Re: 2 dagen Fort Lauderdale
Het http://www.riversidehotel.com/. Midden in de stad en de water taxi stopt recht aan het hotel.
Je zit hartje centrum aan de Las Olas Blv. Kijk eens bij Expedia. Die hadden een zeer mooie prijs toen wij daar boekten. Vergeet vooral niet om het Bonnet House te bezoeken.
Er staan een paar foto's van het hotel in mijn log.
@ axzel.
Parkeren op Las Olasis heel moeilijk.Althans het gedeelte dan waar de fun zich afspeelt. Daar is ieder plekje bezet. De "sjiek" van Fort Lauderdale rijdt hier af en aan om gezien te worden.:mrgreen:
We hadden een parkeergarage bij het hotel maar anders zou ik niet weten waar je daar je auto kwijt zou moeten tenzij je een paar kilometer wilt sjouwen in de hete zon. Ik denk dat de enigste mogelijkheid is "meecruisen" tot je een vrij plekje ziet.
Re: 2 dagen Fort Lauderdale
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
PENPE
Hoi allemaal,
Tijdens onze komende trip in September willen wij ook nog 2 dagen naar Fort Lauderdale.
Wij hebben al 2 'things to do' uitgezocht, nl de Sawgrass Mills Mall en Florida Swap Shop,
Sawgrass milss mall is erg leuk en groot trek er maar gerust een dag vooruit.
Swap shop is een soort vlooien markt/ zwarte markt in beverwijk. ze hebben wel in de avond uren openlucht theater