-
Re: Tickets voor SeaWorld-Busch Gardens-Aquatica
@Marjolijne; Dat zou dan volgens mij wel in de totaalberekening naar voren moet komen, bij het afrekenen en niet nadien nog even per mail...
Maar inmiddels is het opgelost en versturen ze het zonder extra bijbetaling. Als het goed is, zijn ze onderweg en hebben we ze in de loop van volgende week in huis.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Henk Mychelle
Dit is een kaartje dat alleen residents kunnen kopen. Kijk maar eens bij 'offer details'
-
Mooi dat het zo geregeld is.
Bij sommige website's moet je ergens aanvinken dat het buiten de UK verstuurd moet worden.
Doe je dit niet dat krijg je ook nog een na rekening.
Maar gelukkig bij jullie niet het geval.
-
Ik zou eerst een kaartje voor Discovery Cove kopen waarbij automatisch Seaworld zit inbegrepen, maar change of plans. Nu wil ik een los ticket voor Seaworld kopen. Vind 1 dag net te weinig, maar meerdere dagen dan 2 weer teveel voor de 9 dagen dat ik er ben.
Is het nog steeds zo dat je een 2e gratis dag kunt krijgen? Dat kan je toch ergens achter de kassa aanvragen? Dacht dat ergens te hebben gelezen.
-
Volgens mij is dat niet meer zo Cindy. Ik zag dat los ticket 55 dollar is voor 1 dag. Is het geen idee om de speciale actie te boeken met Busch Gardens erbij? 85 dollar voor onbeperkt bezoek en busvervoer naar Busch Gardens is gratis.
Zie deze link: http://commerce.4adventure.com/EStor...lVisitors.aspx
Succes.
-
Oh dat is ook wel een goede aanbieding zeg! Heb die link wel ergens voorbij zien komen, maar wist niet dat het nog steeds geldig is. Nu heb ik Busch Gardens niet op de planning staan, maar dan nog is het natuurlijk veel voordeliger om deze te bestellen. Thanx!
-
Ik heb ze gister nog via die link besteld, werkt nog steeds :D
-
Wij hebben ze ook voor december en op de tickets staat expires after 14 days. Als ik nu kijk is dat 7 days, maar dat is geen probleem voor jou Cindy ;).
-
Bij ons stond er ook 7 dagen bij boeken, maar op de etickets staat 14 dagen
Ze zijn trouwens geldig tot 31-10-2015, 1 jaar na aankoop dus.
-
Thanx all! Ga hem nu dan bestellen. Had nog even gezocht naar de geldigheid, maar kon er niets over vinden. Straks zijn ze geldig t/m 31-12-2014 ofzo haha.
En ga natuurlijk februari 2015. En 7 dagen zou idd ook geen probleem zijn, ben er maar 9 dagen ;)
-
Besteld :D
Er staat idd 14 dagen op het Eticket, en geldig tot 1-11-2015. Zin in!
-
Ik zit ook na te denken om gebruik te maken van deze aanbieding. Maar wij willen ook graag Aquatica een keer bezoeken, en die zit er dan weer niet bij.
-
Seaworld kaarten alleen voor inwoners
Hallo allemaal,
ik zie dat er morgen een actie is bij Seawolrd 2 voor 1 maar volgens mij staat er bij dat het alleen voor inwoners is.
Weet iemand hoe steng ze daar op controleren want je kan ze wel kopen als Europeaan.
-
Re: Seaworld kaarten alleen voor inwoners
Er wordt heel streng op gecontroleerd, wij moesten een bewijs overleggen dat we een huis hebben. Dit hoefde overigens niet bij de aanschaf via de site maar wel bij het ophalen.....
-
Oke, dank je wel. Dat risico neem ik liever niet, dan maar iets meer betalen.
-
De kaarten twee voor een zijn voor iedereen, ik heb woensdag met Seaworld gebeld, zij informeerden me toen dat deze actie voor iedereen is dus niet alleen voor Florida residents.
-
Waar had je deze actie gezien?
-
Ik ben benieuwd waar want dan ga ik ook gelijk reserveren :-) Kan hem niet op de site vinden.
-
-
Wow super Wolf2014. Ga ze gelijk bestellen.
-
Shoot het is alleen nog voor dit jaar, snik
-
Citaat:
Laura
Shoot het is alleen nog voor dit jaar, snik
Sorry, had ik niet naar gekeken :-(
-
De combi seaworld/aquatica heeft geen einddatum! Thanks Sonja, er staat in de kleine lettertjes voor residents van US, Canada en Puerto Rico, maar als jij dit telefonisch hebt gehoord. Ik had van Ben (fb orlandotips) ook begrepen dat hij had gebeld en dit door had gekregen. Zal dus wel goed zitten! Top actie!
-
Citaat:
mpaauwe
De combi seaworld/aquatica heeft geen einddatum! Thanks Sonja, er staat in de kleine lettertjes voor residents van US, Canada en Puerto Rico, maar als jij dit telefonisch hebt gehoord. Ik had van Ben (fb orlandotips) ook begrepen dat hij had gebeld en dit door had gekregen. Zal dus wel goed zitten! Top actie!
Top, ga ik ze denk toch maar bestellen.
-
En helaas. Ik probeer ze te bestellen, maar krijg een melding bij de betaling dat ze uit het winkelmandje worden verwijderd omdat er beperkingen zijn. Dat is nou jammer.
-
Ik snap het niet, wil op de site van Busch Gardens kaartje bestellen voor 2 dagen (dus + Sea World) maar dat kan dus alleen voor inwoners van de USA enz. Hoe zit dit eigenlijk??
Werkt deze link nog: http://commerce.4adventure.com/EStor...lVisitors.aspx
Lijkt wel zo, maar ik ben een beetje huiverig om dit soort dingen online te bestellen. Worden de tickets naar het huisadres gestuurt of zo? Hoe werkt dit?
-
Lijkt zeker te werken!
Wij hebben de tickets de afgelopen weken gebruikt zonder problemen. Als je ze besteld hebt kun je e-tickets downloaden dus er hoeven geen tickets opgestuurd te worden. Succes.
-
Wij hebben deze ook besteld, gewoon uitprinten en scannen bij de ingang.
Let wel op, je krijgt geen pasje, je printje is je toegangsbewijs.
-
Je kan ze gerust nemen meerdere mensen op het forum hebben ze gebruikt wij ook .
En je kan ze 14 dagen gebruiken.
-
Okay, dan ga ik dat doen, thanx:cool:
-
Top, zojuist ook 4 stuks besteld, dat scheelt toch weer een aardig bedrag met andere aanbieders. Lekker!! Bedankt allemaal voor het doorgeven!
-
ik heb ze ook gebruikt in de kerstvakantie top:D
-
Nou lekker dan, ik probeer keer op keer deze tickets te bestellen met mijn mastercard via die site maar ik krijg steeds:
The credit card transaction was declined. Please try again or enter a different credit card.
Wat ik ook doe, het helpt allemaal niets:mad:
-
Heb deze ook besteld voor mijn komende vakantie.
Wat balen Sniper, ik heb ook met Mastercard besteld, maar had geen problemen.
-
Ik ook niet, ook met mastercard betaald, het enige wat mij opviel is dat het systeem automatisch american express voorvulde en dat ik dat moest wijzigen in mastercard, maar ik neem aan dat je dat gewoon hebt gedaan :confused:
-
Ja. ik snap het niet. Vandaag nog maar eesn proberen. Het enige wat ik kan verzinnen is dat ik de credit card niet te snel achter elkaar mag gebruiken, ik heb namelijk vlak daarvoor ook een hotel betaald met de cc.
-
Bank gebeld, zat inderdaad een blokkade op vanwege alle boekingen die ik online heb gedaan in korte tijd (veiligheid). Moet aan het begin van de middag allemaal weer mogelijk zijn. gelukkig pffff
-
Als ik deze link gebruik kom ik uit op kaartjes voor 2 parken ( seaworld/ bush garden) voor 7 dagen onbeperkte toegang dus niet voor 3 parken zoals hier boven staat.
-
Klopt ze zijn voor 2 parken.
Er staat inderdaad 7 dagen, maar op de tickets 14 dagen
-
oke jammer helaas geen aquatica .