Bikeweek in Oktober in Daytona
Hallo, ik heb wat vragen over the bike week, in daytona in oktober.
We zijn vorig jaar ook geweest, en hebben heel veel motoren in een soort winkelstraat gezien, wat erg leuk was.
Maar nu mijn vraag, wat moet je als HD liefhebber nu echt doen?
welke dingen moet je echt niet missen, en zijn er meerdere terreinen/winkels?
We willen dit jaar maar 1 dag gaan, want we zijn met 5 personen, waarvan er eigenlijk maar 2 motorgek zijn.
bvd
groetjes
Syl
Re: Bikeweek in Oktober in Daytona
Re: Bikeweek in Oktober in Daytona
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Sylly
Hallo, ik heb wat vragen over the bike week, in daytona in oktober.
We zijn vorig jaar ook geweest, en hebben heel veel motoren in een soort winkelstraat gezien, wat erg leuk was.
Maar nu mijn vraag, wat moet je als HD liefhebber nu echt doen?
welke dingen moet je echt niet missen, en zijn er meerdere terreinen/winkels?
Er zijn zo veel terreinen, winkels en campings met allerlei vendors en bikebouwers dat je echt een week nodig bent om dat allemaal te bekijken en af te snuffelen. Het Biketoberfest is weliswaar iets rustiger dan de "grote" Bike Week (500.000 tegen slechts 100.000 man) en duurt wat korter, maar dan ben je nog meerdere dagen bezig als je alles wil zien.
We willen dit jaar maar 1 dag gaan, want we zijn met 5 personen, waarvan er eigenlijk maar 2 motorgek zijn.
bvd
groetjes
Syl
Als je maar 1 dag wil gaan, mag je twee dingen niet missen. Ten eerste de "winkelstraat" Main Street, want dat blijft toch een echte trekpleister en sfeerbepaler. En wat je zeker niet mag missen, alleen al omdat dat het belangrijkste Bike Week stekkie aan het worden is, is Bruce Rossmeyer´s Destination Daytona, de grootste Harley Dealer van de wereld. In en rond dit HD pretpark komen steeds meer kramen en handelaren tijdens de beide Bike Weeks en wordt dat dus de place to be. Hij zit aan de I95, US1 intersection in Ormond Beach, net boven Daytona. Zie ook onze reisverslagen.