Ik heb inmiddels antwoord gehad. Ze verrekenen de nieuwe kortingsprijs met het openstaande bedrag. Prima dus! \\:D/
Afdrukvoorbeeld
Ik heb inmiddels antwoord gehad. Ze verrekenen de nieuwe kortingsprijs met het openstaande bedrag. Prima dus! \\:D/
Ik heb het rechtstreekse mailadres gebruikt, ik weet niet of dat uitmaakt.
Bellen doet ook wonderen :smile:
We’re here to help -- while you’re planning your trip, during your trip and afterwards. Let us know what’s on your minds! Use the below for basic requests, or contact us at 1-877-557-7404 or DCO-GuestRelations@DiscoveryCove.com
Pascal
In december heb ik voor twee personen geboekt via de website van DC. Wanneer ik nu zou boeken onder het mom van 'book early and save' voor dezelfde dag in juni scheelt dat bijna 150 USD.
Na het sturen van een mailtje hebben ze dit aangepast en storten ze dit bedrag terug.
Na het lezen van jullie berichten heb ik toch ook maar even een e-mail gestuurd naar discovery-cove!
Nog geen dag later heb ik al bericht teug dat ze het verschil 89,95 dollar op mijn cc terug zullen storten.
Bedankt allemaal!!
Groeten wendy:-({|=
Voor wie interesse heeft in DC en Seaworld, ik las op het blog van een medeforummer dat er een boek is over Seaworld/DC (met een hoofdstuk over Busch Gardens). Voor meer info zie mijn blog!
Wij hebben duidelijk pech. Onze datum is volboekt en valt niet onder early book & save dus kan ook niets terugvragen.
Jullie hebben maar geluk. Nu, het is jullie gegund. Als de dag zelf met de dolfijnen maar leuk is, dan kan het mij niet schelen wat het kostte.
Ik heb mij vandaag een zwembril op sterkte aangeschaft, zodat ik mijn bril niet moet aanhouden ( zie namelijk niets zonder bril)
Ik heb begrepen dat ze ook duikbrillen met sterkte hebben in Discovery Cove zelf.
Woah, er staat op de website dat de $50 geldt voor de volgende data:
April 27 - June 30
September 8 - December 18
Maar als ik ga boeken, dan geldt de vroegboekkorting al vanaf 18 augustus! Wat zou de fout zijn? De data in het bericht, of het schema met de vroegboekkorting? Ik moet hier in ieder geval van profiteren, want ik zit er tot 27 augustus met mijn vriendin en kan zo mooi $140 in mijn zak steken als ik het pakket voor na 18 augustus bestel!
Wel enorm balen trouwens dat de bedragen op de website exclusief taxes zijn. Op het laatst komt er doodleuk $37,58 aan belasting bij voor 2 man...
Nou ik zou het gewoon voor die prijs boeken, dat kunnen ze dan toch niet meer terugdraaien? Overigens had ik het voor de vroegboekkorting van 10% geboekt maar kreeg -net als een paar anderen hier- na een mailtje keurig nog de extra korting. Wij zijn er aanstaande maandag, ik kan niet wachten!
Ik veronderstel dat je ook gezellig je eigen duikbril mee kan nemen?
Aangezien ik lenzen draag heb ik niet zo eentje nodig op sterkte :).
Verder zijn de duibrilletjes daar wat schappelijk van prijs dit indien men vriendin eentje wilt hebben dan :)?
Hoeft ook niet op sterkte te zijn, zij ziet perfect ;)
Wellicht is deze 'tip' aleens voorbij gekomen, maar voor de onwetende onder ons;
Heb je een 'unlimited' toegangspasje (7 of 14 dagen) voor Sea World is het volgende zeker de moeite waard!
In Sea World is een informatiedesk van Discovery Cove, in het Key West gedeelte met de dolfijnen.
Hier kun je 's morgens vanaf 9 uur, vanaf wanneer er iemand aanwezig is, vragen naar de 'special offer'. Die dag kun je dan nog naar Discovery Cove met een fikse korting! Dit houdt in dat je die dag nog gebruik kunt maken van alle faciliteiten van Discovery Cove, incl onbeperkt eten en drinken en nog een zwemsessie met de dolfijnen kunt houden.
Prijs: 199$!
Aardig verschil met de reguliere prijs van $289 pp!
Let wel; dit gaat op basis van beschikbaarheid, er moet dus nog wel plaats zijn voor die dag.
Wij kregen deze tip van een medewerkster van deze informatiedesk en kwamen de volgende morgen terug. Het totaal incl. tax. was dacht ik ergens rond de 425$, en alleen het ontbijt gemist!
Leuke besparing of een duur ontbijt ;)
Breaker9240: Je krijgt gewoon duikspullen ter plaatse! Snorkel mag je houden, bril weer inleveren!
Wij hebben in een strandwinkel een fatsoenlijke duikbril met snorkel gekocht voor 15$! Erg handig voor op de Bahama's en veel goedkoper dan huren bij de organisaties ;)
Zoals Suzanne al zegt, je krijgt daar een masker en snorkel, ik heb voor de rest niemand met afwijkende maskers en snorkels gezien. Lijkt me dat dat wel mag, maar anders mail je ze even voor de zekerheid.
Nog even over de duikbrillen op sterkte, deze kun je krijgen bij de guest service in het park. ( als je het vraagt, wijzen ze je er meteen naar toe) Je moet er voor tekenen, en na afloop daar weer inleveren, en aftekenen. Uiteraard zolang de voorraad strekt zijn ze verkrijgbaar, maar ze hadden er volgens mij behoorlijk wat op voorraad van verschillende sterkte.
YES! Gisteren weer geboekt voor een dagje DC. We gaan op 24-2-2010. De prijs viel me reuze mee, $ 249 p.p. Waarschijnlijk kunnen we hier over een aantal maanden nog vroegboekkorting op krijgen.
Wel mooi dat de prijs volgend jaar lager is dan dit jaar. Zou dat aan de crisis liggen?
Voor wie interesse heeft in een 'paar' foto's van DC... ik heb ze zojuist geplaatst (we waren er 27 april)... kijk maar hier
Niet allemaal zelf gemaakt hoor, die van de CD staan er ook tussen (een stuk of 30 van de laatsten)... ik vond het pakket ook prijzig (het simpelste pakket waar wel de CD bij zat, video hebben we niet genomen) maar het was wel de moeite waard!
Door onze interesse in de Gaydays kwamen wij op de de volgende aanbieding voor diegene die in juni naar dc willen: $239,00. Enkel in deze maand omdat daarin de days gehouden worden in Orlando.
https://www.discoverycove.com/reserv...efault_gd.aspx
Heeft iemand al eens geboekt via de UK site? Hoewel er staat dat het voor UK residents is kun je gewoon door het boekingsproces met land NL... Het kost dan $224,77 ook voor juni
https://www.discoverycove.com/reserv...efault_uk.aspx
@jurgen&stefan;
Volgens mij kun je gewoon boeken, mocht er iets mis gaan kun je nog altijd annuleren. De meeste amerikanen weten zo wie zo niet waar nederland ligt. Zeg je dat het deel van de UK is :wink:
Ik maakte altijd gebruik vd UK aanbieding bij universal, en dat lukt ook altijd.
Groet,
Pascal
ik had de 10e geboekt maar toen was de prijs pp nog slechts $211,05 voor 3 juni a.s. Is ook al van de visa en tickets ontvangen per mail... maar was wel benieuwd of er ervaringen mee zijn
Ligt het aan mij of geldt de vroegboek korting nu voor altijd, als je maar 45 dagen vantevoren boekt? Als je op de site kijkt, staat er dat die korting geldt voor:
Now - June 30
August 18 - December 18
Maar als je gaat boeken, staat er:
Now - December 18 o.O?
Edit: De acties lijken compleet veranderd te zijn. Je krijgt nu nog maar 50 dollar korting in plaats van 70. Daarnaast is het hele boekingssysteem veranderd.
Als ik wil boeken haalt hij de 50 dollar er niet van af. De datum klopt echter wel om in aanmerking te komen voor vroegboekkorting en het systeem geeft dat ook aan. Het wordt echter niet doorberekend, zelfs niet in de laatste bevestigingsstap...
Iemand enig idee?
Klopt het dat wanneer je kaartjes voor DC koopt inclusief Seaworld, Busch Garden en Aquatica, je dan onbeperkt toegang hebt voor deze 3 parken?
Groet, Nico
Zie hier: http://www.discoverycove.com/DCO2/cp...e=Book%20Early
Citaat:
Select the Ultimate Package and receive unlimited admission to SeaWorld, Busch Gardens and Aquatica for up to 14 days for just $70 more.
Heb gekeken op de site,maar snap nog iets niet.
Wij willen voor de kids een dolphin package nu staat eronder dat je de keuze hebt uit sea world orlando of bush gardens tampa.Maar ik kan nergens vinden in welk termijn je dan seaworld mag bezoeken.Moet dit op dezelfde dag gebeuren of kan dit ook de volgende dag ?
En het mag ook voordat je naar DC bent geweest...gewoon je geprinte reservering tonen bij de kassa!
ok. dank julllie voor de snelle reactie , ga meteen reseveren voor augustus als je 30 dagen van te voren reserveerd krijg je nl. $50 korting per ticket staat er bij dat dit tijdelijk is of hebben ze elke keer zulke actie's ?
Wij hadden deze actie eerst niet maar wel 10% korting... toen de actie alsnog kwam heb ik en een paar andere (FF-ers) erover gemaild en kregen we het verschil alsnog terug!
hallO
Ik heb net een mailtje gehad van DC met oa de tarieven voor 2010.
Mocht iemand interesse hebben:Citaat:
" The highlight of a visit to Discovery Cove is the rare opportunity to interact and play with bottlenose dolphins. The experience begins as you enter the cabana for a brief orientation. Through an informative video and trainer talk, you will learn about dolphins, safety guidelines and prepare for your interaction.
Following the orientation, the group (8 guests) will begin a thrilling 30-minute in-water dolphin experience. Accompanied by a trainer, you will first wade into shallow water and become acquainted with the dolphin through hugs, kisses and rubdowns. Then, taking the relationship one step further, you may accompany the dolphin in deeper water, and may even receive an exciting dolphin ride.
Discovery Cove has two wonderful daily admission packages to choose from as well as a special behind-the-scenes package called "Trainer for a Day."
Citaat:
The All-Inclusive Dolphin Swim Package.
For those who want to fully experience Discovery Cove. All participants must be at least 6 years of age.
Reserved 30 minute dolphin interaction (time assigned at check-in)
Unlimited access to the Coral Reef
Unlimited access to the Ray Lagoon
Unlimited access to the free-flight Aviary
Unlimited access to the Resort Pool and Tropical River
Continental breakfast and lunch, including all snacks and beverages throughout the day.
Use of a mask, souvenir snorkel, swim vest, towels, lockers, sunscreen and other amenities
All-day self-parking
Includes admission to one of the following: Fourteen consecutive days to either Sea World, Busch Gardens, Tampa, or Aquatica.
Upgrade to all three parks, Sea World, Busch Gardens, Tampa, and Aquatica for fourteen days for $80 plus tax, per person.
These passes are non transferable and have to be used consecutively with your visit to Discovery Cove.
Citaat:
The All-Inclusive Non-Dolphin Swim Package.
For guests who want to explore Discovery Cove, but do not wish to participate in the dolphin experience, and for children between the ages of 3 and 5.
Unlimited access to the Coral Reef
Unlimited access to the Ray Lagoon
Unlimited access to the free-flight Aviary
Unlimited access to the Resort Pool and Tropical River
Continental breakfast and lunch, including all snacks and beverages throughout the day.
Use of a mask, souvenir snorkel, swim vest, towels, lockers, sunscreen and other amenities
All-day self-parking
Includes admission to one of the following: Fourteen consecutive days to either Sea World, Busch Gardens, Tampa or Aquatica.
Upgrade to all three parks, Sea World, Busch Gardens, Tampa, and Aquatica for fourteen days for $80 plus tax, per person.
These passes are non transferable and have to be used consecutively with your visit to Discovery Cove.
Citaat:
The Trainer for a Day Package.
(Participants must be at least 6 years of age. All participants under the age of 13 must be accompanied by a paying Trainer for a Day adult.)
For those who want the ultimate animal training adventure, Trainer for a Day.
Includes the All-Inclusive Package amenities plus the following:
Enhanced dolphin interaction and training encounter
Behind-the-scenes feedings in the Coral Reef
Feeding and care of exotic birds in the free-flight Aviary
Behind-the-scenes small-mammal playtime and training session
Behind-the-scenes animal food preparation and record review
Behavioral training class
***Prices are per-person, and subject to change. Photos and merchandise are not included in Discovery Cove admission packages.
Citaat:
2010 Pricing:
Low Season Pricing
January 4 - February 5
$199 plus tax for all-inclusive dolphin swim admission
$189 plus tax for all-inclusive non-dolphin admission
$398 plus tax for all-inclusive Trainer for a Day admission
Mid Season Pricing
February 6 - March 12, April 26 - May 21, August 30 - October 15, November 1 - 28, and December 11 - 23
$249 plus tax all-inclusive dolphin swim admission
$149 plus tax for all-inclusive non-dolphin admission
$448 plus tax for all-inclusive Trainer for a Day admission
Peak Season Pricing
January 1 - 3, March 13 - April 25, May 22 - August 29, October 16 - 31, and December 24 - 31
$289 plus tax for all-inclusive dolphin swim admission
$199 plus tax for all-inclusive non-dolphin admission
$488 plus tax for all-inclusive Trainer for a Day admission
Citaat:
Everything is ready and waiting for you from the moment that you arrive!
Included in your day's admission is a continental breakfast featuring Danish pastries, muffins, fruit, coffee and juice, all snacks and beverages throughout the day, as well as various Anheuser-Busch products from either of our market places.
These amenities are all in addition to the Laguna Grill lunch always included as part of Discovery Cove admission.
Citaat:
Our normal park hours are 9:00 am to 5:30 pm; however, we recommend that you check in for your day between 8:00 am and 9:00 am. This will allow you to begin your day early, so you do not miss a moment!
Our attendance is limited to 1,000 guests per day so we recommend you book your reservation well in advance to ensure you get your desired date to visit.
To make your reservation, please contact our Call Center toll-free from the United States at 1-877-4DISCOVERY, or toll-free from the United Kingdom at 00 800 33 441818. You may also visit our interactive website at www.discoverycove.com.
Beste mensen,
Ik vroeg mij af hoe het nou zit als je maanden van tevoren hebt geboekt voor een dagje DC en op de dag dat het moet gaan gebeuren zit het weer zwaar tegen. Wat gebeurd er dan? Geld terug? Herkansing? :-k
Heeft iemand hier ervaring mee?
Groet,
Sjonniem.
Ik ben in mei dit jaar geweest en het weer viel best tegen. Somber, bewolkt, veel regen en zo nu en dan onweer. Bij dreiging van onweer wordt iedereen uit het water gehaald, maar voor de rest gaat de dag gewoon door!
Wij gaan in augustus 2010 naar Orlando en willen graag naar Discovery Cove. Weten jullie wat de beste periode is om de tickets te reserveren ? Ik zie op de site dat voor 2009 er een vroegboekkorting is van US$ 50.
Is laat 2009 te vroeg om tickets te boeken voor augustus 2010 ? Kan ik beter wat langer wachten zodat er een eventuele korting wordt gegeven ?
Graag jullie reactie !
Korting kan je als het goed is altijd later er nog aanhangen.
Wij hadden ook een vroegboekkorting, maar later zagen we dat er een aanbieding was voor onze datum, en dat was nog meer korting.
Ik heb toen gemaild met de vraag of ik de korting ook nog kon krijgen, en dat was zo.
We hebben het verschil terug gestort gekregen.
Klopt, heb een tijdje terug wat op en neer gemaild met mensen van Disc. Cove omdat ik vragen had (bezoek mei 2010) en ik kreeg ook te horen dat ze een evt korting later terug storten of verrekenen.
Ik zou perslk zo snel mogelijk boeken als je t geld nu hebt en de dag weet.
Ze vragen een aanbetaling, houdt daar ff rekening mee.
En anders: mailtje hun kant op, ze zijn heel aardig en uitgebreid met mail.
Stukje uit email 11 sept. 2009:
" Should any promotions or discounts arise, you may certainly call us or email us, and we would be happy to apply that discount for you. Please note that a 25% deposit
is required when booking a reservation, with the remaining 75% due 30 days before your visit with us.
If for some reason you would need to cancel your reservation, you are entitled to a full refund as long as you cancel more than 30 days prior to your date of visit.
To make a reservation, please visit us at www.discoverycove.com or call our
Reservations Center at 407-370-1280.
Augustus is druk, dus boeken zodra je weet wanneer je kunt en wilt.
Op deze koude Hollandse dag checkte ik nog even de site van Discovery Cove en zag ik dat er nu een prijsdifferentiatie per dag is! In mei varieren prijzen tussen $99 en $149 (non-swim) en $199 en $249 voor de dolphin swim. We wilden zondag 9 mei gaan maar nu was de prijs voor donderdag 6 mei dus lager($99/$199) en daarmee $300 (6 x $50) bespaard... gelijk geboekt dus maar!!!
ik heb voor 3 mei $245 pp betaald....](*,) haha
maar ja, als ik daar aan kom wil ik ook eigenlijk geen 6 dagen wachten tot ik naar DC ga :-D
Ik heb daarover gemaild en tot nu toe zeggen ze bij DC dat deze vroegboekactie niet komt (maar goed, wie zegt dat dat waar is). In ieder geval zijn ze volgens mij niet eerder onder $199 voor een dolphin swim gegaan? Of vergis ik me?
Nog een tip voor wie een code zoekt (dit kwam net op Facebook voorbij)Let wel op want sommige data zijn dus al goedkoper dan deze aanbieding, wij gaan 6 mei voor $199.Citaat:
Discovery Cove is offering incredible savings to all Bowl Fans coming to Orlando to support their favorite teams. Save $50 off per person. Valid Dec. 26, 2009 - Jan. 3, 2010. To get this special offer, visit www.DiscoveryCove.com and enter promotional code "BOWLFAN" to book your reservation for just $239 plus tax for an all-inclusive dolphin swim.
Was zelf met de vroegboekacties bang er dan op het laatste moment naast te grijpen. Iemand hier ervaring mee? Niet zozeer voor nu, want heb de tickets voor mei 2010 al 'in huis' (om die reden).