Graag zou ik willen weten waar je de tickets geboekt hebt, alvast bedankt.
Afdrukvoorbeeld
Waitangi: rechtstreeks vliegen is natuurlijk veel sneller maar wij wonen "onder de rook van Schiphol" en vliegen vanaf Dusseldorf vinden wij dan ook geen optie. We vertrekken om 10.35 uur vanaf Schiphol en komen om 18.15 uur aan in Orlando (met overstap in Detroit van 2 uur en 20 min.). Hopelijk wijzigen de vliegtijden niet meer :-) maar dat weet je natuurlijk nooit als je zo lang van tevoren boekt.
Terug vliegen we om 17.15 uur naar Atlanta en daar hebben we wel een lange overstap van ruim 3 uur (bewuste keuze om even wat te eten etc) en vliegen we om 22.35 uur vanaf Atlanta naar AMS met aankomsttijd 13.00 uur in AMS. Dan is onze dag niet meer zo lang en kunnen we (hopelijk!!) 's avonds gewone tijd naar bed :-)
Keesvankleef: ik heb geboekt via de KLM website
Vandaag bij American Estates de volgende tickets geboekt:
Delta-KLM
03 juli 2014: Amsterdam - Detroit - Fort Lauderdale
25 juli 2014: Fort Lauderdale - New York JFK - Amsterdam
3 volwassenen: totaal 1941 euro (647 per persoon)
Voor bovenstaande prijs per ticket geldt wel dat je of de auto of villa/hotel bij American Estates boekt.
Wij zijn erg blij met deze prijs.
Zeker mooie prijs zeg
Klinkt flauw... Maar weet je dit zeker?
In het noorden beginnen de schoolvakanties op 5 juli. Dus dit is wel degelijk hoogseizoen. Wij hebben ook voor die prijs geboekt in de eerste 3 weken van de schoolvakantie.
5 juli is op een zaterdag, dit is de eerste vrije dag.
Helaas is 3 juli op donderdag en moet mijn dochter dan nog naar school.
Maar is het niet ver rijden vanaf Fort Lauderdale naar Orlando? Of blijven jullie in Ft?
We weten dit heel zeker. Hebben de tickets al betaald en de bevestiging van American Estates al binnen. Heb ook zelf de stoelen al voor de vluchten gereserveerd.
@P9ol: deze ticketprijs geldt niet alleen op 3 juli. Deze prijs staat genoemd voor de periode van 17 juni t/m 28 augustus 2014
€ 647 http://vliegusa.nl/fares/deltaklm.jpg T 17 jun 2014 - 28 aug
2014
Het is tussen de 3 en 4 uur rijden van Orlando naar Fort Lauderdale.
Op welke site boek je dan?? Wij willen namelijk 19 juli vertrekken. Misschien voor ons ook interessant.
Wij zoeken alleen wel multi city weet niet of dat daar ook kan.
Ik kom niet op n site waar ik tickets zie namelijk...
Wij kunnen ook vanaf 19-20 juli evt boeken.. ik ga toch even spieken.
Mooie prijs frans- natasja! Zie het ook staan op hun site, terwijl bij KLM zelf over de 1000 euro staat.
Ik zie het ook staan, toch maar even idd spieken.
Verder prima site toch american estates?
Kyra77 je kunt bij vliegtickets kijken dan kun je de plaats kiezen, daar zie je de tabel met de prijzen van de tickets. Flydrives kun je berekening maken met auto.
Verder is AE een prima organisatie wij hebben er ook 2x geboekt en ook disneytickets ooit besteld. Meteen antwoord via mail en telefoon.
Die prijs is alleen naar en vanaf fort lauderdale en je moet villa/ hotel of auto tegelijk boeken.
wij hebben er vaker geboekt en altijd netjes antwoord overal op gehad.
Eigenlijk wilden we naar Miami maar voor deze prijs hebben we de plannen iets om gegegooid omdat het behoorlijk wat scheelde.
Je heb je plaatsen al vastgezet dan weet je ook al je vluchttijden zijn deze een beetje gunstig?
wij hebben voor deze gekozen :
Vluchtgegevens
heen: 3 juli 2014 Amsterdam Detroit 08.15 10.40
3 juli 2014 Detroit Ft Lauderdale 14.00 17.03
terug: 25 juli 2014 Ft Lauderdale New York JFK 15.30 18.27
25 juli 2014 New York JFK Amsterdam 20.20 10.15*
PS:
Wij kregen net een telefoontje van ae dat het een fout was in de prijslijst.
Het is inmiddels aangepast maar wij krijgen nog wel de tickets voor de " foute" prijs.
Aiii helaas!
netjes dat jullie het nog voor de "foute" prijs krijgen
Dat is netjes van AE. Op de KLM site zelf zag ik voor die datum tickets voorbij komen van over de 1000 euro. Heb je geluk gehad!! Ik zag ook al dat die prijs hetzelfde was als het tijdvak ervoor, dus tot 17 juni. Waren de tickets al geprint/uitgegeven?
Ja gister betaald en hij had ze gelijk uitgeprint.
Hebben veel mazzel gehad.
Top zeg! Wat een service ook van AE
Het klopt wel dat er een prijs op de site stond van rond de 650 euro, maar dat was ex luchthavenbelasting. Waarschijnlijk zijn ze deze bij jullie vergeten, mazzel dus !
Nee dat was niet het geval de prijs was van het laag seizoen ( vergeten aan te passen)
Nee de prijs was op de site incl. Taxes zag ik vanmorgen. Nu hebben ze het aangepast en is het 1010,-- wat een verschil he? Je hebt gewoon geluk gehad!! Hadden wij afgelopen juli door systeemfout National met autohuur.
Zo hadden wij, en met ons nog wat andere forum leden een voordeeltje bij Dollar.de met de auto een paar jaar gelden. Tot ze er bij Dollar achter kwamen dat er een fout op de site stond. Wij hebben via www.skyscanner.nl ook goedkoop tickets geboekt. Stond er ook maar een paar uur op. Soms moet je net op het goede moment aan het zoeken zijn. En meteen boeken als de prijs je aan staat. Voordat je het weet is de aanbieding weer verlopen.
Jaaaa Geboekt!
Omdat we een aantal plaatsen aan willen doen heb ik opnieuw nagedacht over de reis en met name de tickets. Vanaf Miami naar Washington en terug met de auto gaat richting de 4.000 kilometer. Dat vonden we teveel reisdagen worden. Na gaan denken over multitickets (vanaf andere luchthaven terug vliegen) maar kwam steeds duur uit (950 euro) ....maar vandaag slag geslagen!
Nu rechtstreekse!! vluchten gevonden.
Vertrek zo. 13 juli 2014 vanaf Duesseldorf naar New York Vertrek 13:05 / aankomst NY 15:30 uur dezelfde dag
Retour 5 augustus 2014 vanaf Miami naar Duesseldorf Vertrek 15:55 / aankomst Dus. 6:50 uur 1 dag later.
Voor de prijs van 795,00 PP incl. boekinskosten / korting voor 1 kind hierin meegerekend.
Gezocht via Chaser.nl en geboekt via BudgetAir.nl
Zo hoeven we 2.000km. minder te rijden, vliegen we rechtstreeks en Duesseldorf is zeer makkelijk bereikbaar voor ons.
En nu kunnen we dus verder met de planning!
Gr. Jan
PS....Maatschappij is Air Berlin...zelf goede ervaringen mee richting Azie!!
Hier ook geboekt !!! JOEPIE.
We vliegen 19 juli
- Amsterdam - New York
23 juli
- New York - Orlando
12 aug
- Miami - Amsterdag
Multi city geslaagd bij KLM.NL
pp € 1050,00 we zijn met 3 personen. Tja het zal vast niet t goedkoopste zijn maar wel wat wij konden vinden voor vluchttijden die wij graag wilden.
Nu verder met de planning. We zijn er blij mee !!!!
Dus - Mia
heen 24-7 retour 16-8
755 euro p.p.
Of
Dus - Mia
Heen 18-7 retour 9-8
732 euro p.p.
Aardige prijs, wij wachten nog even
Heenreis zaterdag, 19 jul
Vertrek: 12:45 Dusseldorf
Aankomst: 20:16 Miami
1 stop (13:31 uur)
Meerdere Airlines
Terugreis zaterdag, 9 aug
Vertrek: 10:23 Miami
Aankomst: 06:05 Dusseldorf
1 stop (13:42 uur)
Waar had je deze prijs gevonden??
even op de plaatsen klikken Dus - Mia en je wordt gelinkt naar de website
OK, bedankt!
Jammer van de slechte vliegtijden, maar dit is wel de prijs waar ik op hoop.
Toch ook nog maar even wachten.
Wij hadden de tarieven ook gezien via de waarschuwingen van skyscanner, maar ook wachten nog even op wellicht betere prijzen :rolleyes:
Deze prijs is vanochtend al niet meer boekbaar, toch weer een beetje spijt....:(
In mijn zoektocht blijft op Miami aanvliegen steeds het goedkoopste, maar we willen het liefst op Ft Myers of Tampa aankomen....
Vandaag is de prijs gezakt naar 640 euro!!
is dit allemaal te vinden en te boeken op chaser.nl
Ik zie de prijzen nog steeds, jammer van die gigantische overstaptijden.
Ik geloof dat ik met mijn IPad maar dag en nacht prijzen ga checken....:rolleyes:
Kun je bij Chaser ook prijsalarmen instellen net als bij Skyscanner, ik kan het niet vinden?
als je doorklikt zie je dat de vluchten voor deze prijs er niet meer zijn.
- Goedkoopst is nog steeds via Lufthansa voor 725,13 per volwassene en kinderen (2-11) 638,13 euro, met redelijke vluchtijden 18-7 tm 09-08
- Vertrek Dus 12.05, overstap Newark 1.50 wachttijd en aankomst Miami 19:30 (13:25 uur)
- Retour Mia 10.23, overstap Newark 2.58 wachttijd en aankomst Dus 06.05 (13:42 uur)
Tja wij zitten in twijfel mode, vliegen liever op Tampa/Fort Myers en Lufthansa komt niet best uit de reviews (zitcomfort)
Een klein onderzoekje (gezocht voor vlucht Dus-Mia 18-7 tm 09-08):
Via skyscanner --> goedkoopste vlucht 783 euro
Via kayak --> goedkoopste vlucht 788 euro
Via Itasoftware --> goedkoopste vlucht 732 euro
Via chaser.nl --> goedkoopste vlucht 734 euro
Zojuist geboekt bij Lufthansa, heen 20-7 en terug 9-8 via Newark met de prijzen en tijden zoals hierboven genoemd.
Whaaaaaaaaaa, we gaan weer!!:cool: