Ik vlieg al jaren met UA... vanwege de miles... als je genoeg per jaar vliegt, krijg je zelfs iedere keer een upgrade...
Afdrukvoorbeeld
Ik vlieg al jaren met UA... vanwege de miles... als je genoeg per jaar vliegt, krijg je zelfs iedere keer een upgrade...
:lol: !! Tja, volgens mij blijven je punten wel lang geldig. En je spaart ook punten binnen Europa (bv. Lufthansa is 1 van de partners). En je kan ook punten sparen bij hotels, autohuur, etc etc. Je kan de punten altijd wel weer voor iets gebruiken, als je het een beetje bijhoudt.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lordroel
De standaard upgrade is volgens mij naar EconomyPlus (tenminste, dat heb ik wel eens van collega's gehoord, ik vlieg altijd KLM en Skyteam, dus geen UA). Dat is wel een upgrade, maar niet 'echt' een upgrade naar Business Class of zo. Ik begrijp dat je met name extra beenruimte hebt. Dat is nooit weg natuurlijk ! En als je dan een pasje kan laten zien, helpt het denk ik altijd, wel of geen 50.000 miles !
Punten blijven geldig zolang je steeds maar binnen 36 maanden weer een keertje met United vliegt. Valt wel mee dus. En je kunt trouwens ook je miles doneren ...
Op de heenweg upgraden ze ons altijd naar Economy plus...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael66
Y-Pax is op heenreis op één of andere manier nooit vol! (laatste keer zelfs 20 stoelen leeg) dus No business voor us... :lol: LOL :lol:
Maar op de terugreis.. (m.i. het belangrijkste) werden we ook dit jaar op IAD alweer voor de 2de keer ge-upgrade naar Business Class...
Waarop ik altijd "thanks very much" en waarna ik altijd het antwoord krijg... "No Sir... Thank YOU"
In ieder geval een aardige geste... (to say the least) 8)
En dat voor het 3de jaar in successie...
Waarschijnlijk boek ik twee nachtjes in een Doubletree hotel (Hilton groep), levert zomaar ook eventjes 500 miles op.
Als je iemand anders lid maak krijg je 5000 miles voor noppes..
wel baal ik van BMI... vloog hier mee naar london. Die zijn ook aangesloten bij Star alliance en zou ik hier voor ook de punten krijgen... maar nee hoor. je heb de spullen op gestuurd maar hoort nooit meer wat van ze.
http://img158.imageshack.us/img158/7576/ckdance2mb.gif
Hallo
Weet een van jullie hoe je online stoelen kan reserveren bij united airlines.
Heb e-ticket binnen en zou graag stoelen reserveren
Heb bij kras reizen rondreis geboekt.
Monique
Heb je al op de website van United gekeken? Die is m.i. behoorlijk duidelijk!
En anders eventjes via Kras regelen.
Hallo
Nou Kras Reizen regelt dat dus niet de enige mogelijkheid is dus via de website maar ik kom daar niet uit mijn engels is niet zo goed ik weet niet wat ik moet aanklikken
kijk ff hier voor meer info:
http://www.united.com/page/article/0,6722,50447,00.html