In een paar grote steden zit een speciale Apple Store.
Daar wordt je altijd geholpen, waar ter wereld ook gekocht.
Eric
Afdrukvoorbeeld
In een paar grote steden zit een speciale Apple Store.
Daar wordt je altijd geholpen, waar ter wereld ook gekocht.
Eric
Ik heb in mei voor een 80GB gekeken en die was overal rond de $350. Deze kost hier 349 Euro...
Nou dat scheel toch een hoop geld. De koers staat voor ons natuurlijk hartstikke gunstig.
Nicole
Bij 1 van de Walmarts in Kissimmee liep ik bij toeval tegen een zeer betaalbare MP3 zender aan. Hij kost daar 30 dollar, en hier in Nederland zag ik een vergelijkbaar type te koop staan voor ongeveer 70 euro, nogal wat meer dus. Dat FM zendertje, met een bereik van slechts 3 meter, steek je in de 12V aansluiting op of bij het dashboard, en als je dan je mp3 speler (maar ook PDA enz.) via een bijgeleverd kabeltje aansluit kan je je eigen muziek via de stereo installatie in de auto beluisteren :grin: . Op het zendertje zit ook nog een USB aansluiting voor een memorystick. Je kunt dan via de knoppen op het zendertje zelf door de muziek navigeren.
Ik zei eerder dat ik er bij toeval tegenaan liep en daarmee bedoel ik dat het zendertje op een nogal ongebruikelijke plek hing; ik weet helaas niet meer bij welke categorie, maar wel waar: helemaal links achterin. Niet bij de afdeling electronica, waar je zoiets eerder zou verwachten.
In ons land zijn die zendertjes helaas niet toegestaan. Jammer. Ik heb de gok gewaagd en er 1 gekocht en zonder douanecontrole thuis weten te krijgen. Hij werkt prima! Ik wilde dit toch even doorgeven, zonder teveel reclame te gaan maken :-\"
Laats zo'n zendertje bij de blokker gekocht voor maar 9 euro's.
En deze werkt prima in de auto.
Heb net in New York een nanootje gekocht. Was echt wel goedkoper dan in NL. Garantie gewoon zoals hier.
Ik wacht af of er in augustus een nieuwe versie uitkomt, volgens geruchten met touch-screen...
Er zijn ook geruchten over een iPhone Nano..