Alleen het stuk Philly-Amsterdam is met een 757. Daar ben ik niet zo weg van om daarmee de plas over te vliegen.
Afdrukvoorbeeld
Alleen het stuk Philly-Amsterdam is met een 757. Daar ben ik niet zo weg van om daarmee de plas over te vliegen.
Hebben wij 1 keer gedaan, omdat het niet anders kon. Doen we nooit meer!
@charon, hoe heb je betaald?
ik lees veel klachten over mail waarin security code creditcard wordt gevraagd of anders de boeking wordt gecanceld ?
heb je via airberlin zelf de stoelen geregeld?
iemans anders ervaring met deze site? Buitenlandse reviews vooral negatief (betaling, cancelling)
Wij hebben begin september geboekt via Kiss and Fly. Ik vond het erg spannend, maar buiten wat gedoe met creditcards kon ik geen negatieve dingen vinden, dus wij hebben de gok genomen en geen enkel probleem ondervonden. Wij hebben 2 weken in de meivakantie geboekt, betaling (mastercard) ging zonder problemen, geen gekke mailtjes of wat dan ook. Betalen met creditcard is overigens wel belachelijk duur, wij betaalden iets van 60 euro. Binnen 5 minuten was de boeking bij AB te zien (ik heb ze gebeld), binnen een uur hadden we de tickets en via de site van AB zelf heb ik stoelen gekocht. Nu staat de boeking er gewoon in bij AB en verwacht ik dat we gewoon gaan straks!
Ik las ook wat slechte ervaringen, maar veel dezelfde dingen dus, dat kan ook 1 persoon zijn die op meerdere sites heeft geplaatst. Of iemand die zijn reis wilde wijzigen, wat niet kon, tja, als je goedkope tickets boekt, dan kan dat niet, dat weet je van tevoren. En als het echt een malafide bedrijf was, dan zou je volgens mij veel meer echt slechte verhalen moeten lezen en ik heb niets kunnen vinden van bijvoorbeeld mensen die geboekt hadden en vervolgens niet mee konden.
http://travelunlimited.be/vluchten/p...sa-vanaf-e290/
Ook in de meivakantie, € 300 naar Miami...
eventueel interessant, vandaag bij Air Berlin tot 18:00
Every week the German carrier is running a Sunday promo with attractive fares to interesting destinations. This time you may book discounted tickets from Berlin, Cologne, Dusseldorf, Munich, Stuttgart, Frankfurt, Hamburg, to New York, Chicago, Miami, or Fort Myers!
Sales period:
25th September, until 18:00 (CEST)
Travel dates:
1st November through 1 April 2017
Routes:
Munich – Chicago – Munich
Munich – New York – Munich
Munich – Miami- Munich
Munich – Fort Myers – Munich
Berlin – Chicago – Berlin
Berlin – New York – Berlin
Berlin – Miami- Berlin
Berlin – Fort Myers – Berlin
Dusseldorf – Chicago – Dusseldorf
Dusseldorf – New York – Dusseldorf
Dusseldorf – Miami- Dusseldorf
Dusseldorf – Fort Myers – Dusseldorf
Stuttgart – Chicago – Stuttgart
Stuttgart – New York – Stuttgart
Stuttgart – Miami- Stuttgart
Stuttgart- Fort Myers – Stuttgart
Hamburg – Chicago – Hamburg
Hamburg – New York – Hamburg
Hamburg – Miami- Hamburg
Hamburg – Fort Myers – Hamburg
Geboekt bij: .schiphol ticket
d.d: .1/09/2016
Periode: .31/03/2017 -15/04/2017 paasvakantie
Route: .brussel- Madrid-Miami
Maatschappij: .iberia
Aantal Personen: .3
Totaalprijs: .1140
Opmerkingen: .
@remonvantveer Hey, vraagje.. welke websites had je in het oog gehouden? er zijn zoveel dat ik het niet meer weet.... thx
Het is een Boeing 757 van US Airways (nu American). Krap toestel, 1 gangpad, ouderwets entertainmentsysteem met een aantal centrale schermen in het vliegtuig en toiletten snel vol. Voor een vlucht van 7 a 8 uur vonden wij dit niet fijn vliegen.
Hier net zo, erg krap en we hadden ook nog een tussenlanding in Maine in verband met teveel tegenwind. Aansluitende vlucht naar Orlando gemist. Moet wel zeggen dat US Airways de vervangende vlucht goed geregeld had.
Hier exact hetzelfde
Door het 1 gangpad principe en het 3-3 seating, in combinatie met de smalheid van het toestel en laagte van het plafond doet het erg propperig aan.
Als er gecaterd wordt, kan je niet even via het andere gangpad naar voren (of naar achteren) om bv naar het toilet te gaan.
Toiletcapciteit is minimaal voor de circa 200 pax aan boord.
Met een beetje tegenwind ben je zo de spreekwoordelijke Sjaak en zit je met een extra tussenlanding omdat de vlucht tegen de maximale
Range aan zit.
Entertainment alleen centraal met een paar monitoren boven het gangpad.
Samengevat, het voelt een beetje als een vlucht met een prijsvechter of vakantiecharter naar Antalya. Voor een vlucht van 7 uren toch wat minder fijn.
@Fleurida
Zie net jou onderschrift.
Ben zo jaloers. :mad:
Mis van de Continental states nog steeds South Carolina en South Dakota. :cool:
Let op. Hawaii en Alaska ben ik ook nog nooit geweest.
Ik ben zo zielig. :cool:
Zielig? Je zit meer als de helft van het jaar in Amerika en South Carolina ligt om de hoek...
Geboekt bij: Skyscanner
D.d. : 04/10/2016
Periode: van 18/05/2017 t/m 08/06/2017
Route: Brussel -Miami via Londen
Maatschappij: British airways
Aantal personen: 2
Totaal prijs: 705,02 - economy class
Geboekt bij Jetairfly.com (Tui Belgie) op 25 maart voor twee personen een enkele reis miami naar Brussel voor € 147,99. P.P. @BLIJMEE
@Frans1949 dat is een mooie prijs. Wij zijn 1 keer terug gekomen met Jetairfly voor 199 pp maar dat is ons een beetje tegengevallen. Vertraging en uit de hoogte doen van het personeel aan de balie. Ook waren er geen schermpjes in het vleigtuig en is het eten en drinken magertjes, maar ja aan de kant voor zo'n prijs :)
Nu mooie prijzen voor o.a de paasvakantie !
vb: http://www.momondo.be/flightsearch/?...false&NA=false
@ronenivonne;
Ondertussen heeft JAF zowel in haar 767 als in haar 787 wel prive schermpjes.. :)
Eten en drinken is magertjes. Maar ja. Voor 147 eur pp enkele reis wist ik het ook wel :)
Ik had al zo'n vermoedde.
Maar bedankt en we overleven het wel.
De configuratie 2-3-2 vind ik wel een pre.
Misschien een beetje duur, ik weet het niet.. Maar ben er super blij mee als een Newbie voor de eerste keer:
Voor 3 september tot 24 sep: 1564 € drie volwassen.... Met Lufthansa, schiphol, frankfurt, orlando INT
Mooie prijs hoor! Een fijne luchtvaartmaatschappij en prima route. Nu lekker plannen maken en straks een fijne vakantie!
Gisterenavond tickets geboekt voor maart 2017 met Jetairfly via Brussel. Rechtstreekse vlucht op Orlando en terugkeren via Miami. Voor twee personen met bagage 660,00 euro betaald. Florida here we come again!!!
Laatste twee weken mei 2017 (oa) naar Ams-MCO voor € 323. Iemand wel eens zulke lage prijzen gezien ? We zijn net terug uit Florida, maar als ik deze prijzen zie ben ik geneigd om meteen weer te boeken.
Met een ongelofelijke big smile op mijn gezicht, geheel onverwachts tickets geboekt voor Florida!!!!:D
Geboekt bij: Schipholtickets
d.d: 10-10-2016
Periode: 21-04-2017/06-05-2017
Route: AMS - ZRH - TPA
Maatschappij: Swiss Airlines (deels uitgevoerd door Lufthansa)
Aantal Personen: 2 volwassenen
Totaalprijs: € 740,28
Wij zijn, vooral gezien de periode, super gelukkig met de prijs.
Leuk! Vast weer nieuwe vlogs in aantocht!
Ook weer geboekt.
Geboekt bij : Schipholtickets
dd 7-10-2016
periode 20-4-2017/6-5-2017
Route BRU-LDN-MCO
Maatschappij: BA
Aantal personen: 3 volwassenen
Totaalprijs: € 975
Via Nepal? ;);)
Mooie prijs hoor :). Neem aan Heathrow?
En zo gelukkig als ik gister was, zo hard balen we nu:
Citaat:
Hartelijk dank voor de boeking die u heeft gemaakt via onze website.
Bij het verwerken van uw boeking, kregen wij de melding dat de airline de tarieven heeft verhoogd en dat het ticket niet meer voor het oude tarief afgegeven mag worden.
Het tarief is met eur110,00 per persoon verhoogd.
De luchtvaartmaatschappijen hebben altijd het recht om tariefs- en schemawijzigingen door te voeren, daarom hebben wij in onze algemene voorwaarden ook opgenomen dat
Wij altijd binnen 24u terug kunnen komen op het tarief.
Wanneer u akkoord gaat met de bijbetaling dan sturen wij u een betalingslink door per email.
Zolang wij geen ticket kunnen afgeven bestaat er het risico dat het tarief alsnog omhoog kan gaan.
Indien u niet akkoord gaat, wordt het volledig betaalde bedrag aan u teruggestort.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij verzoeken u vriendelijk vandaag voor 20u te reageren (Nederlandse tijd).
Met vriendelijke groet,
Update: inmiddels toch weer tickets weten te vinden, deze keer gelijk met e-tickets dus de reis gaat écht door nu!
(Vliegen via Madrid met 1u overstap vinden we minder leuk maar je moet er wat voor overhebben!)
Geboekt bij: Schipholtickets
d.d: 11-10-2016
Periode: 21-04-2017/06-05-2017
Route: AMS - MAD - MIA
Maatschappij: British Airways (uitgevoerd door Iberia)
Aantal Personen: 2 volwassenen
Totaalprijs: € 750,28 (incl. €11,00 creditcardkosten.)
Zag dus ook goedkope tickets, twijfel twijfel, doen, niet-doen. Eerst maar even boodschappen gedaan.
Knoop doorgehakt, wilde net boeken en weg lage ticketprijzen...
Had anders voor 322 naar Orlando gekund, retourtje met BA via Londen.
Veel sites bekeken, maar foetsie.
Wachten op de volgende stuntprijzen en dan meteen toeslaan. En dan hopelijk niet zo'n mailtje als hierboven krijgen ;-)
Welke data zoek je ?
9-18 juni, of 11-20 juni. Zo ongeveer.
Heb net ook alle cookies weer verwijderd, geschiedenis gewist, maar helaas.
Zag er net weer 1 van 359, dan ga je naar de boekingssite, en ploep, ineens 679 euro.
Ga straks weer alles wissen, en vanavond nog een poging wagen.
@Cindy1969;
BRU- MIA voor 340 : http://www.momondo.be/flightsearch/?...false&NA=false
of AMS-MIA voor 349 :
http://www.momondo.be/flightsearch/?...false&NA=false
ook 11-20 juni mogelijk
Dank je wel voor de moeite Oldgrumpy, helaas is Brussel geen optie voor mij, woon in de kop van Noord Holland. En vanaf Miami durf ik niet te rijden...
Dat is me te druk daar.
Ga altijd alleen.
Heb nog wel even verder gekeken op de Belgische site van Momondo, maar ook daar geen lagere prijzen. Zie ze wel, maar zijn van die vage ticketbureaus, en als je dan doorklikt om te boeken schiet de prijs ineens een paar honderd euro omhoog.
Mijn tijd komt nog wel, en dan meteen toeslaan ;)
geen probleem, je vindt vast nog wel iets rechtstreeks naar Orlando.
succes nog