Bedankt voor je reactie. Ben alleen in 2004 1 week geweest zonder vrouw en kinderen. We zijn met 5e dus elk jaar zit er dus niet in. En als we dan gaat willen we zoveel mogelijk doen.
Grz
Ton
Afdrukvoorbeeld
Bedankt voor je reactie. Ben alleen in 2004 1 week geweest zonder vrouw en kinderen. We zijn met 5e dus elk jaar zit er dus niet in. En als we dan gaat willen we zoveel mogelijk doen.
Grz
Ton
Leuk reisschema heb je gemaakt.
Lekker lang met vakantie.
Zou alleen nog een weekje extra nemen.....
Om bij te komen van deze trip....
Ga ook eens kijken bij prime outlets en de millenium mall.
Deze zijn echt wel goed hoor.
Ik was er nog nooit eerder geweest.
Premium kan echt niet op tegen prime.
Ik zie dat je ook naar epcot gaat.
Probeer er sávonds te gaan eten in 1 vd leuke restaurantjes die ze hebben.
Toppertjes zijn le cellier en het coral reef.
Le cellier dit jaar zelf gegeten = echt geweldig en coral reef net op een haar naar gemist.
Hij kijkt in het systeem en we konden op Dinsdag omstreeks 18:00 uur terecht, staan wat te kletsen en weg die tafel.......
Pascal
Pascal
Mooie reis, maar vind je het niet zonde om zoveel dagen in de parken door te brengen?
Ik zie op dag 21 Sea World staan. Echt een aanrader.
Wij houden veel van pretparken. Dus deze mochten niet onderbreken op deze vakantie. Dus het antwoord op je vraag of we het zonde vinden is nee. Als we 4 weken waren gegaan dan hadden we ook nog de zwemparken en Busch Garden erbij gedaan. Maar dat is nu voor onze volgende trip.
Grz
Ton
Hoi Pascal,
Als we terug komen van Florida heb ik nog een week vakantie. Dus kan nog uitrusten. de adressen van de prime outlets en de millenium mall staan reeds genoteerd. We kijken of dit nog ergens tussendoor kan. Het eten in Epcot nemen we ook mee, maar kan niet zeggen of het ook zal lukken.
Bedankt voor je tips.
grz
Ton
Hey Ton en family,
Volgens het reisschema zit er er weer op voor jullie. Rond deze tijd zitten jullie (hopelijk, anders is er iets mis) weer op het vliegveld, moe maar voldaan en met afgeladen koffers vol overgewicht. Morgen weer in Breda, da's different cook.... Op de Blog van Mattrob lazen we dat jullie lekker in Seaworld hadden gegeten. Dat zal vast wel niet de enige keer geweest zijn, dus misschien is er nog wel meer overgewicht......[-o<
Zoals je zelf in de quote al aangeeft, je wil natuurlijk graag zo veel mogelijk "doen" als je in Florida bent. Je plan zag er perfect uit en ik denk dat er veel Forumleden naar je reisverslag uitkijken. Ik in ieder geval wel, dus zodra de jet-lag weggeslapen is en de koffers uitgepakt, reken ik op je......:wink:!
Ik denk zo maar dat de weken voor jullie voorbij gevlogen zijn en dat zelfs drie weken tekort was, maar ondanks dat, welkom terug op vaderlandsche bodem!
Citaat:
Je plan zag er perfect uit en ik denk dat er veel Forumleden naar je reisverslag uitkijken.
Ik ben het eens met Teleton en kijk ook uit naar jullie reisverslag8-)
Ik hoopt dat jullie een top vakantie hebben gehad.
Groetjes,
Susie One
Onze vakantie is top geweest en we hebben bijna niet afgeweken van het schema.
Grz
Ton