Ik denk dat een Dinner-Show beter is dan 2 uur in de rij gaan staan wachten. Dat ga ik volgende keer zeker doen, ben niet zo dol op wachten en zeker niet 2 uur lang.
Afdrukvoorbeeld
Ik denk dat een Dinner-Show beter is dan 2 uur in de rij gaan staan wachten. Dat ga ik volgende keer zeker doen, ben niet zo dol op wachten en zeker niet 2 uur lang.
ik heb naar aanleiding van dit topic op de site van disney gekeken
helaas kun je om technische redenen momenteel geen restaurants reserveren
de vorige keer dat we in de studios waren,wilde we de fantismic show dolgraag zien
maar terwijl we een snelle pizza naar binnen werkte stroomde het al aardig vol en het was nog maar 6pm ...
dus zagen we het niet meer zitten
voor dit jaar hebben we ons voorgenomen dat we koste wat koste de show gaan zien,maar word niet goed als ik aan die rij denk
dus dit is wel de manier, er is keuzes uit 3 restaurants
is er een aanraden,die er echt tussenuit springt ??
en nu maar hopen dat er daar nog een plekje is
Wij zijn twee jaar terug geweest. Hebben twee keer ruim 1,5 uur in de rij staan wachten voor de show. De eerste keer ging de show namelijk niet door, er bleek een technisch mankement te zijn. Hadden we dus voor niets zolang gewacht. Een aantal dagen later ging de show wel door en hij is het wachten zeker waard. Maar als ik nu moest kiezen zou ik kiezen voor een dinnershow.
Ik heb gisteren gekeken en ik kon gewoon reserveren voor april . Wij hebben het italiaans restaurant gehad en vond het erg duur en niet zo lekker . Nu gaan we voor het diner buffet dat kan niet slecht zijn en is ook nog redelijk geprijsd
ik zit te twijfelen tussen dat buffet en die italiaan
momenteel word er aan de site gewerkt,ter verbetering van.. melden ze
dus daarom gaat het niet
eerste kreeg ik direct een fout melding
nu kan ik datum en tijd aangeven maar als je dan bevestigd
krijg je weer een fout melding
ook kun je momenteel wel inloggen maar heb je geen inzicht in je eerder gemaakte reserveringen
dus gewoon even geduld en dan zal het me wel lukken
het schijnt nu wel dat Fantasmic dagelijks is
Ga je met kinderen of niet ? Ik vond de keuze van het menu heel beperkt zeker voor kinderen en DUUR voor hetgene wat je krijgt .
onze zoon is er bij
en vegetarier,das altijd makkelijk( [-X)
we gaan maar voor het buffet ipv de italiaan
ik heb de kaart online ingezien en het trekt me niet zo aan
23 feb waren er werkzaamhdeden aan de computers van Disney.
Vandaag zou alles het weer moeten doen. Anders zou ik gewoon even bellen met wdw-dine
Wij hebben ook gereserveerd omdat we niet lang willen wachten en hebben gekozen voor het buffet omdat je dan van tevoren kan zien wat je eet. Lijkt me makkelijker met kinderen dan het bestellen van de kaart.
JA klopt helemaal vandaag was de website weer helemaal oke !!!
dus ik heb de `hollywood & vine` geboekt
nu maar hopen dat het buffet goed is. de meningen in de reviews zijn heel erg uiteenlopend
na half mei kunnen wij in iedergeval onze mening er over geven