Weet misschien iemand die La Nouba al heeft gezien hoe lang de voorstelling duurt?
Afdrukvoorbeeld
Weet misschien iemand die La Nouba al heeft gezien hoe lang de voorstelling duurt?
In mijn herinnering zoiets van 1 3/4 a 2 uur.
Voor de liefhebbers van Cirque du soleil: de komende tijd toeren ze door Florida met de show "Saltimbanco".
Linkje: http://www.tampabay.com/video/?bcpid...id=21762585001
We hebben deze zomer La Nouba in Down Town Disney gezien. Wat een fantatische voorstelling! Ik kan iedereen aanraden deze show te gaan zien en horen. Het geld meer dan waard.
Er is op dit moment een kortingsaktie voor Cirque du Soleil met 30% korting op de 2e rang op di-wo-do. Aktie loopt tot 2 juli dus misschien interessant voor de meivakantiegangers?? Kijk hier voor meer informatie.
Last minute aanbieding van Alegria in Tampa!
Deze kwam ik zojuist tegen. Mooie kans voor degene die nu in Florida is:Citaat:
Great ticket deal for Cirque du Soleil: Alegria in Tampa
Travelzoo has worked out a ticket deal for select performances of Cirque du Soleil: Alegria, which plays the St. Pete Times Forum in Tampa Wednesday through Sunday.
Lower-level seats are $45 (regularly $75) for adults and $25 (regularly $60) for children ages 12 and younger for the following performances this week:
- Wednesday, June 22 at 7:30 p.m.
- Thursday, June 23 at 7:30 p.m.
- Friday, June 24 at 3:30 p.m.
To purchase tickets, click this link and select "Buy Now." Fees of $12.35-$12.90 per ticket and $4 per order will apply. Regular-priced tickets are subject to the same fees.
Iemand ervaring met het bezoeken van een show van Cirque du Soleil in Downtown Disney ? Ervaring met het kopen van de kaartjes van een bepaalde site ? Hoor graag tips. Bedankt !
<<Moderator Michael66: Ik heb je vraag toegevoegd aan het bestaande onderwerp over Cirque du Soleil. Misschien dat je hier al wat van je antwoorden kunt vinden.>>
Hi Marjolein,
Ik heb gisteren op de website van Cirque du Soleil zelf 2e rangs tickets gekocht voor omgerekend 37 euro p/s. 53USD (Je moet van tevoren gratis lid worden van de cirque club), voor info zie: http://www.cirquedusoleil.com/en/sho...da/offers.aspx
Geldig tot 29 october 2011
@dutchronald;
goede tip en heel mooi prijsje, ga gelijk kijken. Bedankt !
Wij hebben tickets gekocht bij undercovertourist.com. Telefonisch de stoelen vastgelegd bij CdS. We gaan volgende week, dus dan kan ik vertellen hoe het was :)