mijne ook, en je hebt zeker ook 10 CDW's, EPI's etc etc #-o
Afdrukvoorbeeld
Ik denk dat ik het wel weet. \\:D/
Al die dragrace fans gaan altijd samen naar de races zoals ze dat in sommige landen ook wel doen met de treinen. En tja, wie is er nu de bestuurder ???
http://img689.imageshack.us/img689/4124/fbatiok9k.jpg
Net ook even met Dennis gechat:
En de log zit al mooi in m'n mail. Die gaat mooi bij de booking en we zijn er klaar mee/voor..Citaat:
Martijn: but my prepaid voucher is leading? I will not get surprised when i show up in Orlando to pick up my car?
Dennis: If you have a voucher and prepaid for a locked in rate then that is what you pay not for what the rate changes to leading up to your pick up.
Kortom: A deal is a deal! :) :)
En nu allemaal een ijsje!
Wie is de eerste die een auto afhaalt, die op basis van dit tarief geboekt is?
Ben benieuwd naar zijn/haar ervaringen.
Ik ga op 4 oktober?
Knaapje
Neen.
Ik heb via de .com site geboekt en dat ziet er net zo uit als de scan hierboven "Collision Damage waiver Full"
Trouwens vraag me af of die 9 add.drivers zo bijzonder zijn voor het tarief.
Op Usareisen staat bij het tarief dat "alle" add.drivers inbegrepen zijn.
Als ik alle onduidelijke antwoorden van Alamo (9 add.drivers en er staan er nog wel een paar) zie dan ben ik nog niet zo gerust op een vlekkeloze afhandeling op de airport.
Knaapje
Toch nog even een vraagje.
Als ik alle bovenstaande postings zo zie dan zijn er 3 mogelijkheden om te boeken en te betalen geweest.
1. Via UK vooruitbetalen
2. Via UK betalen bij afhalen
3. Via Com wordt nergens gevraagd hoe je wil betalen, dus niet vooruit in ieder geval.
(Deze optie heb ik dus)
Zijn er ook die via Com vooruitbetaald hebben?? en zo ja, hoe is dat gegaan?
Wie heeft welke optie gebruikt?
In de boven aangehaalde chat werd dus wel gesproken van een guaranteed rate bij vooruitbetaling.
Misschien zaag ik er wat over door, maar gezien mijn ervaring vorig jaar met Dollar (alles vooruitbetaald en toch nog een keer op mijn cc belast, duurde wel 6 weken voor ik $ 600 terug had) heb ik weinig zin in iets dergelijks of een eindeloze discussie aan de balie.
Knaapje
Dat van die "Honor your orginal rate" was mijn chat en dat heb ik dus ook op email ontvangen en die gaat ook mee, samen met de originele boeking zoals in de chat ook aangegeven.
En ook ik heb net als Njit voor Optie 1 gekozen, UK Vooruitbetalen.
En kom aan op 3 october.
Vervolg:
Zojuist gechat met Megan. Kwam eerst met een andere rate, maar dat bleken GBP te zijn. (Ik heb gereserveerd via .com rara??) En het was de nieuwe $ rate in GBP. Na wat geheen en weer, samengevat het volgende:Nou we wachten af.Citaat:
Megan: No worries K... if you take that print out showing no changes to the rental counter, your original rate of $ 200,28 will be honored.
K...: Are you sure??
Megan: Yes, absolutely. There is an issue with our system that is changing to a different currency.
K...: Thank you, have a nice day
Megan: I do apologize for this frustrating situation, but you may also take a print out of this chat along as well.
Please be assured your comments and concerns have been forwarded to the appropriate level of managementfor review as well,K....!
K...: thank you and bye
Megan: You are quite welcome! Goodbye and enjoy Florida!
Knaapje
Ook ik heb gechat met Megan, ze heeft me wel gerustgesteld.
Ze schijnen wel flinke problemen te hebben met hun computersysteem.
Ik heb op de .co.uk site geboekt en betaald via cc. Heb hier uitgeprint een prepaid rental voucher (overigens land ik op Sanford Orlando). Ben 23 september aan de beurt om het te testen :-D
Heeft iemand na zijn boeking bij Alamo.com (of co.uk) doorgeklikt naar de pagina met bevestigingsnummer, ja natuurlijk. Maar vervolgens ook doorgeklikt naar het SaveTime logo ?
Als ik dat doe krijg ik de hogere prijs in mijn scherm, en waarmee het net lijkt dat ik voor dat bedrag geboekt zou hebben.
Hierover net een zeer uitvoerige chat gehad met Megan. Eindconclusie, het systeem werkt niet goed en de prijs die in de eerste bevestigingsmail staat is de prijs bij afhalen van de auto (de goedkopere fee dus).
Ben benieuwd hoe het bij jullie staat weergegeven ?!
Kunnen we Megan geen Erelid van dit forum maken?
Helpt ons goed met de problemen en weet voor de toekomst wellicht de beste kortingscodes.
Knaapje
Misschien kun je dat via de chat gewoon wel vragen :)
'Hi, i have a problem. The price you ask on your site is too expensive. Have you got a discount code?'
@knaapje;
Ik vertrouw niet op wat in de chatsessie wordt verteld. Ik krijg zojuist het volgende te horen:Mijn ervaring: als je aan de balie staat is wat in het computer systeem staat bepalend. Je kunt een print mee hebben met een ander bedrag en een bevestiging van een chatsessie, maar het systeem bepaalt. In mijn ogen weinig kans dus...Citaat:
Brittany: I really wish I could assist you with this, however, due to the nature of Live Chat, I am limited in the services I can provide to you. The Live Chat option is merely for general rental inquiries such as rates and mileage - this is not something that we typically handle. And our Helpdesk department has the tools to look into this further for you. I am truly sorry.
Flexer
Ook ik heb met Britanny gechat en zij vertelde ook zoiets dat ze niet verder kon helpen en dat we de helpdesk maar moesten bellen.
Naderhand heeft mijn husband nog eens gechat met Dennis en hem een screenshot van onze bevestiging laten zien.(Dat kon door attach file) En die zei weer dat we die idd mee moeten nemen naar de balie en dat het dan ok was.
Denk dat wij de eerste zijn die het gaan ondervinden a.s donderdag in Miami:wink:
Dan zijn we allemaal benieuwd naar jullie ervaring donderdag, dus als het gaat laat evene een berichtje achter hier. Maar komt wel goed, ik heb goeie hoop ;-)
Gelukkig heb ik een heel ander idee van de service bij Alamo. Heb al eerder meegemaakt dat een boeking en een bepaald tarief uit het systeem verdwenen was. De medewerkster heeft alle moeite gedaan om mij tevreden te stellen. En dat is haar gelukt. Liefhebbers lezen: Alamo, douze points
Ja, om drivers toe te voegen. De huurprijs was daarna veel hoger, maar de "Forfeited Value-coupon Posttax" vermindering op mijn visa codekorting was verdwenen. Deze viasacode was "not in comb. with other.."
Het lijkt er dus op dat de dragkorting niet langer wordt meegenomen in de berekening.
Tja, het zal allemaal best, en heb best vertrouwen in feit dat Alamo het netjes oplost, zeker ook aan de balie (heb die ervaring zelf ook), maar ga er toch alles aan doen om het op voorhand geregeld te krijgen. Ik wil namelijk ter plekke eigenlijk niet de (lange ?) rij in maar gelijk naar de kiosk lopen. En dan moet alles wel in het systeem goedstaan 8-[ ...
Ik heb er ook maar een mailtje aan gewaagd. Eergisteren met de promocode geboekt via de .com 22 okt tot 17 nov: standard SUV 3 wkn, 5 dgn. Prijs $ 935.47. Direct bevestigd gekregen per email. Geen PrePay. Mijn resevering staat er nu op voor iets meer dan $1400.-. Het enige verschil is dat op de bevestiging de prijs staat vermeld in 1 week + 3 wkn (eigenlijk 2 dgn teveel), terwijl deze nu in het systeem staat voor 3 wkn + 5 dgn. De prijs per week is nu uiteraard wel een stuk hoger.
Ik wacht de reactie maar eens even af. Annuleren kan altijd nog, maar ik ga wel op zeker.
Ik heb toch nog even op de .com de reservering ingezien, hij staat er netjes in voor $655 wat omgerekend ongeveer 403 pond is (wat ik heb afgerekend). 3 weken een fullsize met unlimited milage, alle toeslagen, CDW en Ep.
Check bij de creditcard company laat ook al zien dat er betaald is.
Vandaag keek ik nog maar aan eens bij de boekingen. Ik heb via Prepay betaald ik de UK, toch nog even ingelogd in de VS alamo.com met mijn Confirmation log ik in. Daarna druk ik op Safe Time en zie ik mijn lage Originele prijs:Wanneer ik nu opnieuw inlog zie ik weer de veranderde te hoge prijs, en dan via Safe time zie ik weer de oude. Dus goede prijs.Citaat:
Estimated Total $713.48 Estimated Total in GBP £435.29
De juiste informatie hangt dus ook op de Alamo.com site al is het dan alleen op deze vreemde wijze. Het kan natuurlijk bij Prepay boekingen anders zijn zoals in mijn geval... maar dat weet ik niet!!
Je bedoelt toch Safetime wat onderaan de bladzijde die je krijgt via ...view....confirmation.... staat?
Bij mij blijft er links gewoon de nieuwe hoge prijs staan.
Knaapje
Ik heb net ook gekeken via Save time ook prepay betaald via Alamo UK en zie met Save Time ook de hogere prijs staan ?
Vreemd bij mij wel, en ik heb ook prepay!! Ik ga naar https://www.alamo.com/viewModCancel.do Daar plak in mijn nummer in. + achternaam uiteraard. Dan klik ik op Safe Time. Dan Op de button Continue boven - SaveTime
Op die pagina staat er bij mij toch echt de juiste prijs.En ook even mijn andere boeking gekeken:Citaat:
Base Rate - Fullsize SUV (USD) (1) Time & Distance ($266.48/Rental) $266.48 (3) Extra - Time & Distance ($53.24/Day) $159.73 (1) Extra - Time & Distance ($266.39/Week) $266.39
Subtotal $713.47
Ook hier de lagere prijs, na submit kon ik de lage prijs weer printen, bij opnieuw inloggen zie ik de hogere prijs weer staan.Citaat:
Base Rate - Fullsize SUV (USD) (1) Time & Distance ($289.10/Rental) $289.10 (1) Extra - Time & Distance ($57.91/Day) $57.91 (3) Extra - Time & Distance ($289.18/Week) $867.53
Subtotal $1,252.21
Bij mij zweeft de info er dus nog, vreemd bij Mikey niet,en toch prepay.
Nou ook even zo gekeken.
Ik had Safetime nog niet ingevuld, nu maar even gedaan en zie......'t is een wonder ook bij bij verscheen plotseling het tarief met korting.
(Trouwens ik heb via de .com site geboekt en daar kan je geen eens vooruitbetalen.)Kijk je vervolgens op je reservering via reservation view op de site:Citaat:
Base Rate - Midsize SUV (USD) (1) Time & Distance ($200.37/Rental)$200.37 (1) Extra - Time & Distance ($200.36/Week)$200.36 Discount Coupon Accepted($30.00)Discount Coupon Accepted$30.00Contract I.D. XXXXXXXX Inclusive Rate ItemsNo Charge DistanceIncluded
Ik heb de zaak toch nog maar een keer extra geprintCitaat:
Base Rate - Midsize SUV (USD) (1) Time & Distance ($304.37/Rental)$304.37 (1) Extra - Time & Distance ($304.37/Week)$304.37 Discount Coupon Accepted($30.00)Contract I.D. XXXXXXXX Inclusive Rate ItemsNo Charge
knaapje
Gelukkig bij jou dus ook dat hoopte ik al.!! Dan zweeft die info er dus gewoon!:mrgreen:
HET WORDT NOG GEKKER!!!!
Krijg zojuist een e-mail bevestiging van mijn update van mijn reservering. Ik had dus de Safetime gegevens ingevuld.
Zie hier:Bekijk ik mijn reservering via de gewone weg, nog steeds het hoge tarief.Citaat:
Base Rate - Midsize SUV (USD) (1) Rental Rate ($200.37/rental) $200.37 (1) Week Rate ($200.36/week) $200.36
Subtotal $407.24 Estimated Total $407.25 Estimated Total in EUR €283.28
Ze zoeken bij Alamo nog wat IT-ers geloof ik.
Knaapje
Zelfs als ik de link uit de e-mail aanklik krijg ik het hoge tarief te zien.
Als ik dan in dat scherm weer via safetime continue ga krijg ik het lagere weer.
Knaapje
Misschien hebben ze dezelfde IT'ers als hier bij de belastingdienst werken. Daar gaat het ook om de haverklap niet goed. :grin:
Ik heb ook nog even gekeken maar bij mij staat bij save time wel het nieuwe bedrag .
Maar even wachten tot de emails terug komen.
Ik heb ook even savetime ingevuld, heb al mail terug met de bevestiging en het juiste bedrag.
Ik had indertijd na de reservering gelijk SaveTime ingevuld, dus die bevestiging heb ik ook in de email. Maar als ik nu in SaveTime kijk, staat het hoge bedrag er ...
RJ,
Ook als je op op Safe time klikt en Op de button Continue boven - SaveTime drukt, dit zit in onderin naast de button ' Add Driver ' , dan kom je in een overzicht scherm..? Daar zie ik weer het oude bedrag..
Inderdaad ... #-o
Bij mij ook.. dus ik vul die gewoon niet in :) Ik neem gewoon lekker de originele bevstiging mee van Alamo UK.. Dan maar iets meer Time kwijt. Ik ga voor de SaveMoney..