Ik ga naar Florida en neem mee...
Had dit subject ook al op Allesamerika.nl geplaatst. :smile:
Het leek mij een leuk idee om mensen te vragen dingen mee te nemen als ze naar Zuid Florida kwamen. Niet dat ik die perse nodig heb, maar misschien is het gewoon leuk voor ons om hier af en toe Nederlanders op bezoek te krijgen en vinden sommige mensen het wel leuk om eens Nederlanders op te zoeken die in Florida wonen. Vandaar de suggestie : " Ik ga naar Florida en neem mee"...........
Bijvoorbeeld Lekker oude kaas, Hagelslag, Dagbladen , Een goed Nederlands boek, enzzzzzzzzzzzzz
Dus als je in de buurt bent of komt kom op de koffie en neem iets lekkers of leuks uit Nederland mee
Ciao
Speak
Re: Ik ga naar Florida en neem mee...
Stroopwafels!
Als in Gouda woonachtige Florida-freak neem ik elk jaar voor onze friends in New Port Richey altijd een paar zakjes echte Goudse siroopwafels (ja, siroop) mee. Vooral Matthew, de zoon van de familie, is er helemaal verzot op. Die worden meteen in de "veilige zone" ondergebracht, zodat niemand anders er aan kan komen.
Stroopwafels dus!
Re: Ik ga naar Florida en neem mee...
Enkele oerdegelijke ranzig sappig vette HEMA worsten. :-P
*edit
Voor alle duidelijkheid: niet om zelf te eten.
Re: Ik ga naar Florida en neem mee,,,,,
Een zak salmiak knotsen, Een stuk of 40 gaan er altijd mee en die zijn meestal ook heel snel op:)
Wij stuurden onze kenissen in de VS vaak chocoladeletters.
En het kan weer, ik zag ze alweer liggen:smile:
Moet je het eigenlijk ook melden als je door de douane gaat dat je etenswaren in je koffer hebt? Ook jammer als je al dat lekkers dan moet inleveren..en misschien een boete op de koop toe? Of ben ik weer veel te bang:-(
meisje
Je mag veel wel gewoon meenemen van de Customs hier hoor !
Geen Hema worsten dat niet. Vlees en vis en granen en dergelijke zeker niet. Maar vacuum verpakte kaas, koekjes en eindelijk alles wat bereid is en verpakt is geen probleem
Dus waar blijven die mensen die me kaas brengen ????
:p