Is de link van BarryDH niet voor 14 dagen onbeperkt toegang?
Afdrukvoorbeeld
Is de link van BarryDH niet voor 14 dagen onbeperkt toegang?
Klopt, Mijn fout. Is zeker interessanter dan wat ik heb gekocht!
Wij gaan in november, maar hebben geen enkele Harry Potter film gezien. Nu is het natuurlijk wel leuk om aaaahhhh ooohhh momentjes te hebben vanuit de films, maar om alle HP films nog komende maand te kijken is wat kort dag :)
Zijn de attracties echt gericht op een bepaalde film uit de serie? Kortom, hoe kunnen we ons het beste voorbereiden? ;):cool:
Wellicht redden jullie het niet om alle delen te bekijken maar kunnen jullie een begin maken aan de filmreeks, ook zonder de films te kijken is het enorm leuk maar het voegt (naar mijn mening) wel wat toe als je (minstens) het eerste deel hebt gezien! In 2014 waren wij in Universal Studios en in 2015 hebben wij Island's of Adventure aangedaan, ik vond de attracties in beide parken niet écht gericht op een specifiek deel uit de filmreeks maar het thema is natuurlijk duidelijk.
1 a 2 maanden is genoeg tijd voor een paar films.
Zou het wel doen, voegt zeker wat toe.
Ik heb alleen ooit deel 1 gezien en vond er echt niets aan. Maar ik ben zowel in IoA als in US geweest en vond de beide Harry Potter attracties helemaal geweldig!
Voor mij geldt hetzelfde als Digitalman. Als je alleen wat namen weet en basisfeitjes is er genoeg herkenbaar. En de attractie vond ik veel leuker dan de film :D. Ik dacht wel de hele tijd "dit moet mijn zus zien", die is een echte HP-fan en dan lijkt het me nog leuker.
De attracties zijn natuurlijk mooi dat je er geen 1 film voor gezien moet hebben maar dat heb je met meer attracties.(Spiderman/transformers bv)
Bedankt voor jullie reacties :) Ik heb zo'n vermoeden dat de films niet echt mijn ding zijn, maar toevallig had een vriendin alle films in huis, dus die heb ik even geleend. Van t weekend maar eens een kijkje nemen.
A.s. zondag vertrekken we naar Orlando. Ik dacht nog even on-line tickets met korting te scoren voor Universal Studios (1 of 2 dagen) en Seaworld.
Als ik naar https://www.attractionticketsdirect....o-park-tickets kijk, lijkt het alsof deze de tickets per post versturen, dat gaat waarschijnlijk te laat zijn..
Ik had gedacht dat deze ticketservices een mailtje met een pdf ticket o.i.d. zouden verturen ?
Welke website is handig ?
Zondag zal waarschijnlijk te krap zijn voor ATD.de . Je kunt het proberen bij https://americanvacation.nl/excursies-en-attracties . Voor veel attracties sturen ze een Voucher. Maar ik zou ze even bellen voor de zekerheid.
1 of 2 dagen tickets kan je soms net zo makkelijk bij Universal/SeaWorld zelf kopen.
ben even aan het chatten geweest met Undercover Tourist: zij hebben deze tickets in E-ticket vorm en worden gemaild:
voor Seaworld binnen 4 uur
voor Universal binnen 24 uur.
Betaling met creditcard.
Ik ga het zien..
edit: De tickets zijn al binnen (in ca 2 uur tijd).
De Universal 2 day 2 parks tickets hadden een promo: voor dezelfde prijs 2 dagen extra gekregen.
Ik ben aan het overwegen om een jaarkaart te kopen voor US & IOA. Weet iemand toevallig (gebaseerd op voorgaande jaren) of ze weleens leuke acties hebben zoals een 13de maand of korting bij een Annual Pass (en dan niet alleen voor FL Residents)? En zo ja, wanneer dan de grootste kans dat ze dit aanbieden in het jaar?
Ik weet dat het geen garantie is dat ze zo iets dit jaar weer zullen doen, maar gewoon benieuwd en om het in de gaten te kunnen houden. Any help is appreciated... :)
In juli willen wij Universal Studios bezoeken. We hebben via Undercovertourist kaarten gekocht en al thuis ontvangen.
Ik lees dat je een legitimatiebewijs moet laten zien bij de entree. Op de site van Universal staat dat dit een paspoort moet zijn en geen rijbewijs.
Heeft iemand hier ervaring mee? Is een kopie ook mogelijk? Ik vind het nl. vervelend om onze paspoorten mee te nemen, die laat ik liever in de kluis bij het hotel liggen.
Ook wij hadden tickets via Undercovertourist. Hebben bij eerste entree geen legitiematiebewijs hoeven overleggen, hadden wel voor de zekerheid onze paspoorten mee in de rugzak. In voorgaande jaren hebben wij ook nooit een legitimatie bewijs hoeven tonen maar wie weet hebben wij 'mazzel' gehad.
Heeft iemand ervaring met deze aanbieder van 14-day 3-park tickets voor Universal? €246 p.p. voor 10+, kids 3 t/m 9 €240.
Nog nooit van deze aanbieder gehoord. Zijn zo te zien dezelfde als deze: https://www.attractionticketsdirect....plorer-tickets
Maar jouw aanbieder is wel goedkoper.
A T D ? ? ? :confused:
Iemand bekend met deze site???
https://fb.magicalgetaway.com/univer...UaAk4lEALw_wcB
Via Google heeft te maken met timeshare.
Dit staat bij de "kleine lettertjes" :Citaat:
*Price Subject To Availability And Are Based On Value Season Rates. Price Not Valid For Same Day Travel Bookings. Two Night Minimum Hotel Stay Required With All Packages. Resort Preview Rate.
https://www.tripadvisor.com/ShowTopi...o_Florida.html op tripadvisor.....ik zou het er niet op wagen :P
Ik zag het idd ook. Bedankt voor het meedenken iedereen. Nu zit ik echter nog steeds met de vraag waar ik het beste en het goedkoopste kaartje kunt kopen....we gaan over 4 weken weg en ik heb nog niets. Ik twijfel ook nog steeds tussen Discovery Cove + Aquatica en Universal Studio`s + Island of Adventure.
Zijn deze parken ook leuk als je niet van 8 banen houd ?
Poeh, ik hoop maar dat er iemand die niet van achtbanen houdt, reageert.
Ben je wel bekend met 3D rides? Vind je die wel leuk? Anders zou ik er denk ik niet aan beginnen.. want vooral 3D rides zijn er veel in Universal. En dan zou ik de kosten niet op vinden wegen tegen wat het brengt. Mss liever naar Epcot, MK of AK? Ben wel benieuwd wat anderen vinden.
Er zijn inderdaad vooral veel 3D rides dus als je die ook niet leuk vindt dan blijft er weinig over wat attracties betreft. Als het alleen de achtbanen zijn dan kan het nog wel leuk zijn. Ben het eens met Monique dat er in Disney veel meer te doen is voor mensen die niet van thrill rides houden.
Kijk anders eens op internet naar de verschillende attracties en wat je wel en niet leuk vindt en of het dan nog de moeite waard is om te gaan.
Disney vonden mijn kinderen helemaal niks, zijn nog geen halve dag binnen geweest. Wij hebben voor de rest alle parken gehad, behalve universal omdat wij niet zo dol zijn op 8 banen hebben wij dit iedere keer aan ons voorbij laten gaan .
Ik vind de toegangsprijs erg hoog vandaar de twijfel of we wel moeten gaan .
Wij gaan de alle attracties nog eens goed bekijken op de website .
Ik hou zelf absoluut niet van achtbanen en over de kop gaan etc. maar ik vermaak me perfect in universal studio’s en islands of adventure. Er blijft echt genoeg leuks over hoor en bv Spider-Man vind ik helemaal geweldig en word er ook niet misselijk in.
En wat lees ik zojuist in de Sentinel, plannen voor een nieuw park?!
http://www.orlandosentinel.com/trave...411-story.html