Als je zelf een boot kunt besturen en dus verder niemand nodig hebt, kun je voor 350 een volledige dag huren, het enigsste dat daar nog wel bijkomt is de kosten voor de verbruikte brandstof.
Afdrukvoorbeeld
Als je zelf een boot kunt besturen en dus verder niemand nodig hebt, kun je voor 350 een volledige dag huren, het enigsste dat daar nog wel bijkomt is de kosten voor de verbruikte brandstof.
Weet iemand of je een bepaalde vergunning nodig hebt om te vissen in florida.
bvd
Jammal
Ja in feite wel, t is wel even een gepuzzel (vond ik) om uit te vogelen maar er is info over te vinden online. Je kunt ook bij de Walmart binnen lopen en ter plaatse een vergunning kopen. Deze is bv 3 achtereenvolgende dage geldig.
Misschien heb je er geen nodig als je met een bedrijf/arrangement mee gaat, dat lijkt me ergens logisch.
Wij gaan misschien 'n middag naar Turkey Lake (?) en huren dan 'n bootje dwz mijn broer en zijn stiefzoon, die gek is v vissen. De rest v ons geeft er bar weinig om ...
Je hebt inderdaad een vergunning nodig gewoon even kopen bij de Walmart kinderen hebben tot een bepaalde leeftijd geen vergunning nodig. Wanneer je meedoet aan een trip heb je deze niet nodig, dit is dan al geregeld voor je. Wij hebben zomer 2008 regelmatig gevist vanaf de dock in Big Pine Key en naast ons huis in een soort van meer welke op zee uitkwam. Erg leuk met simpele werphengels en molentjes van 8 $ vingen we haaien(citroen en nog een soort) barracuda's papegaaivissen schorpioenvissen (giftig). Ook voor kinderen is het leuk vissen vanuit een klein bootje omdat het water er zo helder is zien ze wanneer ze moet ophalen, (bij de haaien merk je dit vanzelf, zijn echt sterk maar ook onze jongens van toen 10 en 12 konden dit prima alleen.
iemand nog tips waar je trips kunt regelen? voor dan diepzeevissen?
anders wordt het een hengeltje uithangen op de kade hoor ;-)
liefst in de buurt van key west, key largo of naples? anders bereisbaar vanaf orlando
maar uberhaubt, goede adresjes zijn altijd welkom!
Die gekke Amerikanen ook:shock:
ik heb via Groupon een trip geboekt. 4h een hele boot voor $ 190,-. inclusief rods, bait and hulp.
komt vast nog een keer langs.
Wij zijn net terug van de Keys en hebben twee keer gevist. In eerste instantie wilden we een private charter maar zijn toen toch met een party boat gegaan om te proberen. Dit is zo goed bevallen dat we de tweede keer ook met de party boat zijn gegaan.
We hebben dit gedaan bij de Marathon Lady naast Captain Hook's, op Marathon. Je vind ze door meteen na de brug op Marathon links te gaan (er is maar één brug dus kan niet missen). Voor een dagdeel betaal je inclusief alles 50 dollar. Superleuke crew en captain en wat hebben we veel gevangen!!! Grunt, Grouper, Yellow Tail, Snapper, Squirrelfish en zelfs een Nurse haai van 250 pond. Die laatste brak helaas wel de lijn op hahaha. Maar het geeft aan dat je ook op een party boot het grotere werk kunt tegenkomen.
Aan het einde van de trip kun je je vis in een kratje mee krijgen en fileren ze ze voor je zodat je ze in een restaurant kunt laten klaarmaken. Heeeeeerlijk was het!!
http://www.fishfloridakeys.com/marathonlady/
Wij zijn een paar jaar geleden wezen zeevissen in Sarasota. Ik weet alleen niet meer met wie. Weet iemand met welke boot je het beste mee kan gaan? Een boot voor 6 of minder vind ik echt te duur...
Hallo zijn er mensen die bepaalde plekken adviseren om te gaan diepzeevissen? We zitten in het plaatsje Bradenton. Ik weet dat we een keer in Sarasota zijn geweest, maar weet de naam van de boot/organisatie niet meer. Wie kan ons helpen?:confused: