-
Re: Travelodge International Drive Orlando
En vergeet ook niet priceline eens te bekijken. Voor $ 42 per nacht wordt vaak het Wyndham International Drive gewonnen, tegenover 'de grootste McDonald ter wereld'. Wij zaten afgelopen week 3 dagen in het Holiday Inn Main Gate East (Kissimmee aan de I 192), is wel iets uit de buurt, maar we betaalden ook zoiets en kregen zelfs nog ontbijt erbij (niet standaard).
Dat zijn beide hotels die wel een niveau hoger liggen dan een Travelodge.
-
Tip: The Orlando Metropolitan Express op International Drive, heel betaalbaar inclusief ontbijt. Tevens de hele dag gratis koffie en thee in de lobby. Direct tegenover de ingang van Wet 'n Wild!
Jolanda
-
Re: Hotel Orlando
Bedankt voor jullie reactie's......
Ik heb toch geboekt voor het Sheraton Vistana aan I-Drive van 30 april tot 9 mei. Na eerst 5 dagen in Chicago bij vrienden te zijn geweest!
Heb er erg veel zin in!!!
Bedankt!
-
En het Rodeway Inn Maingate hotel? Is dit iets? 8-[
-
Hotel gezocht: Orlando Airport
Hallo,
Wij zijn op zoek naar een hotel niet ver van de luchthaven in Orlando. Wij komen s' avonds aan rond 23u. Wij zouden liever geen reservatie vooraf maken. Is er makkelijk een hotel te vinden voor één nacht zonder reservatie?
Eerst moeten we nog onze huurauto afhalen bij Dollar. Een hotel bij hun in de buurt zou leuk zijn, kwestie van niet te lang meer te rijden.
De volgende dag trekken we dan richting Fort Meyers.
Heeft iemand ideeën ?
Bedankt !
Brin
-
Je vind het lastig om te beslissen en ik kan me dat goed voorstellen. Maar het is ook niet eenvoudig om je te adviseren. Hotelervaringen zijn in de regel erg persoonlijk. Wat is jouw standaard, wat vind je wel/niet acceptabel?
De reviews die je bijvoorbeeld op Tripadvisor leest, zijn soms erg gekleurd. Sommige mensen denken dat ze voor € 25 in het Hilton kunnen verblijven. Mijn ervaring is dat deze categorie hotels in Florida een zeer acceptabele kwaliteit leveren. Het is er soms eenvoudig en de koelkast(indien aanwezig) en de airco maken soms een oorverdovend lawaai. De kranen kunnen soms een beetje verweerd zijn, het douchegordijn heeft een scheurtje en de tv sneeuwt....En ja, er wandelt wel eens een roach over de galerij. Maar who cares als je toch de hele dag op pad bent? In sommige reviews lees je over vieze vlekken in beddegoed, wij hebben dat nog nooit meegemaakt. De kamers waren schoon bij aankomst en als je iedere dag een paar dollar voor de maid op tafel legt, wordt je kamer gezogen en beddegoed en badlinnen verschoond.
Wij waren er in ieder geval jarenlang heel happy mee. Eenmaal gewend aan villa's en condo's, waar je overigens echt niet zoveel meer voor betaalt, voelen we er nu niet veel meer voor.
Wat kan ik er zelf van zeggen? Rodeway ligt zeer gunstig aan de 192, winkeltjes en Publix in de buurt. Volop Restaurantjes, benzinepomp, afslag naar I-4 en Intnl-drive in de buurt. Hotel is "Close to Disney". Maar ja, er zijn ook mensen die nog niet aan de 192 begraven willen worden.........Onze persoonlijke voorkeur voor de locatie (voor wat het waard is) is:
- Lake Buena Vista
- 192
- Intnl Drive
Wij hebben er nooit gelogeerd. Kijk voor een review van Rodeway op:
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Rev...e_Florida.html
Veel succes met je zoektocht, den ook nog eens aan de tip over Priceline!
-
Re: Airporthotel Orlando
Mag ik vragen waarom je niet zou reserveren? Ben je bang dat je het hotel niet kunt vinden? Mocht je een firsttimer zijn, reserveer dan een hotel met shuttleservice. Je laat je dan gezellig met de shuttlebus na aankomst naar het hotel rijden. De volgende ochtend met dezelfde bus terug naar airport om de auto op te halen. Maak het je gemakkelijk!
Mijn ervaring (donkey years ago) is dat als je na 23:00 uur 's avonds aankomt, je maar beter een kamer gereserveerd kan hebben. Ze zijn in Florida nogal zakelijk weet je, en je betaalt de volle mep als je rond die tijd aan de deur klopt. Ze snappen ook wel dat je niet veel zin hebt om een beetje rond te gaan tuffen om een lekkere deal te maken. Overigens is er accomodatie voldoende rond het vliegveld, je vindt dus altijd wel een plekje.
Persoonlijk zou ik vooraf reserveren. Whatever you do: Have fun!
-
Wij hebben het Orlando Marriott. Via Priceline geboekt voor 1 nacht voor $ 75.- op 22 mei a.s. Ik heb liever een reservering dan dat ik nog laat moet gaan zoeken.
-
Plus je moet op de immigration papieren een adres vermelden. Het beste is om daar het adres van het eerste hotel te vermelden. ALs je dat al gereserveerd heb is dat al makkelijk.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
a.m. heerkens
worden.........Onze persoonlijke voorkeur voor de locatie (voor wat het waard is) is:
- Lake Buena Vista
- 192
- Intnl Drive
Is ook mijn keuze....
Ik zou zoals Mattrob al aangeeft priceline proberen.
Doe eens een gokje, je zult versteld staan wat je krijgt voor je geld.
Zeker in Lake Buena Vista volop keuze.
Mijn ervaring met priceline = leuke hotels voor een zeer goede prijs en vele malen goedkoper dan boeken via een touroperator of rechtstreeks.
Groet,
Pascal
-
Ik ben het met a.m. Heerkens eens hoor.
Huur een kamer in een hotel dat vlak bij airport is, en die shuttele service heeft. En dan volgende dag pas auto halen.
Want in het donker moeten zoeken, is niet zo makkelijk. En idd zal een hotel waar je op de pof komt, je op dat tijdstip volle pond laten betalen.
Wij komen ook in de avond aan op Miamo, en dan nog de douane, dus ook na 21.00 uur naar een hotel, en voelt dan als middernacht natuurlijk.
Wij slapen in een airporthotel, volgende dag lekker rustig ontbijten, en dan de auto ophalen en rijden. (scheelt je trouwens weer een dag autohuur)
-
Neem je deze . Hoef je niet te zoeken en ook niet met de shuttle :-)
-
Het Hyatt (zie de link van Gerrit hierboven) kan ik je van harte aanbevelen.
-
Iedereen bedankt voor de tips. We zullen toch maar uitkijken om een hotel op voorhand te reserveren. Dollar ligt toch op de luchthaven denk ik, dus met een shuttleservice is dit wel makkelijk. De Hyatt vind ik heel mooi, maat toch best wat prijzig voor zo'n eerste nachtje enkel slapen, ik spaar mijn centjes dan liever voor de Paradise Inn in Key West ! Kunnen we meer van genieten !
Als jullie nog tips hebben voor hotels met shuttleservice, van harte welkom.
Groetjes
-
Met dezelfde woorden ( "orlando airporthotel" ) als ik het voornoemde Hyatt op Google vond, vond ik ook deze .
En er staat nog veel meer op. Leuk zoekmachinientje, dat Google, moet je eens proberen ;-)
-
Bedankt voor de tips Gerrit.
Ik had er ook al enkele via Google gevonden, maar het leuke aan dit forum is als je hier de vraag stelt over een leuk hotel, je meteen de beoordeling erbij krijgt. En dat is dan mooi meegenomen niet ? ;-)
-
Is helemaal waar, hoewel ik denk dat er weinig reviews van airporthotels in Orlando zullen komen hier. De meest mensen reizen toch gelijk door naar hun accomodatie.
Maar die komen dan waarschijnlijk ook wat eerder aan als jullie.
Succes met je zoektocht.
-
Heb het Sleep Inn & Suites hotel geboekt op +- 4km van de luchthaven. Het is er voor kinderen (max.2) tot en met 17 jaar gratis verblijf op de kamer indien er geen extra bed moet bijgeplaatst worden. Het kost ons voor drie personen $ 89 met continentaal ontbijt inbegrepen.
De huurauto moet nog dezelfde dag opgehaald worden volgens Exit.
-
Wij slapen net een paar deuren verder, in het Ramada. Maar we komen wel iets eerder aan dan jullie.
Veel plezier!
http://www.orlandoairports.net/marketing/hotels.htm
alle hotels dichtbij het vliegveld.
-
Quality Inn Plaza! Goed voor weinig geld. Adres 9000 Int. Drive.
Niet te verwarren met Quality Inn International, dat ligt aan 7600 Int. Drive, maar is een stuk minder goed. In diverse reviews van het QI Plaza staan slechte commentaren die eigenlijk bij dit hotel thuishoren.
-
Hotel Gezocht: Universal-area
Ik heb net tickets geboekt voor een optreden van Mario Cantone op 7 juni a.s.
Omdat ik vanaf 8 juni via priceline een hotel heb geboekt wil ik graag weten of er misschien iemand is die een hotel weet in de buurt van Hard Rock(live Orlando). Het adres is 6050 Universal Blvd.
Alvast bedankt.:-D
-
Re: Hotel in de buurt van Hard Rock
-
Hallo Martijn, SUPER!!!Hard Rock heeft geen plaats maar ga de andere site nog proberen.:smile::smile:
-
Als je wat hotels hebt gevonden die je aanstaan, kijk dan ook eens op Hotels.com en Expedia.nl. Zoek op de naam van het hotel.
-
Heb ik idd al gedaan. Ik denk dat het het Fairfield wordt. Ziet er goed uit en een prima prijs(je).
Nogmaals dank hiervoor.
-
Heb het Fairfield geboekt. Prijzen kwamen allemaal overeen.:-)
-
Ziet er prima uit: http://www.marriott.com/hotels/trave...rlando-resort/
En gratis Highspeed internet op je kamer (wel een ethernet kabel meenemen) :)
-
Ga ik aan Wijbe zeggen. We nemen de laptop mee en ik wil graag ons blog bijhouden. Hij heeft volgens mij zo'n Wifi-dingetje. Je weet wel:roll::-D:-D
-
Citaat:
Corry
Ga ik aan Wijbe zeggen. We nemen de laptop mee en ik wil graag ons blog bijhouden. Hij heeft volgens mij zo'n Wifi-dingetje. Je weet wel:roll::-D:-D
Wifi zit in de laptop. In de Public areas heb je Wifi. Maar op je kamer kun je gewoon een kabel in de muur prikken.
http://www.windows-help-central.com/.../utp-kabel.jpg
-
Hotel gezocht: Orlando (levendige omgeving)
Ik heb even wat advies nodig.
Oktober 2006 ben ik voor het eerst naar orlando geweest, ik heb toen in een hotel gezeten heel dicht bij de ingang van Universal Studio's
Afgelopen jaar November 2007 ben ik weer terug gegaan, toen ben ik met een groep vrienden eerst een week Orlando en daarna nog een week Miami wezen doen.
Tijdens ons verblijf in Orlando zaten we in een villa gemiddeld zo 30 tot 45 min rijden van de parken en de malls.
Nu ga ik volgende maand weer naar Amerika, maar nog niet naar Orlando, Nu eens de andere kant van het land (Las Vegas) bekijken.
Maar ik ben ook al begonnen met kijken voor een tripje in Oktober of November dit jaar naar Orlando.
Ik wil dan het liefst een hotel in de buurd van waar gezellige drukte is zodat we s' avond lekker ergens wat kunnen eten en drinken in een leuke bar of zo.
Ik zat zelf te denken aan International Drive. Ik hoor graag de tips kwa hotels en of plaatsen.
Een leuk zwembad cq relax mogelijkheden van het hotel is ook wel belangrijk, er zullen ook wel relax dagen tussen komen waarbij we in het hotel blijven.
Ik kijk nu al weer uit naar het uitzoeken van hotel en naar de reis, Orlando is voor mij echt de nr1 vakantie bestemming sinds ik er voor het eerst geweest ben ben ik helemaal verkocht.
-
Re: Hotel gezocht: Orlando (levendige omgeving)
In dit topic vind je een heleboel links naar allerlei hotels. Kijk eens bij Orlando (I-drive), Kissimmee en LBV (Lake Buena Vista), dat zijn wel zo'n beetje de levenigste omgevingen.
Quality Inn Plaza en BW Movieland komen regelmatig terug als leuke, betaalbare hotels aan I-drive.
-
Als je voor levendig gaat zou ik je I-drive adviseren, daar is het 's avonds gezellig druk en kun je lopend, als je dat wil, naar restaurant o.i.d gaan.
We hebben oa.a overnacht in BW Plaza International en Quality Inn Plaza. Als ik tussen deze 2 zou moeten kiezen, zou ik geloof ik Quality Inn kiezen, net iets meer voorzieningen.
-
Misschien een tip:
Probeer voor oktober november via Priceline te boeken.
Meestal is dit een rustige periode en heb je grote kans voor niet teveel een goed hotel aan de I Drive te krijgen.
Je kunt op alleen dit gebied bieden zodat je op I Drive of er pal bij uitkomt en het geeft ook een beetje de lol en de spanning waar je terecht komt.
Een maand voor vertrek gaan proberen.
Succes
Knaapje
-
Re: Hotel gezocht: Orlando
Howard Johnson Maingate east of west, wat is beter?
Ik dacht er laatst wat over gelezen te hebben, maar kan het niet meer vinden
Groetjes Syl
-
Re: Welk hotel in Orlando?
hee hallo, ik ben mijzelf aan het orienteren voor een vakantie naar Florida, en nu zie ik dat jullie bij windsor hills zijn geweest, is dit leuk voor een gezin met 2 kinderen en volgens mij is het ook wel een beetje betaalbaar. Zijn de kinderkamers echt zo leuk, zoals ze op de site staan.
groetjes marion
-
Re: Hotel gezocht: Orlando
Ik weet niet of dat voor mij bestemd was, maar wij zijn er inderdaad geweest en we denken dat het zeer geschikt voor gezinnen met kinderen.
De kamers zijn daadwerkelijk erg leuk en de townhouses hebben een eigen, zij het wat klein, zwembad.
Maar je kunt ook gebruik maken van het grote gemeenschappelijke zwembad en clubhuis met allerlei activiteiten.
Of een villa nemen met een groter zwembad, alles is mogelijk, en werkelijk op korte afstand van Disney.
Wij zaten in een townhouse van Storytime , maar ook deze zien er goed uit.
-
Re: Hotel gezocht: Orlando Airport
Wij gaan het Best Western Airport hotel boeken voor de eerste overnachting.
Maar nu een tweede vraagje.
Hoe werkt het met de shuttle service busjes? Staan die al klaar aan de luchthaven of moet je dit nog eens doorgeven aan het hotel?
Wie heeft hier ervaring mee?
-
Re: Hotel gezocht: Orlando Airport
Ik heb ook via Priceline het Marriot Airport Hotel gewonnen. 1 nacht voor $69. Echt een super hotel, na het lezen van verschillende reviews!
-
Citaat:
Michael66
Quality Inn Plaza en BW Movieland komen regelmatig terug als leuke, betaalbare hotels aan I-drive.
Hoi,
IK zit (tijdens mij Florida Rondreis) met mij vrouw en 2 kids 2 nachten in de Quality Inn Plaza.
Na een beetje googelen ben ik een beetje geschrokken van sommige reviews (wat wel vreemd is, is dat sommige weer heel positief zijn).
Ik maak mij vooral zorgen over meldingen van vieze kamers etc.
Ik heb geen problemen met Basic (we slapen alleen in het Hotel) maat vies daar kan ik niet tegen. :(
Ik begrijp dat jij er wel eens geweest bent?
Wat is jou ervaring met dit Hotel, valt het mee of moet ik de reisbureau gaan bellen voor een andere Hotel?
-
Hotel gezocht: Orlando
Beste allemaal,
Wie heeft er een goede tip voor een hotel in Orlando (niet te ver van de airport MCO) voor 1 nachtje de dag voordat we weer terug naar Nederland vertrekken? We komen uit Napels en willen dan even rustig overnachten in Orlando voor de terugreis naar huis.
Hopelijk heeft iemand een leuke tip! Natuurlijk wel een prettig hotel s.v.p. (we reizen met onze kleine zoon van 3 jaar).
groetjes, Mac