wij gaan van 15-05 t/m 03-06 naar Florida, de bedoeling was om de 17e naar Universal te gaan. Maar als ik dit zo eens gaan we toch echt pas 1 van de laatste dagen (2-06 waarschijnlijk) want ik wil het zeker niet missen!
Afdrukvoorbeeld
wij gaan van 15-05 t/m 03-06 naar Florida, de bedoeling was om de 17e naar Universal te gaan. Maar als ik dit zo eens gaan we toch echt pas 1 van de laatste dagen (2-06 waarschijnlijk) want ik wil het zeker niet missen!
Met de Rockit Roller coaster was een grootse opening gepland, maar door de vele problemen is deze pas maanden later open gegaan.
dat was overigens een zeer grote tegenvaller voor universal.
Lijkt mij overigens sterk dat de opening niet volgens de nu afgegeven planning van Universal zal verlopen.. wanneer die ook mag zijn hahaha.
Zoveel nieuws komt er toch niet bij..
2 oude rollercoasters die een thema aanpassing krijgen, en 1 nieuwe coaster..
Ik ga er toch voorzichtig vanuit dat ze die nu al, of zeer binnenkort gaan testen..
Zou ieder geval groot gezichtsverlies voor Universal betekenen als dit mis mocht gaan
Pascal
Op deze site staat filmpje met wat onduidelijke beelden van de nieuw Potter film en de datum waarop bekend gemaakt gaat worden wanneer in Universal het Potter deel open gaat
http://attractionsmagazine.com/blog/...k-at-new-ride/
ik heb het ook gelezen, dat ze 's middags op 25 maart bekend maken wanneer de opening zal zijn.......we duimen door :-\"
En dan maar hopen dat er ook een soft opening is, als het echt eind mei gaat worden, voor de vroege vakantiegangers.
Was dat vorig jaar ook niet het geval met die Rip Ride in Universal?
Die zou toch ook ergens in Mei open gaan, was toen zelfs nog niet open toen wij er in Juli waren, hoop niet dat dat nu weer het geval is.[-o<
Me neither. Net voor de zekerheid Express tickets voor vrijdag 21 mei voor IOA besteld.
de Rip ride ging vorig jaar open toen wij 2 dagen thuis waren...Hopenlijk gaan we dit jaar het HP park anders beleven, maar goed wij gaan pas in juli, ik neem aan dat het dan wel open is...
Nou... ik denk dat die kans wel aanwezig is.