Er is niet zoiets als 1 Spring Break datum. Deze valt samen met de vakanties van de studenten. Zij hebben ook vakantiespreiding.
Waar wil je naar toe in maart?
Afdrukvoorbeeld
Er is niet zoiets als 1 Spring Break datum. Deze valt samen met de vakanties van de studenten. Zij hebben ook vakantiespreiding.
Waar wil je naar toe in maart?
Ik wil eigenlijk ook wel weten wanneer dat is?
Wij willen namelijk eind maart naar Florida. Eerst een rondtour, dan 3 dagen Miami en dan ongeveer 2 weken Orlando.
En ben dan best wel nieuwsgierig naar de drukte.
Groetjes,
Bowie13
Spring Break is gedurende heel maart. De laatste week van maart zijn wel de meeste activiteiten in Miami..
Hi,
Ik zit eigenlijk met dezelfde vraag alleen wil een reisje boeken voor begin maart (de eerste week van maart) naar Miami South Beach. Waar kun je nagaan welke activiteiten e.d. er zijn? Of weet jij ook toevallig hoe druk het zal zijn in de eerste week?
Groetjes,
Suzie
Misschien helpt dit :
http://www.tripsmarter.com/panamacit...sbcalendar.htm
Lijkt erg druk te worden in eerste week van Maart!!!
Volgens de Unofficial Guide to Disneyworld zijn zowel maart als begin april erg druk in de Disneyparken. Op een schaal van 1 tot 10 scoort begin maart 5 t/m 7, 10 t/m 26 maart een 8 of 9, 27 en 28 maart een 7 en vanaf 29 maart t/m 16 april zelfs een 9 of 10!
Veel Spring Breaks zijn dan aan de gang, met de college breaks voornamelijk begin april.
Hier de data van de verschillende universities/colleges. De top ligt van 5 tot 23 maart. Met nog een staartje tot 6 april.
21 jaar dan 22
we hebben al een hotel aan de ocean drive maar heb nu dit forum doorgelezen maar we konden dus beter eind van de maand gaan dan begin maar ja daar doe je niks aan :D
Wij hadden gepland om van 28-02-2011t/m 13-03-2011 :) vakantie :) te nemen om naar Florida op vakantie te gaan. Binnen deze periode zouden we i.e.g. gaan naar Miami South Beach, Naples, Everglades, fort lauderdale en de everglades.
Net voordat ik de tickets wilde boeken, dacht ik: ff kijken wanneer de springbreak 2011 precies is... Ik heb inmiddels wel alerlei data gevonden wanneer scholen vrij hebben, maar wat is nu de piek in het gebied dat wij willen bezoeken?
Hoop dat iemand kan aangeven wat nu precies de periode is waar je rekening mee moet houden i.v.m. springbreak 2011 als je naar Miami gaat.
Alvast bedankt!!!
Afgaande op vele voorgaande jaren komt springbreak i.i.g. na jullie retourdatum.
Wij gaan al jaren naar Daytona Bike Week, en volgens de vele locals breekt de hel pas los na Bike Week, want twee of drie weken later komen de scholieren.
En Bike Week is de eerste volle week (7 t/m 13) van Maart, dus je kunt met een gerust hart op pad.