iets vroeger of later. Ik ben zeer tevreden iig.
Super!!!! Je kan beginnen aftellen nu... Erg handig dat je bijna alles in één keer kon reserveren.... En een hele leuke restaurantkeuze gemaakt... Ben erg benieuwd naar het Be Our Guest Restaurant maar het klinkt allemaal heel veelbelovend.... Heb je een diningplan genomen?
Nee geen diningplan. Ik heb een jaarkaart (krijg daarmee voor sommige restaurants korting van 10% tot 20%) en het diningplan is echt heel veel eten. Ik heb dat een aantal keer doorgerekend maar we halen het er niet uit.
Vandaag nog exact 180 daagjes voor onze vakantie, we kunnen beginnen aftellen.... Vanmiddag alvast mijn dining reservations gemaakt, er was wel een probleem op de website waardoor ik mijn dining reservations niet aan mijn resort reservation kon linken dus ik heb meer dan een uur met een Walt Disney World medewerker aan de lijn gehangen om alles te regelen, zal een duur grapje worden denk ik. Maar goed alles is nu geregeld en dit zijn onze reservaties:
8 juni dinner in The Turf Club Bar & Grill (Saratoga Springs Resort)
9 juni ontbijt in Cinderella's Royal Table & dinner in Be Our Guest Restaurant
10 juni ontbijt in Cape May Café & dinner in Sci-Fi
11 juni ontbijt Supercallifragilistic Breakfast in 1900 Park Fare & dinner in Cinderella's Royal Table
12 juni ontbijt in Akershus Royal Banquet Hall, lunch in Le Cellier en dinner in The Garden Grill
13 juni ontbijt Donald's Breakfast Safari in Tusker House, lunch in Yak & Yeti en dinner Cinderella's Happily Ever After Dinner in 1900 Park Fare
14 juni ontbijt Ohana, dinner Chef Mickey en daarna het Pirates & Pals pakket
15 juni ontbijt in Chef Mickey en dinner in The Turf Club Bar & Grill (Saratoga Springs Resort)
16 juni ontbijt in Crystal Palace
Heb alles wat ik wou kunnen reserveren op de tijdstippen die ik wou met uitzondering van The California Grill, die heel de maand gesloten is voor opfrissingswerken dus ik ben heel tevreden!!!
Lunch in yak and yeti mmmmmmmmm . Het enige wat ik mis is boma in animal kingdom lodge
Super! Wat veel reserveringen, je gaat rollend WDW door :D. En dan zegt Cindy nog dat ze er een reservering mist, haha. (Boma is inderdaad erg lekker. Dus als je voor een volgende keer nog wat zoekt...). Ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat smaken, er zitten zelfs voor mij veel restaurants tussen waar ik nooit geweest ben.
Animal kingdom lodge is mijn favorite hotel mushu daarom alleen al zou ik er willen gaan eten ;)
Bedankt voor de tip, Boma moeten we dan zeker de volgende keer eens proberen.... We hebben idd erg veel reserveringen maar zitten op het deluxe dining plan dus dan moeten we er alles uithalen hé!!!!
Boma is inderdaad zo ontzettend leuk en sfeervol....en die toetjes...yummie!!
Ooo neen niet zeggen de zebra muffin dingen zijn geweldig
Je kan ze ook kopen in de winkel van animal kingdom en in de snack mara zo moet je niet speciaal naar boma