Re: Vliegtickets 2016: Hoogseizoen (juli/aug)
Idd erg aantrekkelijke prijzen. Twijfel erg wat te doen. Kan niet zo heel veel vinden over ervaring met Air Europa, maar voor die prijs kan je ook niet veel verwachten. Ach als we er maar komen toch. Het boeken gaat nu alleen nog via supersaver.nl en ik boek eigenlijk altijd rechtstreeks bij de maatschappij, dit vind ik dus het meest lastige punt.
Aan het moderatieteam:
Waarom is dit onderwerp geen sticky?
De andere soortgelijke onderwerpen (2x ticketprijzen 2015, 1x ticketprijzen 2016) zjn dat wel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
mirretje
Nicole, Moolenschotjes, ik heb een vraagje aan je.
Wij willen volgend jaar een ongeveer vergelijkbare reis maken als jullie dit jaar hebben gedaan.
Eerst een paar dagen new York en dan met de auto naar Florida.
We zijn nu al druk bezig met kijken naar tickets. Nu zie ik dat jij zegt dat de meeste aanbiedingen half september tot december langskomen.mag ik een brutale vraag stellen en vragen wat jullie voor de tickets hebben betaald? Wij hebben nl. Geen flauw idee waar we op moeten rekenen en dus ook niet wat een goede prijs is........alvast bedankt en jullie blog was super om mee te lezen!!
Hoi Mirretje, leuke plannen hebben jullie :-)
Wij betaalden vanuit Düsseldorf naar New York en retour Ft Myers - Düsseldorf €717 pp. Wel hebben we natuurlijk een huurauto moeten nemen om vanuit New York door verschillende staten naar Florida te rijden en hierbij een drop-off fee moeten betalen van 399. Vliegen is natuurlijk ook een optie, maar wij zijn blij dat we dat niet gedaan hebben want de zuidelijke staten zijn prachtig.
Het zal nog een paar weken duren voordat de leuke (rechtstreekse vlucht) ticketprijzen voorbij komen. Wij stellen onszelf altijd een budget op en daar proberen we binnen te blijven - deze ligt rond de €3400
Gr Stefan
Bedankt Stefan voor je reaktie.
Ik ga proberen mijn geduld te bewaren tot er een mooie prijs te vinden is. Poeh, die drop off fee is ook niet niks! Ik ga in de tussentijd maar een mooie voordelige auto uitzoeken en de route plannen.....
Yes na een jaar Florida overgeslagen te hebben ( keertje Nevada Utah Arizona Californië) alvast geboekt voor volgend jaar.
Ams-Mia 24 juli
Mia-Ams 15 aug
Prijs 422 pp geboekt bij Supersaver, vliegen met Air Europa ( dreamliner). Heb nog geen ervaring met deze maatschappij tijden zijn in ieder geval goed.
Wauw, wat een goede prijs!
Net geprobeerd om deze air europe tickets nog te boeken voor die prijs...helaas nergens meer beschikbaar...
Heb je gezocht via skyscanner? Ik vind ze nog wel hoor. Vandaar kun je verder klikken. Ik heb gekozen voor Supersaver maar heb ook goede ervaring met Gate1
Het klopt dat je alles nog ziet maar na alles ingevuld te hebben (bij alle sites) checkt ie nogmaals de beschikbaarheid en dan staat er : helaas geen tickets meer voor deze prijs😖
Het is toch nog gelukt, via Gate1. 16-7 tm 11-8 2016 met Air Europe via Madrid. €500 pp. Wij zijn blij👍☀️