Ja, annuleren is volgens mij zelfs goedkoper?
Het enige addertje onder het gras is dat er officieel op de site staat dat het maar tot 20 april is... maar verkocht is verkocht toch ;)
Afdrukvoorbeeld
Ik heb ook net geboekt voor volgende week. Heb de bevestiging inmiddels binnen, €5,- voor bijna 3 weken hahaha.
Ben blij dat ik niet een paar dagen geleden geboekt heb, wat ik eerder van plan was. Voldeed nog net aan de criteria, want wij vertrekken over 8 dagen. Weer meer te shoppen :razz:
Wij hebben ook geboekt voor als we in maart 10 dagen naar Florida gaan, is echt een koopje.
Normaal gesproken zouden we met de trein naar Schiphol gaan maar dit konden we toch niet laten lopen.:lol:
Oooh leuk zeg.... toch een paar mensen blij gemaakt deze week :)
Ook ik wilde gelukkig gemaakt worden, maar helaas lukt het me niet om met mijn credit card te betalen. Hij is echt nog zo'n 3 jaar geldig !!!!
Moet ik spaties er tussen open houden, of achter elkaar doortikken?
Help me a.u.b. want ik wilde ook voor de meivakantie boeken.
Of moeten het echt precies 15 of 22 dgn zijn. Wij gaan nl. 17 dgn. totaal gebruik maken van de parkeerplaats.
Help!!!
Nogmaals geprobeerd, en het is gelukt !!!!!!!!
Hartelijk bedankt dat ook wij op deze manier van die mooie aanbieding kunnen profiteren. Niet alleen veel infovoordeel op het Forum, maar ook letterlijk voordeel in klinkende munten. Nogmaals dank !
Ook wij hadden de mail ontvangen, maar ook reeds (een paar weken terug) de Schiphol smartparking geboekt voor Februari.
Die kon voor €10,- (één druk op de knop heet daar administratiekosten) geannuleerd worden, dus parkeren we nu 15 dagen voor één euro per dag :-).
Heb de gok ook genomen onze oude reservering geannuleerd en een nieuwe reservering gemaakt hopen dat het lukt!
Vorige week nog geen plaatsen beschikbaar, maar nu met extra winterkorting;
http://img190.imageshack.us/img190/6...artparking.jpg
Bron: Schiphol
Heeft er nog iemand een kortingsaanbieding voor Smart Parking in oktober a.s.?
Evt. per PM
Knaapje