Beste Frank,
hoe duurder je gsm abonnement hoe lager de belkosten worden. Inderdaad een leuke rekening, valt heel erg mee. Overigens heb ik zelf een vodafone 120 abonnement,
groet, René :P
Afdrukvoorbeeld
Beste Frank,
hoe duurder je gsm abonnement hoe lager de belkosten worden. Inderdaad een leuke rekening, valt heel erg mee. Overigens heb ik zelf een vodafone 120 abonnement,
groet, René :P
Ik koop bij Walmart of Walgreen een prepaid kaartje met een gratis 0800 nummer en bel dan op mijn hotelkamer of bij familie ermee..werkt net zo als die scoopkaart en naar mijn idee de goedkoopste oplossing...
Ik kijk ook altijd op mijn mobiel wie er gebeld heeft, en bel dan op een redelijke nederlandse tijd terug.... :wink:
Hoi allemaal,
Ten eerste allemaal bedankt voor jullie tips. We zijn met de Kerst in Florida geweest en dat was zeker niet de laatste keer. Komende Kerst willen we een cruise gaan doen. Nu wil ik inloggen op de carnival site maar daar moet ik mijn telefoonnummer doorgeven. En dat lukt steeds niet. Wat ik dus wil weten is wat het nummer is wat je eerst moet draaien als je vanuit Florida naar huis belt.
Hoop dat iemand me kan helpen.
Groetjes Fan
Hallo Fan,
Om vanuit Florida te bellen naar 020-1234567 in Nederland draai je 011-31-20-1234567.
011 om een internationale lijn te krijgen (althans bij Verizon in Florida)
31 voor de landen code van Nederland
20 voor de stad amsterdam
Succes!
Daniel
Hartstikke bedankt Daniel, dit was precies wat ik zocht. Dan ga ik nu lekker verder met de vakantieplannen.
Groetjes Fan
Het stomme is dat je bij sommige mobiele aanbieders dat weer standaard niet hoeft te doen.
Toen ik in december in de US zat moest ik bij de ene provider wel 011 +31 draaien en bij de andere aanbieder niet.
Ik zal er in februari opletten als ik er weer zit.
Kun je met een Nokia tri-band GSM en zakelijk abonnement eigenlijk gewoon bellen in de USA?
Hans.
Geen probleem. Zolang je in steden bent en op de Interstate moet je altijd goed bereik hebben. Een ander verhaal kan het worden als in de binnenlanden in gaat. Daar kan je weleens geen bereik hebben. Ik heb dat overigens in Florida nog nooit meegemaakt. Wel op andere plaatsen in Amerika.
Klopt helemaal Ebelix. Ik heb overigens wel vaak meegemaakt dat ik van provider verander in Florida. Dus als je in Orlando zit heb je provider X en net buiten Orlando heb je bijvoorbeeld provider Y.
Zo kan het wel voorkomen dat je een paar keer per dag van provider veranderd (zal wel aan mijn technische kennis liggen maar toch). Kijk dus goed welke provider het goedkoopste is, anders kan het al met al een dure grap worden.
Met een zakelijk abonnement zoals Hans, zullen die kosten wel meevallen :lol: