aanbetaling van 50 euro vind ik neit zon probleem, 2nd driver heb ik niet nodig
Afdrukvoorbeeld
aanbetaling van 50 euro vind ik neit zon probleem, 2nd driver heb ik niet nodig
Als je bij Alamo direct betaalt ben je toch ook zo'n 30-40e goedkoper uit en zit je gelijk?
dan zit ik inderdaad bijna gelijk met vipcars
dat heb ik dit jaar gedaan maar bij annuleren heeft het bedrag in GBP tegen een erg ongunstige koers omgezet in euro (ik heb een revolut kaart met een GBP rekening en was in GBP afgeschreven)
dus toenredelijk wat geld verloren daarmee
Van 16 september tot 3 oktober ga ik samen met mijn vriendin naar Florida, Wij komen aan in Miami en vliegen terug vanaf Sanford.
In eerste instantie hadden wij via Expedia een auto (Standard SUV) gehuurd voor €620,28.
Na hier een hoop te hebben gelezen over auto's huren denk ik dat ik die ga annuleren aangezien er dus nog kosten bijkomen (tweede bestuurder).
Waar kan ik het beste (en het goedkoopste) een auto huren? Via de Alamo Brits link in dit topic kom ik op €510,-. Zijn dat dan alle kosten of moet ik er dan nog iets bijnemen.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Bij Alamo Brits zit alles wat je nodig hebt qua verzekeringen én een gratis extra bestuurder.
Je hoeft er dus niets bij te nemen.
Skip the counter kan ook gewoon.
Bedankt KevinB!
Ik zoek een auto vanaf zaterdag 4 aug 2018 vanuit Miami en dan t/m vrijdag 17 aug in Orlando.
waar kan ik dit het beste regelen, we vliegen overigens al een week eerder op Miami ivm cruise.
vluchten moet ik nog boeken, beste om autohuur te combineren, of los boeken?
kwestie van vergelijk. Voor ons was deze zomer http://Uscarhire.com veruit het voordeligst en ook belangrijk: snelle reactie op vragen en mails.
http://www.autoeurope.nl/car.cfm deze is nog goedkoper!
We hebben net een auto gehuurd voor augustus 2018 bij Cars-Scanner.com ,op te halen bij Budget, wel vroeg maar een goede prijs met verzekeringen en vanwege de tolwegen in Florida vinden we Budget een stuk goedkoper dan bv Dollar. Ook nog evt. te annuleren als we een betere prijs vinden.
Wij gaan in december voor het eerst 6 weken naar ons huis in florida, we gaan niet veel kilometers rijden met de auto maar hebben wel een auto nodig. Eigenlijk zoeken we iets waar je moet afrekenen per gereden kilometer, weet toevallig iemand of dit ergens mogelijk is.
Hoi Peter, helaas heb ik op jou vraag geen antwoord.
Maar mijn ervaring is dat je , zeker in Florida, heel goed aanbiedingen kan krijgen.
En of je dan weinig of veel km maakt dat is dan niet zon verschil in prijs.
Wel is mijn ervaring dat als je langer dan 1 maand huurt er veel problemen kunnen ontstaan.
Als jij geen plannen hebt om na 1 maand in FL te zijn maakt dat dan weer niet uit alleen moet je dan even bij de huurmaatschappij langs rijden.
En als je dan toch een auto hebt en je bent onderweg naar het zuiden kan je best een pitstop maken bij ons bescheiden huisje. :cool:
Hoi Frans,
bedoel je via een site in Florida en niet vanuit Nederlandse site?
Peter, er zijn vele sites waar je kan boeken.
Ik heb in het verleden vaak via eautohuur.nl geboekt.
Maar de laatste jaren boek ik rechtstreeks bij HERTZ.
Niet in de laatste plaats omdat ik dan wwaar dan ook in FL een auto kan oppikken en gratis droppen in een andere plaats in FL
Wel heel belangrijk is dan dat je een account IN Nederland aanmaakt.
Anders is de prijs flink hoger.
Ik zou zeker vanuit Nederland boeken of vanuit een Nederland account i.v.m. verzekeringen.
Bedankt, als we richting Sebring gaan hoop ik je te kunnen ontmoeten.
Even een vraagje, is het mogelijk om 2 auto's op dezelfde creditcard te huren?
We zullen meteen bij ophalen aangeven dat er meerdere bestuurders bij moeten.
Maar dan wordt het dus wel 1 hoofdbestuurder en 2 auto's..
Ik heb het geprobeerd te zoeken via de zoekmachine maar helaas niets gevonden.
De naam van de hoofdbestuurder van de auto moet overeenkomen met de naam op de creditcard en de hoofdbestuurder is ook degene die de auto moet ophalen dit kan niet gebeuren door de eventuele extra bestuurders.
Dat wordt natuurlijk lastig om tegelijkertijd de garage uit te rijden, dus misschien is het een mogelijkheid dat de hoofbestuurder en een extra bestuurder eerst de ene auto meenemen en dat de hoofdbestuurder van die auto uitstapt zodra jullie de garage uitrijden, en deze vervolgens terugloopt om de volgende auto op te halen.
Voor mij was het (toen) niet mogelijk om twee auto's te huren.
Ik had twee vouchers voor telkens een week en wilde , na de eerste week, de tweede auto vast ophalen om alle bagage over te laden.
Dat was toen helaas niet mogelijk om bovenvermelde reden.
Bedankt voor de reacties :) we moeten dus ff een 2e hoofdbestuurder regelen :)
Wij hebben wel eens een auto gehuurd met mijn credit card en een andere naam als hoofd bestuurder opgegeven.
Als je gaat boeken kan je dat aangeven.
Dus dan kan je 1 auto met jou als hoofd bestuurder en de andere auto met iemand anders doen volgens mij.
Nou....
uit de voorwaarden van Alamo:
The driver must also have a valid driver’s license from his or her country of residence. If the driver’s license is not in English, he or she must also bring an international driving permit. Lastly, the driver must present a valid credit card in his or her name when picking up the vehicle. There are some exceptions to these rules. For further details, please visit Alamo’s Driver’s License Policy page.
en bij Auto Europe:
Kan ik voor iemand anders een reservering maken?
Ja, het is mogelijk om een huurauto voor iemand anders te reserveren via onze website. De persoon die de huurauto in ontvangst neemt, moet wel een creditcard op zijn/haar naam hebben om de borg mee te voldoen. Indien zij/hij niet in het bezit is van een creditcard krijgt hij of zij de huurauto niet mee.
Wou je het nog duidelijker hebben.....................
Ik denk toch dat de 2e hoofdbestuurder/ster zelf de auto moet boeken met zijn/haar creditcard..
Wij willen graag een auto huren voor de zomer 2018. Halen in Miami en terugbrengen in Tampa. Nu zie ik dat je bij de meeste aanbieders bij boeking het volledige bedrag al moet betalen. Weet er iemand waar ik bij een betrouwbare partner kan huren met een kleine aanbetaling? Ik zag zelf al rentalcars (en daar heb ik ook goede ervaringen mee) maar zij hebben nu geen goede aanbieding waarbij GPS inbegrepen is en daar gaat wel onze voorkeur naar uit.
Huren van een GPS is in het algemeen een dure zaak. Als je langer dan 2 weken gaat dan kun je net zo goed een nieuwe kopen.
Bij Alamo of Alamo Brits kun je kiezen of je vooruit betaald of niet. Betaal je niet vooruit is het een paar tientjes duurder. Maar goed, vlak voor vertrek kun je de prijzen checken, gratis annuleren en alsnog direct betalen natuurlijk.
Maar helaas zijn de prijzen bij Alamo wel een paar honderd euro duurder.
Bij autoeurope kan je meestal tot 48 uur van tevoren zonder kosten annuleren en bij Expedia vaak tot 6 uur voor het afhalen.
Je zal dan wel vooraf moeten betalen, maar (bij autoeurope in ieder geval) heb je zo de centen terug op je cc., eigen ervaring.
Wat Njit af zei geen GSM huren! Koop er een ter plaatse of een gebruikte hier via het forum. Ook kan je via je GSM het nodige binnen halen, zie de topics hierover.
Yes! Foutje, Bedankt!
wij kregen een verandering van tijd voor de terugvlucht, nu hebben we de auto al gehuurd maar zouden deze graag een uurtje extra willen. Annuleren en opnieuw boeken is een optie maar tarieven zijn veranderd en niet ten gunste van de prijzen. Kunnen we dat bij Budget zelf ook regelen of rekenen ze dan het volle pond, wie heeft daar enige ervaring mee?
De tijd die je bij reservering opgeeft is een indicatie.
De werkelijke tijd dat je hem ophaalt (binnen grenzen) is de tijd dat de huur ingaat.
Kijk eens hoe laat je de auto echt ophaalt, dus nadat je je bagage hebt en wanneer je hem inlevert, dus hoe laat je echt op luchthaven aankomt.
Misschien valt het dan toch mee.
Kun je een navigatiesysteem bij de auto krijgen en hoeveel kost dit ongeveer?
Die kun je bij de meeste verhuurlocaties erbij huren. Reken op Ca $10 per dag exclusief tax. Als je langer dan 10 dagen gaat dan is het voordeliger om bij de Walmart een GPS te kopen.
Of anders een (gratis) App op je telefoon installeren.
je huurt de auto per 24 uur. Stel dat je de auto om 1500 ophaalt dan dien je deze ook weer om 1500 terug te brengen. De meeste verhuurders hanteren een beperkte uitlooptijd.
Bij Alamo is deze 29 minuten. Daarna tellen ze er een extra dag bij. Het dagtarief is veel hoger dan wat je voor de rest van de periode kwijt bent.
Bij ons is het zo dat wij de auto om 15.00 ophalen en gereserveerd hebben voor 3,5 week tot 19.00 uur dus eigenlijk een extra huurdag omdat we pas heel laat terug vliegen deze keer. Moeten we dan toch ongeveer half uurtje aanhouden dus 19.30, wij huren bij Budget?
Ik denk dat je het beste even met Budget kontakt op kunt nemen. In principe is verhuur per dag dus heb je in feite al betaald tot de volgende dag 15u. Maar omdat er op je reservering 19u staat weet ik niet hoe ze daar dan mee omgaan. Lijkt me dat je dit (kostenloos) moet kunnen regelen...