Nette prijs Anthonie! Ga ook eens kijken, Al ben ik geen fan van Iberia.....
Afdrukvoorbeeld
Nette prijs Anthonie! Ga ook eens kijken, Al ben ik geen fan van Iberia.....
via madrid? No way.
BA.com vanaf 355 dagen. Verder kun je via skyscanner.nl een zoekopdracht uitvoeren bij een aantal aanbieders op internet.
Wij hebben een definitieve boeking, vliegen met Air Berlin op Fort Meyers. Het is geen zoekopdracht.
Hallo Anthonie,
Madrid Barajas vind ik 1 van de meest vreselijkste luchthavens om over te stappen.
Wat is er zo verschrikkelijk aan, ik ben er nog nooit geweest hoor dus graag je reactie.
Gr
Anthonie
Ik vond het een vreselijke onoverzichtelijke luchthaven. Soort doolhof waar geen einde aan komt
Ik vind Frankfurt, Heatrow en Amsterdam een stuk fijner. Charles de Gaulle is helemaal dramatisch.
Alles is uiteraard persoonlijk.
Madrid Barajas heeft tegenwoordig een nieuwe terminal voor Iberia en consorten. Het is een lang uit gestrekt gebouw met ook nog 2 satelliten waar je met een treintje naar toe moet gaan. Evenals de oude terminals is het allemaal nauw, smal en donker.
Frankfurt is ook een crime. Smal en je hebt het idee dat je daar rondjes loopt. Parijs is nu opgeknapt en is nu beter te doen. Het haalt het absoluut nog niet bij Schiphol of Kopenhagen.
Wow!! Prijzen rijzen de pan uit. We zoeken tickets voor 2volw. en 1 kind vanaf Düsseldorf of Amsterdam met een retour naar Miami, vertrek op 25 juli en terug op 18 augustus. De prijzen gaan nu naar € 917 p.p. Iemand nog tips of onontdekte prijsknallers?