Re: Hotelervaring: The Peabody, Orlando
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
meh1965
Waar moeten die arme eendjes nu heen?
They also said the famous ducks will be retired to the animal farm they came from.
wordt het wel een drukke bedoening daar :)
De eenden komen waarschijnlijk van die farm. Ze werden om de zoveel tijd gewisseld en gingen ook weer terug naar waar ze vandaan kwamen voor ze in het hotel kwamen werken. Ik weet niet meer precies hoe het zat maar het zijn iig wel steeds wissellende eenden. We waren van plan om aankomende vakantie nog een keer te gaan kijken naar de ducks in het Peabody hotel. Staat nu zeker op de planning, zal de laatste keer zijn dat het mogelijk is. Jammer hoor.
had ze ook nog eens graag gezien, we waren in overweging om de volgende vakantie
eens te gaan kijken zonder overnachting,omdat mijn moeder er dan weer bij is
maar ook dat zal waarschijnlijk dan niet meer gaan
we zijn pas rond 13 okt. in Orlando, mochten ze er dan toch nog zijn gaan we langs
Wij hebben 15e augustus de hele uitleg gehad in het Peabody hotel toen mijn dochter Chantal mee mocht lopen met de Duck Master, het klopt inderdaad dat de eenden gemiddeld tussen de 3 a 6 maanden in het hotel verblijven en daarna teruggaan naar de farm, waar ze normaal verblijven. De eenden vergeten de loop naar de fontein na 3 dagen trainen bij hun eerste aankomst in het hotel nooit meer en als zij na 2 of 3 jaar weer terugkomen dan pakken ze zo de "act" weer op alsof ze niet weggeweest zijn. Erg jammer dat dit verdwijnt!
Re: [Hotel] The Peabody, Orlando
Jammer dat de eenden verdwijnen. Blij dat wij deze zomer zijn geweest.
Er is inmiddels een handtekeningen actie gestart om de eenden te behouden: http://chn.ge/152YOQ6
http://d22r54gnmuhwmk.cloudfront.net...x313-noPad.jpg
Kansloze zaak denk ik. Ik denk dat de Peabody group de duck-march beschermd heeft in haar concept. Dat kan Hyatt niet zomaar overnemen..
Klopt Njit, volgens de Duckmaster was er geen mogelijk dat Hyatt de eenden zou overnemen. Ze horen bij de Peabody en nergens anders. De eenden gaan gewoon terug naar de wild farm waar ze vandaan komen. De Duckmaster gaat ook met pensioen maar dat was ook al eens veel eerder gebeurd! Wij zijn van de week nog bij de eenden gaan kijken. Tot eind september zijn ze er nog en per 1 oktober stoppen ze er mee.
Re: [Hotel] Hyall Regency International Drive (voorheen The Peabody), Orlando