Hotelervaring gevraagd: Diverse hotels
:?: wie heeft er ervaringen met deze hotels :?:
als ik deze zomer een rondreis maak door florida slaap ik in deze hotels.
wie is er aleens een keer geweest en wil er wat over kwijt positief of negatief laat het me weten.
1) cardozo hotel in miami beach
2) doubletree grand key resort in key west
3) quinta inn lakeside in orlando
4) quinta inn historic area in st. augustine
5) the helmsey sandcastle in sarasota
:P :P :P
Waar goedkoop slapen in Florida voor 3 pers?
Wij fam. met 1 kind van 14 willen graag weten hoe en waar we het goedkoopst kunnen overnachten in Florida, we willen van 1/2 Juli t 1/2 augustus gaan rondreizen met een auto. Zijn er wel genoeg motels of zijn deze goedkope motels al heel erg snel vol?
Wij hopen dat iemand hierover iets meer kan vertellen.
Re: Waar goedkoop slapen in Florida voor 3 pers?
En vergeet zeker niet bij de eerste de beste denny's te stoppen voor een coupon boekje, het scheelt meestal $ 10.00 of meer per nacht als je een coupon kunt tonen.
maar wat vind jij duur, en wat niet.
je slaapt voor zo'n $ 60.00 ( € 50.00) in een prima middenklasse hotel, en in die prijs range is altijd voldoende plaats.
Goedkoper, zeg zo'n $ 40.00 is ook vaak mogelijk, zelfs bij de ketens. Kijk maar eens bij Knights Inn, of Motel 6, dat zijn de voordeligere ketens.
Eric
Voor het eerst naar Florida: tips gevraagd
goedenavond alle,
wij zijn van plan om in oktober voor een dag of 8 voor het eerst naar florida te gaan, ja maar 8 dagen om te kijken of het bevalt. Daarom ben ik op zoek naar een goedkope organisatie, en we willen graag een van miama naar orlando of zo dus een vakantie met huurauto.
Wie heeft er tips of suggesties.
Jacquelien