Even met USA Fun contact opnemen. Wellicht kunnen zij nog wat voor je betekenen. Nee heb je, Ja kun je krijgen..
Gewoon het verschil bijbetalen lijkt me..
Afdrukvoorbeeld
Even met USA Fun contact opnemen. Wellicht kunnen zij nog wat voor je betekenen. Nee heb je, Ja kun je krijgen..
Gewoon het verschil bijbetalen lijkt me..
Misschien wel het beste om te doen. Dacht dat doen we ter plekke wel, maar als je dan ineens de belachelijke bedragen voorbij ziet komen denk je wel even:confused:
Ga er gelijk maar een emailtje uitgooien!
Het zou wel heel vreemd zijn als ze bij usafunvacations niet kunnen upgraden. Zou er versteld van staan en zeer vreemd van hun vinden.
Afmelden of kleiner nee dat zal niet kunnen denk ik.
Om ter plekke te onderhandelen moet je sterk staan. Van te voren uitrekenen wat een upgrade naar een hogere klasse zou kosten als je deze in NL zou afsluiten.
Je staat het sterkste als je in principe de klasse hebt gehuurd die je wilt hebben. Als zij dan beginnen over een Upgrade heb je grote kans dat ze je willen laten betalen voor iets wat je sowieso al gratis meekrijgt omdat ze jouw gehuurde klasse gewoon niet hebben staan ;)
USA Fun Vacations verhuurd zelf geen auto's. Zij boeken deze bij Sunny Cars. De voorwaarden kun je hier lezen: http://www.sunnycars.nl/NL/nl/info/g...ons.html?fcs=a
op zich is een full size voor ons voldoende maar ik heb echt geen zin om meer te gaan betalen aan de balie. ik zal eens uitrekenen wat een upgrade hier in nederland zou kosten. o ja en die tank benzine hoe zit het daarmee? gewoon weer vol afleveren bij terugbrengen?
[QUOTE=Njit;
Maar ik heb een bevestiging voor Alamo ipv Sunnycars. Via USA fun vacations. Maar ik zal in het nieuwe jaar eens contacten met ze en of ze me hierbij kunnen helpen.
Het verschil naar een klasse hoger is wat ik zo snel zag iets van 49$ (vandaar dat ik het vreemd vond dat we dat al niet meteen gedaan hadden bij boeking)
Maar bedankt voor de tips!
Zojuist een auto geboekt bij eautohuur.. omdat ook mij niet alles duidelijk was, maar even gebeld... Vriendelijke Belgische mevrouw stond me te woord en ik denk dat ik een goede deal heb (telefonische navraag leverde de wetenschap op, dat ik volledig verzekerd ben en geen eigen risico heb...)
Dit is mijn deal!
Categorie: Ford Escape of vergelijkbaar
Verhuurder: Dollar
Ophaal
gegevens:
land: VS - Florida
stad: Tampa
Luchthaven
datum: 1 jul 2013 17:30
Aflever gegevens:
Luchthaven
datum: 18 jul 2013 15:00
Totale Kosten: 455.30€
Nu maar in de gaten houden of het niet nog goedkoper wordt :rolleyes:
Ook op de valreep van het oude jaar nog even de vouchercode van Alamo.co.uk gebruikt voor gratis extra bestuurders bij huur in Florida.
Mijn deal is:
categorie: Mid-size SUV Ford Escape of vergelijkbaar
Verhuurder: Alamo
Ophalen Miamia airport op 28 januari om 20:30 uur
en inleveren zelfde locatie op 7 februari om 10:00 uur
totale kosten € 270,-
lijkt mij mooie deal!
Wie zou er even willen meekijken. Ik vond deze auto op bovenstaande link, (mis ik nog belangrijke verzekeringen de prijs lijkt me namelijk wat laag) 762 euro voor 26 dagen minivan.
Citaat:
Booking Summary
Pick up Miami, International Airport 25 Jul 2013 12:00
Drop off Miami, International Airport 20 Aug 2013 12:00 Rental Period 26 Days
Vehicle 7-Passenger Minivan 5-Door/Automatic/Air
Show package inclusions
Collision Damage Waiver Full[/TD]
Extended Protection[/TD]
Concession Recoup Fee 9.89%[/TD]
Rental Car Facility Chg 4.60 Per Day[/TD]
Tire/battery Fee .02 Per Day[/TD]
Florida Surcharge 2.00 Per Day[/TD]
Vehicle License Fee .69 Per Day[/TD]
Sales Tax[/TD]
Unlimited Mileage[/TD]
3 Additional drivers[/TD]
Package Price(Pay now) £619.40approx. $1,006.83
@angelique100, is dat dezelfde link als die ik heb gebruikt? Ik ben er eigenlijk vanuit gegaan dat alles erbij zat... Alamo kennende zijn de verzekeringen meestal inclusief... maar ik hou me ook graag aanbevolen voor opmerkingen! stel dat we toch iets missen... pff dat zouden we toch niet willen hihi;)
Volgens mij wel ja het is de link van 10% korting en 3 gratis bestuurders.
Het vreemde is dat jezelf geen pakket kan kiezen,..ik ga nog even kijken of ik iets kan vinden over het pakket, ik laat het wel even weten.
Alleen dit kan ik erover vinden
As a leading leisure car rental company to the USA, we've teamed up with Brit's Guide to offer you 10% off our great value prices - for any car type! Plus you can enjoy free additional drivers on all rentals, which could save you over £50 per person on a 2 week rental!
Our Fully Inclusive rates cover everything you'll need for peace of mind, so just relax and enjoy the ride.
Brit's Guide rates include:
- Unlimited Mileage
- Collision Damage Waiver
- Liability Protection (LP) ($1 million liability coverage)
- State/local taxes
- State/local surcharges
- Airport fees
- 10% Discount
- Free additional Drivers
wat ik in eerdere berichten zag mist waarschijnlijk alleen de Enhanced Roadside assistance, voor als je ergens langs de weg staat zonder benzine, sleutel weg. etcc... deze kun je volgens mij apart afsluiten maar met je ANWB lidmaatschap moet je ook iets kunnen, ben ik nog niet helemaal achter. Dus als er mensen zijn die tips hebben, graag! we zoeken verder hihi
Volgens mij is het gewoon top hoor de Road service hebben wij nog nooit genomen gaan we nu ook niet doen . Weet alleen niet wat de voorwaarde zijn van benzine (vooraf betalen vol inleveren?) Misschien iemand die dit wel weet,..maar ik zoek nog even verder, we komen er wel.
Gevonden
vol terug brengen of vooraf betalen (geen refund voor niet gebruikte benzine).
Volgens mij een hele mooie deal.
Ik heb inmiddels geboekt!!
Ik heb deze link gebruikt www.alamo.co.uk/britsMinivan 26 dagen: ophalen en retour MIA voor 619,40 pond =ongeveer 760 euro
Volgensmij zit er ook geen volle tank bij (althans, je moet hem vol inleveren)
Klopt tank vol inleveren of vooraf kopen en zo leeg mogelijk terug brengen. Dit staat in het contract.
Ja klopt staat er bij ons ook bij. wat raden jullie aan? Vol in leveren of voorafbetalen?
Net ook een auto geboekt via de Brits link. Scheelde 200 euro met USAReisen..
En is tot 7 dagen van te voren te annuleren dus mócht er nog iets goedkopers voorbij komen dan is dat ook zo geregeld.
Voor ons zou het 62 euro schelen, dan wel zonder benzine tank die je dus ook nog moet kopen. Per saldo maakt het waarschijnlijk zo weinig voor ons uit, dat ik gewoon bij USAreisen boek!
Wij hebben de auto 24 dagen en huren een Midsize SUV. Dan scheelt het dus wel behoorlijk.. Maar dat moet een ieder inderdaad zelf vergelijken ;) De Voucher zit inmiddels in de mailbox :cool:
Usareisen is voor ons de laatste jaren niet meer aantrekkelijk aangezien wij Full size SUV of minivan huren. Weet het niet precies maar via deze link zijn we rond de 300 euro minder kwijt. Het zal per type auto verschillend zijn. Goed zoeken en vergelijken kan je echt honderden euros voordeel opleveren. Even nagekeken bij zelfde verhuurder (alamo)zijn usareisen 400 duurder alternatief goedkoopste optie ( verhuur dollar)is daar 300 duurder.
Klopt het dat ik ook de Uninsured Motorist Protection mis? (als een onverzekerde onverlaat tegen jouw huurauto aanrijdt)
MVG
A3
Op de Voucher staat het volgende:
Citaat:
Insurances:
CDW – Collision Damage Waiver
All inclusive rates include CDW, which contractually waives or limits the renter’s liability for
damage to or loss of the vehicle
Liability Cover
All inclusive rates provide the renter and authorized drivers up to an aggregate, single limit of
$1,000,000 for claims that may by made by others against the renter and authorized drivers for
bodily injury, death and/or property damage arising out of the use or operation of our rental vehicle.
Also included is an Uninsured Motorist (UM) benefit up to an aggregate, single limit of $100,000.
UM provides benefits to the renter and any family member related by blood, marriage, or adoption,
who, while physically occupying Alamo’s rental vehicle when it is being driven by the renter or an
authorized driver, suffers bodily injury or death caused by negligent uninsured motorist, negligent
underinsured motorists, or a negligent hit-and-run driver.
Even een vraagje, omdat veel mensen bij USAREISEN boeken. Hierboven werd net ook iets gevraagd over een bepaalde verzekering (UM), als ik het meest uitgebreide pakket neem - super inclusiv plus - heb ik dan alles verzekerd?
We hebben voor National gekozen ivm de 250 dollar drop off fee.
In principe heb je dan echt alles verzekerd, behalve dan de uitgebreide Roadside Assisitance, mocht je die al willen.
Maar die moet je sowieso ter plaatse aan de balie regelen, bij wie je ook huurt.
Bij alamo.com kan je hem toch ook aanvinken altijd ?
Maar niet van te voren te betalen ;) Dus die kun je dan net zo goed ter plaatse afsluiten..
http://i.imgur.com/ucDKx.jpg
Deze Roadside Assistance is goedkoper:
http://www.enhancedroadsideassistance.com/index.aspx
@Ta2 Gerrit Bedankt voor de reactie.
Heb inmiddels de auto gereserveerd bij Drive Usa (usa reisen). Prijzen zijn best hoog overal, maar hier kwam ik het voordeligste uit. Vanuit New York huren is ook stuk duurder. National heeft dan als voordeel dat je altijd maar 250 dollar drop off fee betaald, omdat we hem in Orlando inleveren.
Bedankt voor de tips allemaal! Ik heb nu een minivan gehuurd via Alamo UK. 22 dagen in augustus voor 630 euro. Ik heb ze wel duurder gezien!
Peter.
Wij willen ook voor de midsize SUV gaan, 10 dagen. Enige waar ik echt van baal is dat ik een week na het inleveren 25 word, en dus de hoofdprijs mag betalen!
Axzel, ik zag in het Sixt gedeelte in het forum staan dat zij GEEN rekening houden met dat je nog maar 24 ben in hun prijs, dus misschien even een bezoekje waard op hun website?
Van MattRob kreeg ik een tip voor het goedkoper huren bij Alamo via www.alamo.co.uk/brits. Nou was mijn vraag, heeft er iemand daar ervaring mee ?
Alvast bedankt,
Walter
Wel interessant, als ik daar voor mijn periode een Midsize SUV zou huren scheelt me dat 125 euro.
@FloridaVerslaafde: meerdere mensen. Lees maar een paar pagina's terug. Voor ons scheelde het ca 150 euro met USAReisen. Maar blijft een kwestie van vergelijken...
We hebben net geboekt via deze link en verbazen ons nog steeds. We boeken elk jaar bij USA Reisen en zouden daar nu voor een Mid size SUV voor 3,5 week € 862,- moeten betalen. Bij Alamo betalen we nu
€ 575,- met het verschil dat we bij de laatste de auto vol dienen terug te brengen. Maar ja waar hebben we het dan over op zo'n verschil.
Wat ons wel opviel was dat bij ieder keer inloggen (gegevens ingeven) er een ander prijs naar voren kwam, uiteraard steeds duurder. We hebben toen gewoon alle schermen gesloten en weer geopend en toen kwam de goedkopere versie van 466 GBP weer naar voren.
Ben ook aan het twijfelen:
1) Of gewoon de goedkoopste auto bij de Hertz aanbieding(-33%) waarbij het neerkomt op 224€
2) Of via de Britse Alamo site een SUV, omdat het toch lekkerder rijdt(maar heb het niet nodig) voor 255 Pond(312€ + 1.35% CC kosten)
SUV bij Hertz kost nog steeds 383€ met die actie, en bij Alamo UK is de goedkoopste auto duurder dan die bij Hertz :)
We zijn met z'n 2e, en zullen 2 grote en 2 kleine koffers bij ons hebben.
Wat zouden jullie doen?
Op de site van Hertz staat ook gewoon aangegeven wat er in past: http://www.hertz.nl/rentacar/reservation/vehicles
In een Kia Rio kun jij echt niet twee grote en twee kleine koffers kwijt! Dan zul je tenminste een Intermediate moeten huren..