Re: Yes Disneycruise geboekt!
Disney heeft dit jaar voor het eerst mediteranian cruises.
Deze lopen helaas niet zo vol als verwacht en zeker de 2 oversteken die ze moeten maken waren erg leeg.
Van Amerika naar Europa in mei was zeker niet vol en daardoor idd erg goedkoop.
De terugreis Europa naar Amerika heeft hetzelfde probleem vandaar deze superkoopjes......
Het enige nadeel is volgens mij dat je ticket vanuit Amerika naar Europa heel erg duur is vanwege een enkele reis en daar loop je dan weer heel erg in de kosten.
De prijs die je hebt en de cruise die je gaat maken is geweldig.
Er zullen op de zeedagen heel wat activiteiten te doen zijn, er zullen sprekers aan boord zijn die lezingen geven en die sprekers zijn toonaangevende Disneymensen.
Heel veel plezier gewenst en please please geef ons een uitgebreid reisverslag.
ja het ticket van orlando naar Amsterdam was redelijk duur. Net zo duur als een retourtje ongeveer. (500 euro)
Maar aangezien we onze tickets naar Barcelona voor een prikkie hadden (60 euro pp) kwamen de totale ticketkosten toch nog heel betaalbaar uit
Ik ga jullie zeker een uitgebreid reisverslag geven!!
Gaaf hoor! Wij hebben bijna het dubbele betaald voor 1 week. Ik weet zeker dat je het geweldig gaat krijgen! De dagen op zee kun je je inderdaad prima vermaken. Het is jammer dat ik niet zo veel vakantiedagen meer heb anders was ik meteen gaan boeken ;)
Ben trouwens wel benieuwd wat voor hut je hebt?
Een ideetje!:
Zou het niet leuk zijn dat wij allemaal op de zelfde tijd de goedkope disney cruise zouden gaan maken.
We kunnen dan ook het hele schip af huren!!
Lijkt jullie dat wat????
Gr. Monique
dat lijkt me een heel goed plan! haha wat een gezelligheid!
wij hebben trouwens een binnenhut. had gekeken op de site van Disney en die zagen er prima uit! en aangezien wij niet van plan zijn om heeeel veel tijd door te brengen op onze hut, wilden we niet meer geld betalen voor een buitenhut. Dat scheelde volgens mij namelijk nogal wat geld
Er is heel veel kans dat je ge-upgrade wordt naar een buitenhut met veranda.
Het is nog steeds totaal niet uitverkocht dus wie weet.....
De hutten zijn allemaal erg mooi dus dat komt wel goed. Qua prijsverschil is een binnenhut inderdaad een stuk voordeliger. Wij waren ook niet van plan veel op de hut te blijven maar het is toch erg mooi (en leuk) om vanuit je hut af en toe ook van het uitzicht te kunnen genieten. Een balkon is ons erg goed bevallen (die hadden wij niet geboekt maar wel gekregen). Wellicht krijg jij ook nog een upgrade. In ieder geval heel veel plezier! Ben erg benieuwd naar het verslag :-P
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Marjol
Dat klinkt allemaal erg leuk! :)
Off topic: Hey Marjol, alles goed in Bulgarije? Veel plezier daar!
Groetjes,
Sonja