Re: townhome in Disney area
Nu twee keer via American Estates een villa (dus geen townhome) geboekt, 1x met onbekende locatie maar wel Disney area en 1x geboekt voor Lindfields (lekker dichtbij Disney). Die eerste keer (Disney area) kwamen wij in Westridge terecht. Deze gated community ligt aan de 27. Het was te doen maar er waren heel wat communities dichterbij Disney te vinden. Wij hadden toen een jaarkaart voor Disney en waren daar dan ook iedere dag van onze vakantie te vinden. Vandaar dat we de keer daarna specifiek voor Lindfields hadden geboekt. Ik weet niet of American Vacations anders werkt (American Estates gaat via Hotelbeds) maar het zal wat locaties betreft vast niet heel veel verschillen.
Volgens mij gaat American Vacations ook via Hotelbeds (die zitten toch aan de 192 in de buurt van de I4?)
Westridge ken ik overigens. Daar moesten wij voorheen altijd de sleutel oppikken voor een huurvilla op Southern Dunes. Lindfields ken ik niet...
Klopt. En Lindfields is een wat oudere wijk, het is geen gated community. Zeker niet alleen vakantie villa's, ook veel vaste bewoners. Onze villa was een beetje vergane glorie maar de locatie ideaal. Afslag va de 192, Publix, Outback in de buurt en via Sherberth Road zit je zo op Disney terrein!
Er zijn inmiddels rond Lindfields (en Indian Creek/Rolling Hills/Windsor Palms etc.etc.) een tiental restaurants van bekende ketens, en een Supertarget en andere winkel(tje)s bij gekomen, dus het wordt daar steeds gezelliger.
In sommige van die communitys zijn wel townhouses en appartementen, maar ik zou toch kiezen voor een villa. Voor hetzelfde, of misschien iets meer geld heb je veel meer keus, mogelijkheden en faciliteiten, zeker als je rechtstreeks huurt.
Townhouses in de buurt van Lindfields vind je b.v. in Encantada.
Ik heb goede ervaringen met townhomes in de buurt van Disney, te weten op :
Encantada : http://penpeintheusa-juni2011.blogsp...5_archive.html en ook op Coral Cay : http://penpeintheusa-febr2012.blogsp...4_archive.html
Deze townhomes zijn overigens wel rechtstreeks via de eigenaar(en) geboekt
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
PENPE
Ja...die foto's herken ik van jullie blog. Hmm...zou fijn zijn als wij ook in zo'n mooi huis terecht komen. Maar ja...blijft dus afwachten. Volgende keer maar rechtstreeks boeken zodat we weten waar we terecht komen.
En... die eerste in Encantada hebben wij al geboekt voor 4 weken in 2014!!!
Het contact met de eigenaresse verloopt heel goed!
Op Windsor Hills heb je ook mooie townhomes. Heb er voor de meivakantie weer geboekt. Ook rechtstreeks van de eigenaar via vrbo.com, goede deals te maken!