Re: Autohuur: Budget Rent A Car
Onlangs in New York en in Miami een auto via Budget gehuurd, beiden keren geen keuze. In New York werd de auto voorgereden, het kantoor zelf was heel klein en de auto's komen van een terrein.
In Miami kregen we te horen waar de auto in de garage te vinden was, maar zoals Saskia ook al meldt, was er weinig keuze. Bij de enige beschikbare auto in onze klasse begonnen allerlei lampjes te branden, dus ook wij kregen een gratis upgrade :).
Wij mochten aan de balie kiezen tussen 2 auto's(was wel op sfo)Is trouwens wel lastig kiezen als ze een paar merken en modellen opnoemen en dat zegt je niets!
Ik vind het wel een nadeel dat je niet zelf mag kiezen en dat je eerst naar de balie moet en niet gelijk naar de garage kan.
Vorige maand in Ft Myers werd er aan de balie ook een toegewezen. Netjes geaccepteerd, maar in de garage vervolgens naar zo'n hok van Budget gegaan en aangegeven dat ik niet echt gelukkig was met de toegewezen auto. Vervolgens mogen kiezen uit diverse andere modellen uit een klasse hoger van de alleraardigste mijnheer.
Niet zo'n goede ervaring met budget op SFO. We kregen een Kia Sportage toegewezen, op zich geen slechte auto. maar wij vonden met name de schoonmaak slecht. Er lagen overal nog papiertjes van de vorige eigenaar en zelfs de bon (met NAW gegevens) lag er nog in. Daarnaast plakte de auto zo erg, dat we bij de eerste walmart schoonmaakdoekjes zijn gaan halen. Nu is het niet zo dat dit een reden is dat we budget vermijden (de ervaring het Hertz was nog minder :)), maar echt heel tevreden zijn we tot nu toe dus niet.
Begrijp ik goed dat Budget $ 3,95 per dag rekent voor de Sunpass en 16,75 max? Oftewel na 5 dagen autohuur zit je al aan het maximale bedrag. En het wordt ook berekend op dagen dat je er geen gebruik van maakt toch?
Wie heeft ervaring met Budget en de tollroads in Florida?
Wij hebben afgelopen zomer via Budget een auto gehad en wachten nu op de afrekening van de CC mbt de tol kan er nu dus nog niks over zeggen maar we hadden Toll By Plate want er was geen sunpass kastje in de auto aanwezig
@Fitzroy
Zie hier:
https://www.sunpass.com/rentalcar
Dank je, ik zie nu dat ik niet naar beneden gescrolld had vanmiddag :o
Toch wel anders dan Alamo. Daar betaal je alleen op de dagen dat je er gebruik van maakt en bij Budget ongeacht of je het gebruikt voor de hele periode als je een keer over een tollroad gereden hebt.
Als ik het zo hoor van jullie gaan we moeten hopen dat ze geen auto in onze klasse hebben staan zodat we een upgrade krijgen. Onze mannen zouden wel blij zijn daarmee . Of als we niet tevreden zijn met wat we krijgen onze mond durven open doen. We gaan even moeten afwachten hoe dat gaat uitdraaien.
Ik heb na de positieve ervaring van afgelopen jaar nogmaals gebruik gemaakt van de code U112000 bij Budget.
Miami, Midsize SUV 17 dagen augustus 2016, 414 Euro.
Wij zijn alweer even terug (2 weken) maar alsnog even onze ervaring met Budget , erg snelle en vriendelijke afhandeling bij de balie. Geen vervelende verkoop babbels over extra's enzo gewoon incheken briefje mee en klaar. Dit was voor ons de eerste keer met budget en we kregen een vak toegwezen waar onze auto stond , bij Dollar mochten we altijd zelf kiezen dus dat was jammer. Echter was de auto geen dodge avenger zoals gehoopt maar een chevy malibu nou die zag er niet uit. De mazda cx5 ernaast wel maar die was een klasse groter , ik gewoon de mazda gepakt en zo brutaal als ik ben met stalen gezicht me gemeld bij de uitrij service en zo door kunnen rijden. :)
Stond er op het papier wat je meekreeg van de balie ook een merk en type auto genoemd?
Ja stond op dat we een full size dodge avenger or simulair hadden.
Bij ons stond er precies op welke auto we hadden incl kenteken. Daardoor hebben wij maar geen andere gepakt.
Wij gaan in augustus en hebben via Budget een auto gehuurd bij Miami Airport, wij komen half negen 's avonds aan (nog nooit zo laat aangekomen ergens), heeft iemand ervaring met de afhandeling dan bij Budget?
zijn er nog recente ervaringen met Budget? Tarieven zijn erg goed, maar hebben er nog niet eerder een auto gehuurd.
Een recente ervaring:
Vrienden kwamen bij de balie van Budget in Orlando (MCO) november vorig jaar, en zoals iedereen na een lange trip uiteraard vermoeid, dame bij de balie van Budget vertelde hun dat de regels waren veranderd, ze moesten een bedrag van $200 betalen en dat was dan all in dus geen bedragen werden er achteraf geind voor tol, wat wel klopte , maar toch vreemd want ik zit nu op de site te kijken en daar staat nog steeds hetzelfde als voorheen, (ze gingen voor 3 weken dus denk ik dat de schade achteraf wel meevalt) maar toch??
https://www.sunpass.com/en/tolls/rentalVehicles.shtml
Wij gaan in april weer en hebben dan ook weer Budget, wij nemen gewoon de transponder weer mee.
Waarom huur je bij budget? Zeker gezien die ervaring?
Omdat de aanbieding van Budget de goedkoopste was, en wij een eigen transponder hebben dus hebben we van Tol verder geen last met Budget. :)
Maar deze ervaring wilde ik toch delen om anderen te behoeden voor teveel betalen waar dat echt niet hoeft.
Omdat ik van vrijwel niemand op de verschillende forums lees dat ze een auto huren bij Budget in de US, dus ben benieuwd naar je type auto/prijs en ophaal/inlever locaties.
We hadden de auto een Ford Escape of vergelijkbaar SUV gevonden via
https://www.bsp-auto.com en werden doorverwezen naar Budget, prijs voor 19 dagen was 379 in april, dus niet verkeerd denk ik.
Wij hebben al vaker bij Budget gehuurd in het verleden. De afhaal locatie is Orlando MCO.