[Nieuws] Echtpaar ontvoerd en beroofd vanaf Downtown disney op weg naar hun hotel
Re: Echtpaar ontvoerd en beroofd vanaf Downtown disney op weg naar hun hotel
Hmmm Erg jammer dat zoiets gebeurd helaas, ik hoop dat het met het couple weer goed gaat naar de omstandigheden. En hopelijk krijgen ze die gasten gauw te pakken.
Helaas kan dit wel overal gebeuren tegenwoordig :-(
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
corrus
Zo zie je maar weer, ga, vooral 's avonds 's nachts niet in op vragen van medeweggebruikers. Ook: wanneer je de kansberekening er op los laat is de kans dat je dit overkomt zeer minimaal.
Dus, voor wie nog gaat: prettige vakantie.
groet,
Pieter POstma
Het verhaal blijkt iets genuanceerder te zijn. De mannelijke tourist was een bekende van de politie, een drugsverslaafde. Het lijkt te gaan om een mislukte drugsdeal.
Als het een bekende was van de politie was het geen tourist. Tenminste zo heb ik in Nederland Holleeder nog niet horen noemen.........
Oant sjen,
Pieter Postma
8) 8) :grin: :grin:
...en al die Franse drugstouristen dan?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
FrankS
Het verhaal blijkt iets genuanceerder te zijn. De mannelijke tourist was een bekende van de politie, een drugsverslaafde. Het lijkt te gaan om een mislukte drugsdeal.
Wat is je bron hiervan?
Deze uitleg ben ik ook nog nergens tegengekomen.
Maar als het wel zo is, voel ik me toch weer iets beter, al weet ik dat het overal kan voorkomen.
Het enige is, dat zoiets meestal niet bij één keer blijft, vaak vind slecht voorbeeld navolging. Het brengt mensen op ideeën.
Eric