-
Re: Wanneer boeken bij Disney Resorts
Je doet niets verkeerd, de prijzen zijn inderdaad nog niet bekend. Als je naar voorgaande jaren kijkt, kan je er van uitgaan dat de prijzen in juni (dat was voor 2012 het geval), juli (dat was voor 2013 zo) of augustus (andere jaren) uitkomen. Op http://www.mousesavers.com/historica...iscounts/#rack kan je daar alles over lezen, ook over wanneer de aanbiedingen te verwachten zijn.
Al een idee in welk resort je wil verblijven?
-
Ik boek altijd via de disney vacation club stukken goedkoper en zo verblijven we in resorts die we ons eigenlijk niet kunnen permiteren .
-
Of boeken via wdtc.disneyinternational.com . Dat kan nu al voor 2014. Free Dining op heel veel data, 14 dagen unlimited ticket voor de prijs van 7 dagen, 35% korting op Old Key West en Saratoga Springs.
Heb daar 2 maal geboekt, zonder problemen.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
fitnessmouse
Of boeken via wdtc.disneyinternational.com . Dat kan nu al voor 2014. Free Dining op heel veel data, 14 dagen unlimited ticket voor de prijs van 7 dagen, 35% korting op Old Key West en Saratoga Springs.
Heb daar 2 maal geboekt, zonder problemen.
Wij hebben hier net ook even bij zitten kijken. De zin "geldt alleen voor inwoners van de UK" klopt dus niet?
En houdt het "free dining" in dat het eten gedurende het verblijf in WDW inclusief is?
-
Nou het ligt iets ingewikkelder.
Bij de goedkopere hotels (pop en sport) krijg je quick service (2x) en snack
Bij de duurdere (maar op dit moment ook heel goedkoop ivm 35 %korting) krijg je diner plan: 1x diner service 1x quick service en snack
Als wij zouden gaan op 27 april 2014 t/m 2 mei (we vliegen 2 mei terug) dan kost dat inclusief hotel en tickets en diningplan voor carribean hotel zo ongeveer rond de 110 euro pp per dag (alles bij elkaar)
Oja bij deze aanbieding zit ook nog een 200$ giftcard voor disney
Best een leuke aanbieding maar omdat we dan maar effectief 5 dagen hebben (en een beetje dag 6) vinden we het nogal op elkaar gepropt en gaan we nu gewoon 2 weken in villa zitten (18 april t/m 2 mei) om vanuit daar 6 dagen verspreid te gaan verblijven.
Iets duurder maar wel meer relaxed denken wij (zeker voor ons 10 jarige ventje)
Als iemand nog suggesties heeft? Graag.
Oja ik heb gebeld met de vraag of de Disney kaarten (14 dagen voor de prijs van 7) niet al eerder gebruikt kunnen worden maar dat kan niet want ze zitten aan je kamersleutel vast :(
-
Wij boeken altijd via small world vacations. Zij maken een offerte voor je, kosteloos in dollars. Soms is het leuk om te gokken op een lage dollarkoers. Eenmaal geboekt en er komt een actie vanuit Disney dan annuleren zij de boeking voor je en zetten (ook weer kosteloos) een nieuwe reservering in tegen de betere condities. Je betaald $ 200,00 aan en het restant betaal je 6 weken voor vertrek. Wil je annuleren dan krijg je je $ 200,00 ook weer gewoon terug.
-
qoute bij hun aangevraagd...
Dank
-
Zoj bieden dezelfde prijzen als Disney. Dus verwacht geen kortingen alleen wat extra service als het in de gaten houden van je boeking en antwoord op vragen. Ip kan je dat zelf natuurlijk ook. Ik heb ook wel eens mijn boeking omgezet omdat er een betere korting kwam. Maar pas op want de voorwaarden voor annulering kunnen verschillen bij een room-only boeking of een pakketreis. En meestal werken die reisagenten met dezelfde voorwaarden als bij Disney. Dus precies dezelfde aanbetaling en dezelfde annuleringsvoorwaarden. Ze managen alleen je boeking. Maar als je dat prettig vindt, is het een prima organisatie om je Disneyreis te boeken.
-
Bij Arke.nl kan je ook disney world boeken met vliegtuigtickets erbij !
(tickets van park niet inbegrepen)
-
Dan vlieg je wel met arkefly en kom je dus aan op Orlando Sanford. De gratis (bij resort booking) Magical express bussen vertrekken alleen va MCO. Is wel iets om rekening mee te houden als je geen auto huurt.
-
Ik dacht ook dat ze uw brachten naar het hotel (schiet mij ni af als niet zo is )
Maar ik kan wel navragen hoe het zit met het vervoer naar het disneyresort (van vlieghaven naar resort)
Ik heb net hun een email gestuurd en vrij rap al een antwoord gehad
als je via hun boekt kan je zelf de keuze maken of je dat wilt of niet ( vervoer )
bij de boeking kun je dus kiezen uit inclusief of exclusief transfer.
-
En moet je daar dan voor betalen? (ik schiet niemand af hoor, ben heel relaxed en tegen geweld!).
-
Hahah dank u wel ^^ ja je moet er voor betalen maar het verschil met of zonder is niet zo veel paar 20 euro
ofzo denk ik... Maar ik denk dat dit alleen nuttig is als je alleen van plan bent om na WDW
gaat en geen rondtrip gaat doen.
-
Ja idd, als je toch een auto gaat huren dan kan dat natuurlijk ook vanaf Sanford. Maar als je dat niet van plan was kan het bij de berkening als extra kosten die je niet hebt bij landen op MCO.
-
Re: WDW Resorts: Vragen en Tips!
ANIMAL KINDGOM LODGE - JAMBO HOUSE
Roof Refurbishment
Mar. 1 - May 3, 2014
BOARDWALK INN
Kouzzina by Cat Cora
Location Closing
Sep. 30, 2014
GRAND FLORIDIAN RESORT & SPA
Concrete work in front of Senses
Alternate Entrance used for Fitness Center and Spa
Apr. 6 - 11, 2014
Garden View Tea Room
Perfectly Princess Tea Party will take place at Cítricos
Jun. 30 - Aug. 29, 2014
POLYNESIAN RESORT
The Never Land Club
Jan. 28 - May 25, 2014
Great Ceremonial House - Lobby
March - December 2014
General Construction
Dec. 2013 - Mar. 2015
Capt. Cook's - alternate Dining Experience available
Mar. - July. 2014
Bron: http://www.mouseearmagic.com/wdw-refurb-schedule.html
-
Een vraag over Caribbean Beach Resort/Port Orleans French Quarter.
Vorig jaar zijn we naar Port Orleans Riverside geweest. Dat is uitstekend bevallen! Voor volgend jaar zijn we aan het kijken om weer naar WDW te gaan. Nu zag ik de prijzen van Caribbean Beach Resort en Port Orleans French Quarter. Caribbean Beach is ongeveer € 400 goedkoper. Waar zit dat prijsverschil in, want het zijn toch allebei moderate resorts. Wat zouden jullie doen... 16 dagen Port Orleans French Quarter of 18 dagen Caribbean Beach Resort voor ongeveer dezelfde prijs? Of denken jullie dat Caribbean Beach Reort een beetje tegenvalt als je al in Port Orleans Riverside gezeten hebt?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
-
Wij hebben al in Caribbean beach resort verbleven en vonden het fantastisch! prachtig hotel, heel veel groen, enorm groot, mooi zwembad.
Wij hebben er niets op aan te merken! Heeft het verschil in prijs misschien te maken met hoe ver/dicht een hotel van de pretparken afligt?
(alhoewel we met de bus ook heel snel bij de pretparken waren hoor)
veel succes!!
-
Nee de prijs heeft niets te maken met de afstand tot de parken. Geen een hotel ligt dicht bij alle parken. Het heeft waarschijnlijk te maken met hoe oud het resort is, hoe luxe (het ervaren wordt) en wanneer is het voor het laatst opgeknapt. Caribbean Beach is al wat ouder en wordt niet als heel luxe ervaren door de bezoekers. Als je naar de reviews kijkt dan staan er altijd een paar tussen die minder goed zijn. Ik zelf vind Coronado Springs het meest luxe moderate resort.
Begin 2000 verbleef ik in het Caribbean Beach resort en over 2 maanden ga ik er weer naar toe. Wat mij betreft zijn alle WDW resorts prima. Ik zoek uit op wat er leuk uit ziet en wat mijn budget voor die keer is. Maar het is eigenlijk zonde van het geld om voor duurder te gaan alleen omdat het wat leuker oogt. De echte deluxe resorts zijn trouwens ook niet altijd beter dan de value of moderate. Het is maar net waar je voor gaat.
Ik kan me niet voorstellen dat Caribbean Beach jullie tegen gaat vallen. Houdt er wel rekening mee dat het een groot resort is en er meerdere busstops zijn.
-
Ik denk dat we voor Caribbean Beach gaan inderdaad. Dat is 2 dagen extra voor dezelfde prijs! Op zich zijn we toch niet superveel in het hotel, maar meer in de parken enz. MAar goed, mochten we een dagje willen relaxen bij het hotel geloof ik ook wel dat dat bij Caribbean Beach zeker zal lukken! Alvast bedankt voor jullie reacties!
-
Persoonlijk vond ik french quarter leuker en zeker zonder kinderen . Het is een klein resort naar disney normen en heel erg gezellig en romantisch . We hebben ook carribean beach geslapen en vonden dit ook leuk maar het is een enorm resort en het eetgedeelte was altijd overvol .
-
Port Orleans (Riverside) is ons de vorige keer zeer goed bevallen, ook groot en drukker. French Quarter hebben we toen ook bezocht en bekeken. Ziet er ook heel leuk uit! We willen nu 17 nachten gaan en het prijsverschil tussen French Quarter en Caribbean Beach is ongeveer € 500 - € 600, vandaar dat we deze keer ook Caribbean Beach overwegen ;). En het lijkt ons ook leuk om een keer een ander resort te kiezen en te beleven.
-
Het gaat hier toch om smaak. French Quarter vonden wij best aardig maar staat voor ons zeker niet in de top 5. Sterker nog, we hadden het idee daar niet zo snel meer voor te kiezen. De foodcourt vonden wij vooral erg beperkt en verder was er ook niet zoveel te beleven (het weer zal ook invloed gehad hebben, het was een beetje koud die vakantie). Riverside staat wel in de top 5 bij ons. Groter waardoor er wat meer te zien is en heel mooi aangelegd. Caribbean Beach is iets groter dan Riverside en volgens mij het grootste resort van WDW. Coronado Springs staat bij mij op 1 en dat is toch ook een behoorlijk groot resort. Maar door de verdeling van de verschillende gebouwen vind ik de resorts niet heel massaal overkomen. En ik vind het heerlijk om een stukje te wandelen door de mooie "tuinen". Er is altijd wel een zwembad en busstop dichtbij. Voor 500 euro kan je heel leuke dingen doen.....ik zou het wel weten.
-
we zijn vorige maand naar Riverside geweest en daar is het wel heel mooi.
mooi groot zwembad(meerdere)en grote foodcourt de tot laat open is.
-
Riverside is ons ook goed bevallen. Met de boot naar Downtown Disney is ook erg leuk om te doen.
-
We hebben de knoop doorgehakt en voor ons is het Coronado Springs geworden! We zijn erg benieuwd en hebben er veel zin in, alleen nog wachten tot april 2015 haha!
Nog even een vraag over de Magic Band. Kan je thuis al een kleur kiezen of is dat alleen mogelijk als je in de USA woont? Of ligt het er ook aan waar je het resort geboekt hebt?
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
FloridaBE
Nog even een vraag over de Magic Band. Kan je thuis al een kleur kiezen of is dat alleen mogelijk als je in de USA woont? Of ligt het er ook aan waar je het resort geboekt hebt?
ik heb dit enkele weken geleden geregeld voor onze a.s. vakantie. Je hebt het disneyreserveringsnummer nodig en die moet je invoeren in MyDisneyExperience (via de website van disney of de app). Als je niet rechtstreeks hebt geboekt bij disney moet je dit via jouw agent vragen of bellen met Disney (dit heb ik uiteindelijk gedaan). Vervolgens kan je dus thuis de kleur kiezen. Wordt alleen niet internationaal opgestuurd maar zij liggen dan klaar bij jouw resort. Veel plezier met de voorbereidingen, de tijd zal voorbij vliegen :-). (Spreek ik uit ervaring)
-
We hebben geboekt bij Walt Disney Travel Company. Dat reserveringsnummer werkt ook (net geprobeerd). Ik zal deze week eens kijken welke kleur MagicBand we willen. Kan ik ook het reserveringsnummer ingeven en later een kleur kiezen, of moet je meteen iets kiezen als je de gegevens hebt ingevoerd?
Bedankt voor je snelle reactie!
-
Je hoeft niet gelijk kleur te bekennen :) Als je een kleur uit hebt gekozen dan kan je die nog veranderen tot ongeveer een maand voor aankomst. Er staat bij tot welke datum dat kan voor jouw reservering (op my disney experience bij magic bands).
-
En heb ook al gezien dat je ze kan pimpen zoals je wil:D
-
Ja, er is van alles te koop om er om of op te doen! Wij zijn helemaal fan, werkt bij ons fantastisch. Portemonnee is niet meer nodig en ook geen papieren kaartjes die je ergens moet bewaren en dan weer uit je tas moet vissen als je ze nodig hebt. We zijn ook regelmatig langs fastpass kiosken gelopen waar bijna niemand stond terwijl ik veel verhalen heb gelezen met lange (maar snelle) rijen bij de kiosken. Als de wifi goed werkt hoef je met een my disney experience account ook niet langs een kiosk, gewoon per mobiel regelen.
-
Maar met de app kan je er toch maar 3 attracties per dag doen ?
Of is dit inmiddels weer veranderd ?
In maart had ik mijn cc ook gekoppeld aan de magicband, echter het werkte toen nog niet, heb diverse guest-services gehad in de parken, en hun lukte het destijds ook niet.
-
Je kan als resort guest 2 maanden vooraf 3 attracties per dag uitkiezen in 1 park. Als je deze drie attracties gedaan hebt dan kan je weer een nieuwe uitzoeken (ook in een ander park) en als je die attractie gedaan hebt dan mag de volgende weer. Dat is nieuw, er waren volgens mij veel klachten over maar 3 fastpasses. Wij hebben alles gekoppeld aan onze Magic Band, ieder onze eigen credit card, room key, dining plan, photopass, entree kaartjes, harambe nights kaartjes en fastpasses en alles werkt tot nu toe prima. Ik heb nog geen problemen gezien bij anderen met de Magic Band, 1 keer was er voor ons een familie die geen fastpasses voor die attractie bleken te hebben en meneer beweerde dat hij dat thuis wel geregeld had. Hij gaf zo snel op dat ik vermoed dat hij gewoon zonder fastpasses probeerde binnen te komen.