@ Guus.
Ik ben daar helemaal mee eens en er is een groot verschil volgens mij of er verhuurd mag worden aan vakantiegangers of niet.
Groetjes Henke.
Afdrukvoorbeeld
@ Guus.
Ik ben daar helemaal mee eens en er is een groot verschil volgens mij of er verhuurd mag worden aan vakantiegangers of niet.
Groetjes Henke.
@corrus
wijk/woonwijk je hebt helemaal gelijk.
Wij noemen onze wijk BELLALAGO park, klinkt zo lekker gezellig.
Groetjes Henke.
Nou ik beleef het toch anders hoor, ik heb prima contact met onze buren en zelfs met de overburen.... ze houden altijd een oogje in het zeil als wij er niet zijn, sociale controle is prima. En als we er zelf zijn hebben we veelvuldig contact en komen bij elkaar op de koffie. Maar wij hebben wel het initiatief genomen en ons netjes voorgesteld.
Greetz, Remco
Haha, je woont toch niet toevallig tussen Brabanders die daar ook een vakantievilla bezitten?
Aan sociale controle in de VS inderdaad geen gebrek. Bij het minste of geringste wordt de politie ingeschakeld. Bijvoorbeeld als kinderen alleen buitenspelen zonder toezicht van een volwassenen.
Maar zoals ik ook al eerder aangaf, er zullen ongetwijfeld gebieden zijn waar het anders is. Ik geef alleen weer hoe ik het ervaar.
Daarnaast reageerde ik op de uitspraak 'in een villa willen zitten om zo te ervaren hoe het is om echt onder de bevolking te leven'. Dat laatste is lastig. Je bent en blijft op vakantie en zult dingen dus echt anders ervaren dan als je daadwerkelijk in de VS woont. Daarnaast denk ik niet dat Amerikanen, of wie dan ook, er op zitten te wachten om eens in de twee/drie weken kennis te maken met de nieuwe buren.
Net eens gekeken bij homeaway.com
heb daar iets moois gevonden, via een nederlandse aanbieder
http://www.homeaway.nl/vakantiewonin...huis_url_LO2_2
Lijkt me een leuke prijs voor ca. 550 euro/week
Kent iemand deze aanbieder ?
Tsja 2 volwassene en 2 kinderen op 1 kamer in een value hotel? Wist je dat er een mooi overzicht over de accomodaties is? Misschien vind je daar ook wel bruikbare info. En heb je de sites van de accomodaties zelf al geraadpleegd? Daar vind je alle informatie over de kamers en de voorzieningen. Bedoel je dat met alles er omheen? En hier vind je ook veel info over de accomodaties zowel value als moderate.
Heb je al eens over een villa met een eigen zwembad gedacht? Of een appartement met een gemeenschappelijk zwembad? We weten natuurlijk niet hoe oud de kinderen zijn, maar in veel gevallen is een eigen slaapkamer, bad, wasmachine, keuken met koelkast etc.etc. een garantie voor een relaxte vakantie.
Zoals Teleton ook al aangeeft denk ik ook dat je beter af bent in een condo of villa. Dat geeft je meer ruimte, meerdere slaapkamers en je hebt ook je eigen keuken. Zelf zitten wij op dit moment op Terrace Ridge in Davenport in een 3 kamer appartement met de 2 kids en het bevalt ons uitstekend.
Ook de kosten zijn lager dan een Disney hotelkamer, kijk voor prijzen maar eens bij usafunvacations.nl .
En op ons blog zal ik proberen straks nog wat foto's te plaatsen van de condo en op het blog van Teleton kan je wat foto's terug vinden van de condo waar ook veel forum leden geregeld verblijven op Cane Island.
Ook ik doe niks tijdens onze vakanties. Ik kook niet en we beginnen de dag dan ook lekker in een restaurant voor het ontbijt. Iets in de wasmachine/droger doen, ja, dat doe ik wel en daarna gaat het gelijk de kast weer in want strijken doe ik ook niet.
Maar... ik wil wel de ruimte van een villa of een appartement.
Ik moet er niet aan denken om met zijn allen de hele vakantie maar op 1 kamer te zitten.
Maar ieder het zijne natuurlijk.
Gelukkig maar dat er in Orlando/Kissimmee zóóó veel keuze is. Dus voor elk wat wils!
^^^wij zitten niet veel in de kamer wij liggen aan het zwembad of gaan shoppen of zijn in de parken , ik vond het geweldig dit jaar we hadden een kleine keuken en hebben het ontbijt lekker zelf gemaakt met aardbeien en een boterhammet gouda kaas op je balkon met uitzicht op giraffen en zebras .
Ach ieder zijn ding natuurlijk, wij hebben de afgelopen jaren ook voornamelijk in Hotels gezeten vanwege de luxe dat je "niets" hoefde te doen. Alleen was je wel elke keer voordat je wegging je spullen aan het opruimen zodat de kamermeisjes hun werk goed konden doen en niet jouw wasgoed en dergelijke tegen kwamen.
Nu in de condo leven we lekker makkelijk, spullen kunnen we gewoon laten staan of laten liggen waar we willen. Eten doen we waar we zin hebben, dus de ene dag in het huisje en de andere dag in een restaurant. Maar met de 2 kleintjes geeft dat ons juist meer rust dan dat we in de hotels hadden.
Wij hebben vorig jaar voor de 1e keer een villa gehuurd via UStravel en dat is ons uitstekend bevallen toen hebben we een goldvilla geboekt en dit jaar hebben we wederom een villa geboekt maar nu een silvervilla......we zijn zeer benieuwd wat daar het verschil tussen is....en het thuiskomen en al je was al schoon das is toch ook lekker....niet meteen thuis volop aan de was en strijk hoeven maar gewoon bijhouden in je villa......daarbij komt dat je sávonds lekker op de bank kunt gaan liggen nog in je zwembad kunt gaan en nog heerlijk relext op je terras kunt gaan zitten....één zee van rust....ontbijten in de villa(hoeft ook niet persé ligt aan je dagplanning) en s'avonds lekker ergens gaan eten....of nie....dat kun je dan zien...
Ik ben benieuwd, wij zitten dit jaar voor het eerst in een villa, maar we gaan nu ook met 4 volwassenen, en dan is het al iets goedkoper.
Maar als we volgend jaar eventueel weer terug gaan, dan zijn we met twee, en dan wordt een villa toch te duur, we hebben voor twee nl. een bepaald budget, en het zal dan wel wennen worden.
dat ligt eraan wat voor villa je wil.....je bent voor een silver-villa 63 euro per nacht kwijt en je kunt ook nog de bronce-villa huren die is nog goedkoper...
Wij hebben tot heden toe altijd in een hotel gezeten, ons favoriete hotel is Hamptonn inn kirkman road, lekker ontbijt, goede bedden en gratis internet en alles word voor je schoongemaakt. (rond de 40 euro per kamer incl. ontbijt en internet en echt een goed hotel) Nu gaan we in sept. in een villa, waa.. we zijn er in maart al gaan kijken en dat ziet er super chique uit. We gaan met nog twee andere dus dan is het wel te betalen. Ik ben bang als we daar eenmaal gezeten hebben dat een hotel daarna tegen gaat vallen. Maar ik vind voor twee personen een villa te duur. Misschien dat we dan kiezen voor een appartement.. maar ach, eigenlijk ben ik al blij dat we gaan dus een hotel is ook goed, als ik maar kan gaan. Dus wordt het daarna weer gewoon een hotel dan hoor je mij niet klagen.
Dat is ook niet duur maar wij hebben in het Hampton Inn Pointe Orlando geslapen, incl. ontbijt voor 38 euro per nacht. Is echt een leuk hotel. En dan hoef je ook geen zwembadverwarming te betalen. Aangezien er veel zakenlui in dat hotel zitten, die niet zwemmen, hadden we alsnog een prive zwembad :)
Ja, daar hebben we ook een paar keer gezeten, vonden we ook een leuk hotel. Maar laatste keer was die duurder dan kirkmanroad. Omdat er dus veel zakenmensen gebruik van maken en duurder geworden was. Wij gaan vaak in het laagseizoen en hebben vaak het zwembad ook voor ons zelf. Denk als ze mij zien in bikini dat ze weg rennen..hahahahhaha
ja das dus echt een keuze.....
ik vind een villa gewoon thuis komen....en de ruimte vind ik heerlijk......zeker tegenover een hotel met een bed en mazzel als er nog een paar stoeltjes staan....
http://img534.imageshack.us/img534/5...rmelbourne.jpg
Valt wel mee toch?
moet toegeven ziet er heel erg goed uit,.....
Voor $ 125 per nacht zonder ontbijt mag je dit ook wel verwachten.
Ik denk, dat de meesten op dit forum toch wel aan iets goedkopere hotels denken en dan zijn de kamers meestal als beschreven, een bed en 1 of 2 stoelen.
Knaapje
ja goed, dit hotel is iets duurder, maar het hampton inn is ook niet een bed, en met een beetje mazzel wat stoelen.... :) daarom had ik de foto er op gezet, het lijkt nu net of een villa een paradijs is en een hotel 3x niks.
Dit hotel is dus even duur als een gemiddelde villa.
groetjes sylvia
2009 was het 38 euro, en 2010 was het 45 euro , maar dat was wel op het laatste moment, want hij stond steeds voor 58 euro. Dus had ik een soort aanbieding of gewoon mazzel:)
Geboekt bij USAfunvacations.
Ik had toen een ander hotel bij hen geboekt, en kon dit wel omboeken dat kost 20 of 25 euro, maar wij wilden toch graag naar het HI .
Ik dacht al, dit jaar voor 38 euro :shock: dat zou mooi zijn geweest.
Nope dit jaar gaan we naar Las Vegas and Hawaii (zie mun tickertju)
Hoi,
Wij gaan in juni 2012 naar een townhome in Terra Verde. Het is een Townhome met 3 slaapkamers.
Het heeft geen zwembad in de tuin, maar wel een bubbelbad. En het ligt nog geen 50 meter van het clubhuis met zwembad af.
Dus een eigen zwembad hebben we gewoon niet nodig. Ons zoontje vindt het ook leuker om in het grote zwembad te zwemmen ivm andere kinderen. Vandaar onze keuze.
Het huis is van een canadees gezin. Ze zijn heel erg vriendelijk, en zeer behulpzaam. We hebben deze mooie woning voor een fijne prijs kunnen huren.
Voor geinteresseerden: dit is de link naar hun site http://www.terraverdetownhouse.com
Groetjes,
Freubel http://www.orlandofans.nl/phpbb/imag.../icon_cool.gif
Nee, dat hebben wij niet.
Maar dat heb ik bij meerdere eigenaren van woningen gehad. Gewoon vragen wat de prijs is voor de tijd dat je de woning wilt huren. In de meeste gevallen doen ze je aanbod. Er valt bijna altijd te onderhandelen over de prijs.
@Freubel; Goede keuze, ziet er allemaal prima uit !!! ( gaat op ons lijstje :wink: )
Overigens is TerraVerde zo te zien een exacte kopie van Encantada want de townhomes en de clubhouse zien er precies hetzelfde uit.
@Sylly: Als je op een accomodatie reageert altijd vragen of ze een 'special price' hebben voor de periode dat je wilt.
Groetjes,
Pieter & Petra
Ok ga ik doen:)
een collega van mijn man (engelsman) had ook een special prijs voor ons, vrij nieuwe villa in Marbella gated community, en omdat we maar met 2 zijn , de special prijs van 150 euro per dag (in oktober)...........mwah we kijken nog maar ff verder.... :)
Oei, dat is een hele dure villa. Hebben ze gouden stoelen of zo???#-o
Daar zou ik maar eens stevig over nadenken.
We gaan het ook niet doen hoor, ik denk ook dat hij het niet verhuurd voor die prijs.
Wel een mooie villa, maar ook weer niet zo mooi:)