Re: Hebben we genoeg overstaptijd? (AMS - Washington - Orlando)
Normaal is het genoeg.
Vorig jaar hebben wij op de terugweg wat dat betreft erg geluk gehad. We vlogen met United (Ted) en toen we zaten te wachten bij de gate werd er omgeroepen dat we met een noodvaart moesten boarden omdat er een enorme thunderstorm aankwam. "Enorm" was een understatement: in de verte zagen we een gigntische donkere lucht aan komen. Binnen 10 minuten zat iedereen erin en stegen we op terwijl de eerste grote druppels vielen. Tien minuten later is de luchthaven gesloten en kwam er enkele uren geen vliegtuig meer van de grond!!
Re: Overstappen Washington
1 uur en 40 minuten moet genoeg zijn en ja, de koffers worden doorgelabeld. Die zie je pas op de eindbestemming weer terug.
Alvast een fijne vakantie!
FrankV.
Op de heenreis gaan dan naar Miami via Washington?
Zo ja hoeveel tijd heb je dan?
Arie
Op de heenreis gaan we via Chicago naar Orlando. In Chicago hebben we bijna 3 uur overstaptijd. Dat zou toch wel voldoende moeten zijn.
Washington (IAD)
From: International to Domestic - 90 minutes.
From Domestic to International - 45 minutes
Chicago (ORD)
From: International to Domestic - 90 minutes.
From Domestic to International - 60 minutes
Frank,
Eén uur en twintig minuten is perfect! Loop je tenminste niet met je ziel en zaligheid te wachten op een vliegveld. Als het tegenzit zit het meestal goed tegen en heb je aan een overstaptijd van 3 uur ook niet voldoende.
In Washington hoef je alleen naar de juiste gate en die zit in dezelfde area als de aankomst vanuit Miami, 10 minuten lopen hooguit.
No worries mate, your on holiday!
Overstaptijd Washington = extra tripje?
wij hebben op de terugreis vanuit miami een overstap in washington, met een overstaptijd van 7 (!) uur.
de aankomst is 11.15 uur en vertrek naar amsterdam om 17.59 uur.
nu had ik gedacht van die gelegenheid gebruik te maken om een aantal uurtjes washington in te gaan. (ik huur een auto)
er zijn er een aantal mensen die zeggen dat men het vliegveld niet mag verlaten, maar naar mijn idee kan dit wel.
zijn er mensen die hier een antwoord op weten?:-k