Re: Hotel gezocht: Ft. Myers (Beach) / Sanibel Island
Hoi,
Wij zijn vorig jaar in het la Quinta Inn en Suites geweest bij de Sanibel gateway. Dit is ons erg goed bevallen en wij gaan er dit jaar weer naartoe.
http://www.lq.com/lq/properties/prop...do?propId=2039
Een leuk puntje is dat het tegenover een leuke outlet ligt.
Veel succes,
Luke
@toornent; mede vanwege de positieve reacties, hebben wij dit hotel voor onze komende vakantie geboekt. wij zijn heel benieuwd hoe het ons daar zal bevallen.
Hoi,
Ik denk dat jullie er geen spijt van zullen krijgen. Wij hebben ons meteen aangemeld voor jullie reisverslag. Veel plezier alvast.
Iets zuidelijker maar het hotel Hyatt Regency in Bonita Springs blijft onze favoriet aan de Gulfcoast. aanrader
The Neptune Inn in Fort Myers Beach. Direct aan het strand. Heerlijk plekje. Wij zaten er vorige week.
Citaat:
The Neptune Inn in Fort Myers Beach. Direct aan het strand. Heerlijk plekje. Wij zaten er vorige week
Wij hebben hier in 2010 gezeten, locatie is super. Zo je kamer uit en het strand op, kamers zijn " eenvoudig" maar netjes. Voordeel is ook dat ze een zwembad hebben. Al met al een aanrader!
Ik kan beamen dat La Quinta Gateway to Sanibell een prima uitvalsbasis is voor het bezoeken van Sanibel. Ligt pal bij de tolbrug naar Sanibel en inderdaad naast een outlet. Prima hotel verder. Verwacht geen luxe, maar het is schoon, ruim en heeft een behoorlijk groot zwembad, en is zeker zeer goed geprijsd.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Sunshine State
In Oktober zitten we drie dagen in
A Beach’n Place Zal wel terugkoppelen hoe het is verlopen, voor ons ook een uitprobeersel...
Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen, ik heb een quote opgevraagd voor zomer 2013
Ze zitter er al hoor Esther en de verslagen en de foto's stromen dagelijks binnen.
Weet ik, ik volg ze op de voet, de foto's zijn adembenemend.
Intussen al de quote binnen, beetje boven budget helaas (hoogseizoen)