Re: Autorijden in Florida moeilijk?
Miami is gewoon altijd chaos. Dat komt waarschijnlijk door het hoge aantal Latino’s, dat met veel temperament hun auto’s (met een op de kofferbak gemonteerde picknicktafel) door het verkeer proberen te proppen. Ik vraag me wel eens af of deze mensen überhaupt een rijbewijs hebben. Ze zijn levensgevaarlijk! Voor de rest van Florida geldt dit minder. Daar kun je weldegelijk lekker rustig rijden.
Re: Autorijden in Florida moeilijk?
Afgelopen dinsdag 12-9-06 zijn wij naar Miami geweest. Het was er erg druk, file en veel opbrekingen. Het was niet fijn rijden, maar wel te doen. In Orlando en omgeving daar en tegen is het op dit moment erg rustig. Het klopt dat het verkeer hier relaxter is. Miami is gewoon een hele grote stad en dan kan het op de rijbanen erg druk zijn. Gewoon goed opletten en het komt allemaal goed. En voor wat betreft de veiligheid, dat valt allemaal wel mee. Zoals ik al zei is Miami een hele grote stad met z'n Criminaliteit. Je kunt het vergelijken met de grote steden in Nederland. Daar heb je ook buurten waar je soms beter niet kunt komen of rijden. Hebben ze het op je gemunt dan helpt zelfs het afplakken van een huurauto niet. Dus gewoon gaan rijden en genieten van je vakantie. Het komt allemaal goed