Wij hebben diverse keren met Virgin Atlantic gevlogen en vinden het één van de fijnste vliegtuigmaatschappijen, zeer vriendelijke personeel, goede service aan boord, goede maaltijden en fijne zitplaatsen.
Afdrukvoorbeeld
Een paar jaar geleden zouden wij met Martinair vliegen maar door omstandigheden werd deze vlucht over genomen door Virgin. Was een prima vlucht en zeer goede en vriendelijke service.
Bedankt voor jullie reacties. Hopelijk blijven dit soort prijzen (of lager :)) nog even staan voor onze planning. Heen rond 27 juli, terug rond 24 aug.
Helaas vliegt alleen TAP voor dit soort tarieven vanuit Amsterdam naar Miami. Vanuit Brussel is meer keuze in de prijsrange van 750 t/m 850 euro.
groetjes,
Karin
Wij zijn afgelopen zomer ook met Virgin gevlogen, niet naar Florida, maar naar Los Angeles. Virgin is ons ook heel goed bevallen. Uitgebreid entertainmentsysteem, vriendelijk personeel, eten was... zoals altijd.
Iemand nog recent met Virginia naar Orlando geweest ? Ik ben erg benieuwd hoe de ervaring was. Tweede vraag: iemand ervaring met boeken extra leegroom seats ? Boeken kan via telefoon naar Virgin staat op de site maar daarna onduidelijk, hoe en wanneer welke stoel bijvoorbeeld ...
Geen recente ervaringen meer met Virgin?
Wij vliegen in mei met Virgin van Gatwick naar MCO met 1 kind en 1 baby. Ik heb ze gebeld om een kinderstoel en bassinet te reserveren. Kinderstoel was geen probleem, maar bassinet kon niet met onze 'baby' van bijna 2. Ik kreeg wel het aanbod om extra legroom seats te reserveren, maar ik vond 25£ per stoel per enkele reis teveel geld. Heb wel meteen kindermaaltijden gereserveerd, want dat schijnt ook niet standaard te zijn. We hopen maar dat de vlucht niet zo druk is zodat we uiteindelijk toch bulkhead kunnen reizen of een extra stoel naast ons vrij hebben. Ach en zo niet dan zien we het wel weer. Ik bereid me op het ergste voor (10 uur met een peuter op schoot die nog geen 5 minuten stil kan zitten ?!?). Ik werd iig telefonisch netjes geholpen. Hopelijk hebben we geluk en valt de heenvlucht een beetje mee. Terug vliegen we ook nog s'nachts en ik weet uit ervaring dat dat heel lastig kan zijn met een kleine op schoot. Nog 5 weken en we weten het.
En dat is precies de reden dat ik een groot voorstander ben van een eigen stoel voor je peuter. Uiteraard moet je daar wel de financiele middelen voor over hebben maar in mijn ogen is dat beter dan 10 uur een kind op schoot waar je geen kant mee op kan.
Ik zou zelf voor zo'n lange vlucht ook een stoel voor mijn kind kopen. Overigens zou ik ook voor die 25 pond voor extra legroom gaan hoor. Is geen geld. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
We zijn nu aan het informeren voor Virgin, hebben mooie vluchten gevonden met prachtige prijzen. Hopelijk horen we morgen of het door kan gaan.
Een eigen stoel en extra legroom scheelt toch bijna 700 euro. Daar kunnen we in Florida leuke dingen voor doen. Voor dat geld wil ik wel even 2x 10 uur afzien. Bovendien heeft de jongste nog nooit gevlogen, dus het kan meevallen of tegenvallen. Een gokje moet je wagen. Op een vakantie van 3 weken vallen wat mij betreft die 2 reisdagen in het niet, dus we zullen zien. Overigens is het ook meteen de eerste en laatste keer dat de jongste op schoot kan meereizen, want in juni wordt ze 2. Ik moet er wel bij zeggen dat onze kindjes over het algemeen wel rustig zijn, dus het zijn niet van die druktemakers. Maar 10 uur stilzitten is voor ieder kind een lastige opgave volgens mij. Het blijft idd een persoonlijke keuze en is van vele factoren afhankelijk, waaronder kosten, airline en wat de ouders/kinderen willen.