Reisschema Ilse: Washington-Miami-Orlando
In de zomer reizen mijn vriend en ik 21 dagen door amerika:
1 juli - aankomst washington
2 juli - washington - shoppen!
3 juli - washington - witte huis + graf kennedy
4 juli washington - independence day
5 juli Washington - Miami
6 juli Miami - naar het strand
7 juli Miami - ???
8 juli - Everglades - boottocht - fort myer
9 juli - fort myer strand
10 juli - fort myer - Tampa shoppen
11 juli - Tampa - busch Garden
12 juli - Tampa - kennedy space center
13 juli Tampa- Orlando
14 juli - Orlando Sea World
15 Juli - Orlando Disney magic kingdom
16 juli - orlando disney epcot
17 juli orlando shoppen
18 juli orlando disney animal kingdom
19 juli orlando - universal studio's
20 juli orlando - universal island of adventure
21 juli naar huis!!
zoooo dat is een druk schema!
Re: Reisschema Ilse Washington-miami-orlando
Leuk schema, zou één ding veranderen als ik jullie was:
Shoppen in Washington is géén goed idee, dat kun je beter (en goedkoper) in Florida doen, maar een rondrit met de hop on- hop off trolley en een bezoek aan het Air & Space museum is een veel leukere invulling van de tweede dag.
Eric
Re: Reisschema Washington-Miami-Orlando
Leuk schema Ilse!
Je had trouwens in november al een globaal schema geplaatst en ik heb je schema die je vandaag geplaatst hebt daarin geplaatst en de berichtjen zijn nu dus samengevoegd.
Groetjes,
Sonja
Het enige wat ik in de planning niet snap is Tampa naar Kennedy space center en weer terug terwijl je de volgende dag naar Orlando vertrekt. Kennedy space center is beter te bereiken vanuit Orlando als vanuit Tampa. Zijn erg veel kilometers extra en de tijd kan je beter anders indelen.
Veel plezier,
Eric
Hoi Ilse,
Ik ben het met Eric eens, dat het zonde is om jullie tijd te besteden aan shoppen in Washington. Er zijn in deze stad zoveel dingen te zien en doen! Een heel goede keus om hier 4 juli te zijn, het vuurwerk is prachtig. De beste plek om te gaan staan is bij het Washington Monument, dan zie je dat verlicht met de vuurpijlen.
Als je informatie nodig hebt, kun je mijn blog erop na lezen. Als je op het Washington label klikt of zoekt op Washington staat er heel wat.
De beide shopmomenten in het schema, washington en Tampa lijken mij niet handig.
Shop in Orlando, daar heb je zeker wel een paar dagen nodig om goed te shoppen (Florida mall en verschillende outlet centers).
En wat betreft Kennedy Space Center, ook hier ben ik het met mijn voorgangers eens. Ik zou dus eerder naar orlando vertrekken en vanuit orlando de rit KSC maken.
Oke! Bedankt voor de tips!!
Ik dacht dat ik dan juist dichterbij Tampa zat haha
Is er ergens een kaart op internet ofzo waar je in een beeld kan zien wat waar ligt?
Zou wel handig zijn!
Die tips van Washington neem ik ook zeker van jullie mee!
Thanx!
Probeer Google Maps eens ....
Ik gaf ook aan de laatste week in Orlando te verblijven...
Is het dan verstandig om in Nederland een hotel voor daar te boeken of maakt dat qua prijs niet zoveel uit?
Groeten ilse