Nieuwe brochure van .ie
http://www.attractionticketsdirect.ie/brochure
Afdrukvoorbeeld
Nieuwe brochure van .ie
http://www.attractionticketsdirect.ie/brochure
Ook voor NL te bestellen ?
Geen idee. Ik heb het wel gedaan. Afwachten ....
Ik heb net ook besteld, ben benieuwd
http://img.photobucket.com/albums/v6...14w4om1503.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v6...14w4om1502.jpg
2 weken terug Discovery Cove tickets besteld. (Op de Ierse site) en vandaag binnen gekregen. Heel netjes in een mooi hoesje zaten de tickets en boekjes met tips. (zelfs tips die ik nog nooit eerder had gehoord en ik noem mezelf fan hahaaha)
Verder een leuk gratis onderwater camera.
Prima geregeld zo te zien en heel tevreden dus...
10 uit 10
:)
Dat is leuke post. Ik heb inmiddels 6 van die hoesjes! Ze zijn stevig en erg handig voor allerlei papieren of kleine spulletjes die je nodig hebt op reis.
Wij hadden destijds ook een onderwater camera erbij, samen met een gratis airboot tochtje + een Dispicable Me DVD
Wow, goeie tip, heb gelijk even gekeken.
wij willen graag naar Legoland, Bush Gardens, Seaworld en misschien nog naar Universal.
Hebben ze daar een mooie ticket voor Legoland/Bush Gardens en Seaworld voor (omgerekend) 332,00 (2 volwassenen en 1 kind)...
Die ga ik denk ik wel bestellen...
Bedankt...
Vraagje er staat Universal 2-Park Bonus Ticket, http://www.attractionticketsdirect.i...k-bonus-ticket
Hoeveel dagen mag ik nou naar binnen in deze twee parken?Citaat:
"Enjoy unlimited access to both Universal Studios® and Universal’s Islands of Adventure® plus all-club access to the live entertainment at Universal CityWalk®.
The Universal 2-Park Bonus Ticket is valid for up to 14 consecutive days. Tickets are activated the first day any theme park or CityWalk portion of the ticket is used.
You can visit more than one park in the same day.
Attraction Tickets Direct will send you a REAL Universal 2-Park Bonus Ticket not a voucher, ensuring minimum fuss when you arrive at either park. There is nothing to redeem and you simply go straight through the gate on arrival."
Vind het ene beetje verwarrend.
Als je snel kijkt denk je Unlimited acces voor 14 dagen naar twee parken.
maar als je goed leest staat er volgens mij tickets voor twee dagen waarin ik zou kunnen hoppen.
Klopt dit?
Na het eerste bezoek zijn de tickets 14 dagen geldig. Je kunt beide parken op dezelfde dag bezoeken.
Dus 14 dagen toegang voor beide parken.
Klopt, 14 dagen onbeperkt voor beide parken. In september vorig jaar nog gebruik gemaakt van deze tickets.
Ok das mooi.
bedankt.
Momenteel is er een actie op .co.uk, de freedom pasIk heb geen ervaring nog met deze site en heb wat vragen hierover, we gaan een lange periode naar Orlando en met veel wikken en wegen komt deze pass voor ons goed uit. We willen, in totaal 7 dagen naar de Disney parken, 2x de disney waterparken, 3x naar universal, 3x naar de seaworld parken.Citaat:
Orlando Freedom Ticket - At a glance
- Unlimited access to all 6 Disney parks - Magic Kingdom Park, Epcot, Hollywood Studios, Animal Kingdom, Disney’s Typhoon Lagoon and Blizzard Beach Water Park for 9 days within a 14 day window from first use.
- Unlimited access to SeaWorld® Orlando, Aquatica™ and Busch Gardens® Tampa Bay for up to 14 consecutive days.
- Unlimited access to Universal Studios® and Universal's Islands of Adventure® for up to 14 consecutive days.
- You can visit more than one park in the same day.
- Includes Disney Fast Pass.
- Admission to Universal CityWalk® for 14 consecutive days.
- FREE coach transportation from Orlando to Busch Gardens on the Busch Gardens Shuttle Express.
- Car parking not included in the ticket price.
Er staat dat je ongelimiteerd naar de Disney parken mag (9 van de 14 dagen) is dit dan ook een hopper pas, of is het singel toegang per dag?
You can visit more than one park in the same day.
Het antwoord staat in de omschrijving toch?
Ik denk dat de vraag is of het een Hopperpas voor Disney is, met deze freedom pass kun je naar Disney, Seaworld of Universal op 1 dag maar of je kunt hoppen in Disney staat er niet.
Dat je meerdere parken op 1 dag kan bezoeken dat begrijp ik, maar of dat meerdere dagen kost dat weet ik niet. Moet ik het als hopper zien of niet?
Anders heb ik op de Duitse site een andere meer geschiktere aktie gevonden.
Vindt het zo wie zo te duur... As je de prijzen van tickets neemt op american estates
Ze hebben nu een aanbieding dat je de legoland tickets 14 dagen onbeperkt bij je bestelling krijgt.
Het aanbod verschilt wel per site , zo krijg je bij de Duitse site de gratis kaarten als je boven de 500 euro zit en bij IE/UK per verkochte aangesloten park ticket.
Bij de Duitse site zijn wel sommige tickets weer goedkoper.
Wij hebben bij onze laatste bestelling 3 kaartjes voor de dinnershow bij Wonderworks gekregen. Dat vind ik best goede service :-)
klopt, ze hebben vaak leuke acties, ik heb het onderstaande al eens gekregen:
* onderwater fotocamera
* dvd van Dispicable Me
* kaarten voor Bogey Creek Airboat
Dank voor de tip!
Wij willen 4 parken bezoeken tijdens onze reis: Seaworld, Bush Gardens, Legoland en Aquactica.
Mooie aanbiedingen op het moment: Legoland gratis en de overige 3 parken voor de prijs van 2. We zijn nu precies € 300 kwijt voor 2 volwassenen en 1 kind. Lijkt me een goede deal! Ook nog een $10 voucher voor de Florida Mall erbij.
Nu hopen dat alles goed aankomt.
Besteld bij ATD in Ierland trouwens.
Toevallig ook vandaag geboekt via de uk-site voor combipassen Seaworld/Aquatica/Bush Gardens en Legoland tickets gratis erbij. Je moet via de UK-site wel verzendkosten betalen, op de DE site niet. Maar het was voor ons 12 euro duurder op de UK site maar kregen nu wel gratis kaarten voor Legoland erbij. Blij mee!
Toch al vaker tickets besteld bij Attraction tickets in de UK, maar dit nog niet eerder gehad. Iemand anders hier al ervaring mee?
Overigens ook vreemd dat ik in het bestel scherm geen verzendkosten hoef te betalen en nu opeens achteraf wel.Citaat:
Thank you for your order.
As you are a non UK resident we will require proof of address before we can dispatch your tickets, this can be a utility bill which displays both your name and address. We will also need payment for the overseas delivery charge which is £25.
If you would like any more advice or information, please don't hesitate to contact us.
Kind Regards
Attraction Tickets Direct
Dat is inderdaad raar, dat dit vooraf niet vermeld staat.
Volgens mij is dit al een tijdje zo.
Wij hebben ze daar besteld en naar het kantoor van mijn man in de UK gestuurd.
Scheelt weer 25 pond.
Volgens mij is dit niet bij de ierse vestiging
Dat is raar! Ik heb afgelopen weekend tickets besteld via de UK-site maar deze vraag niet gekregen en gewoon een bevestiging gekregen van mijn bestelling. Daar stonden wel al de verzendkosten op vermeld (heb zelf aangeklikt dat het een adres buiten de UK is).
Ik heb het ook gehad, een paar maanden geleden. Een oude rekening gestuurd en wat dingen doorgestreept waar ze niets mee te maken hadden, en toen werd het verstuurd. De vraag kwam overigens een aantal dagen later, niet meteen met de bevestiging. Het ging bij ons om de combi tickets Seaworld/Aquatica/Bush Gardens, waarbij je Legoland kaartjes kreeg.
Bij ons kwam dit ook een paar dagen na de bestelling, straks maar even iets mailen met mijn naam en adres erop. Overigens heb ik inmiddels wel bericht gehad dat ik geen verzendkosten hoef te betalen.
Naar aanleiding van alle positieve reacties op dit forum heb ik dus afgelopen zondag ook onze entreekaarten voor Busch Gardens, Seaworld en Aquatica besteld in Ierland. Deze was pp 102 euro, op de duitse site 114 euro, dus ondanks de verzendkosten voor ons toch voordeliger in Ierland (voor 4 volwassenen besteld). Bovendien kregen we via Ierland ook de gratis Legoland kaarten, via Duitsland was dat pas bij een bestelling boven de 500 euro. Legoland stond eigenlijk niet op de planning omdat onze kids (14 en 12) wellicht iets te oud zijn voor de meeste attracties, maar ze zijn wel dol op lego (kan op zolder zelf bijna een legoland beginnen :p) dus met de gratis kaartjes toch de moeite waard om eens te gaan kijken. Zoals gezegd, zondag besteld, en vandaag (donderdag) al aangekomen!
Zonet besteld op de Ierse site van attractionsdirect:
- 1 VIP dine for less card Orlando
- 2 Seaworld and Busch Gardens entree (7 dagen geldig)
- 2 Seaworld ALL DAY dining
Gratis bij gekregen:
- 2 Legoland entree
- 1 Florida Mall GIFT&VIP voucher twv 350 USD
Totaal prijs = 310€ (incl verzekering tegen verlies met de post 37€)
Mocht er nou iemand kaartjes voor Legoland hebben gekregen en hier niet naar toe willen, dan wil ik ze wel overnemen als de prijs goed is. :-)
De verzekering is niet tegen verlies met de post hoor.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Totaal prijs = 310€ [B
Ze zijn met of zonder verzekering verantwoordelijk dat je tickets aankomen.
Deze verzekering is als je de tickets kwijtraakt.
Ik heb de kaartjes al in goede orde ontvangen van de Ierse site.
Ze worden aangetekend verstuurd, dus verzekering daarvoor lijkt me niet nodig.
Zaten geen verzendkosten op verder.
Blij mee!
Ook wij hebben ze uit Ierland ontvangen. Donderdag besteld en vandaag binnengekomen. Netjes afgetekent met een duidelijk tracker systeem van Fedex erbij.
Kaarten besteld via de Ierse site. Zijn er goed geholpen, op vragen via email werd snel en correct gereageerd. Inmiddels zijn de kaarten netjes bezorgd. Weer een stap dichter verder, met dank aan dit forum!
Heb de combo 3 park Seaworld-Aquatica-Bush Gardens besteld en hierbij zijn Lego tickets toegevoegd. In de bevestiging worden de gratis Lego tickets niet vermeld. Klopt dit?
Bij mij stonden ze wel in de bevestiging.