Re: Gezocht mooie strand foto's
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
misstulp
Ze moeten alleen wel van super kwaliteit zijn omdat ze opgeblazen moeten kunnen worden tot ongeveer een meter.
Wie kan mij hier aan helpen.
Waar wil je de foto op afdrukken? Er zal toch altijd een soort vergroting plaats vinden van je foto. Maar je kijkt die foto toch op een afstandje waardoor de pixels niet opvallen.
Natasja L heeft heel veel foto's van Key West. Misschien kun je bij haar wat regelen?
Zie o.a. hier: Key West, oktober 2007
Ik wil de foto's op canvas wat je buiten kan ophangen gaan afdrukken, ik heb al contact opgenomen met natasja.
Nog niks gehoord maar ik heb geen haast.
Citaat:
misstulp
Ik wil de foto's op canvas wat je buiten kan ophangen gaan afdrukken, ik heb al contact opgenomen met natasja.
Nog niks gehoord maar ik heb geen haast.
Sorry, maar ik ben nog op vakantie en probeer zo min mogelijk achter de computer te zitten. Ik geniet nu even heerlijk van het zonnige warme weer, cocktails, strand, live muziek, shoppen etc. Ik kom hier later op terug!
Groetjes uit Florida!!
Re: 1 week Orlando en 1 week strand, welke plaats ?
Wij hebben een villa gehuurd in cape coral en dat was kortbij fort meyers , sanibel en captiva . Ik vond het persoonlijk goed omdat we rust zochten en we zowel een dag strand als een dag villa deden was dit perfect voor ons . Ook lag het outlet kortbij en dit was ook wel prettig . Maar als je vanuit orlando naar cape coral rijd is dit toch zo een 3 uur dus ik weet niet of je dit wel wilt met een kleintje van 3 jaar . De villa was happy flipper .
Paar maanden terug een dag naar het strand van Treasure Island/ Sunset Beach (St Petersburg) geweest. Heel erg leuk: relaxte sfeer, geen hoogbouw, palmenstrand, leuke hippe strandtenten met live-muziek en goed eten/ drinken (Caddy's on the Beach).
Wij gaan volgend jaar ter afsluiting van 3 wkn Florida, vier dagen naar Cocao Beach. Ligt weliswaar aan de andere kant, maar ook zeer goed te doen. Zijn er nu twee keer geweest (2008, 2009), en is ons prima bevallen. Succes!
Wij zijn pas weer terug en tijdens onze rondreis zijn we in Sarasota geweest. Dat is ons heel er goed bevallen. Wij zaten bij Hemsley Sandcastle aan Lido Beach. Heel relax en niet zo'n grootschalig hotel. Als je zeezicht heb dan zit je helemaal perfect. Dat vond ik toch wel een heel mooi plaatsje met mooie stranden.:-P
We zijn vorig jaar in Bradenton geweest. Veel te doen. Prachtige eenzame stranden of voor de liefhebbers de iets drukkere stranden van Holmes beach. We logeerden bij Shorewalk vacations. Super. En niet zo heel erg ver om naar Orlando te rijden.
Claudiadennis
Hallo Lelli Kelly,
Ik heb je een pb'tje gestuurd.
Grtz
Ga bijna iedere vakantie minimaal een dag of 5 naar "The Outrigger Beach Resort" in FT Myers Beach.
Heerlijk Hotel staat zo op het strand aan de Glof van Mexico.
De sfeer daar is super relaxt en het hagel witte stand heel erg rustig en breed.
Ideaal met een klein kind (eind lopen naar de zee dus daar zitten ze niet zo snel in).
Er is een gezellige Tiki Bar met vaak live muziek een heerlijk terras en prima eten bij het Dekside Cafe (restaurant van het hotel)
Vanaf het strand zie je vaak dolfijnen voorbij zwemmen!
's avonds prachtige zonsondergangen.
Dit is echt ons favoriete plekje!
Citaat:
lisje
Hallo Lelli Kelly, Ik heb je een pb'tje gestuurd. Grtz
Erg nobel, maar we zijn hier wel om informatie te delen :-k :wink:
Dus vermits het geen persoonlijk geheime informatie mocht zijn, willen we allemaal graag weten wat jouw favoriete strandje is, en waarom :lol:
Wij hebben afgelopen april een week in een Villa in Orlando gezeten. Troon Circle 948. Echt een waanzinnig huis en lekker dicht bij de 27 en 912. Daarna zijn we via Tampa naar fort Myers gegaan. daar hebben we een aantal nachten in het Outrigger Beach Resort geslapen. Echt een heerlijk vakantie hotel. Op het strand, prachtig wit en breed strand trouwens. En ook weer een goede uitvalsbasis voor wat leuke dingen. Vergeet Miromar niet om te shoppen.
Echt een aanrader
Citaat:
Ta2 Gerrit
Erg nobel, maar we zijn hier wel om informatie te delen :-k :wink:
Dus vermits het geen persoonlijk geheime informatie mocht zijn, willen we allemaal graag weten wat jouw favoriete strandje is, en waarom :lol:
Aangezien we hier geen persoonlijke reclame mogen maken, heb ik haar een pb gestuurd. Het gaat hier niet over welk mijn favoriete strand is maar over mijn favoriete villa dicht bij een strand...:-D
Maar als jullie toch zo benieuwd zijn, dit zijn mijn favo's;
Lovers Key, Fort Myers Beach en Sanibel...
Waarom?? Wel het zijn allemaal heerlijk witte stranden met heel veel schelpen. Op Fort Myers Beach is het zalig om te wandelen op de pier (en tijdens het voorbij wandelen van de pelikanen kan je die ook zelfs aaien, of je "poseert" even met ze op de foto.)
Op Sanibel en Lovers Key is het dan weer de rust en kalmte die een mens zo kan laten genieten.
Grtz,
Lisje
Wij vinden The Helmsley Sandcastle(Sarasota) een aanrader, en in Treasure Island
The Sands(kleinschalig) ook een mooi schelpenstrand, trouwens het Desotopark, nabij St.Pete Beach is ook een bezoekje waard, daar kom je nog schildpadden tegen en wasbeertjes en pelikanen en je ziet daar van heel dichtbij dolfijnen zwemmen.