Re: Goedkoop parkeren Ocean Drive / Collins / 22nd
Of helemaal geen auto huren. Of je auto ergens parkeren waar het gratis is en met de bus naar je hotel.
O, er zijn zoveel mogelijkheden om te ontsnappen aan die "legale diefstal" zoals je dat zo mooi noemt. Ik noem het trouwens liever een kwestie van vraag en aanbod. Blijkbaar willen er veel mensen $25 per dag voor betalen, want ze blijven maar komen die toeristen.
Nou ik denk dat men niet veel keus heeft net als in Nederland en met name Amsterdam.
Er is geen Amsterdammer die het met het parkeerbeleid eens is hoor.
Het was destijds in het leven geroepen om betere doorstroming te creëren in de binnenstad met name voor het winkelend publiek. Echter door het verstrekken van betaalde vergunningen bleef het probleem bestaan. De mensen die niet wilde betalen zetten vervolgens hun auto 2 kilometer verderop in een ander standsdeel waarddor de mensen daar weer gingen klagen dus kwam daar ook betaald parkeren etc etc.
Nu is geheel Amsterdam betaald parkeren en het probleem zelf is niet opgelost.
Ik wil gewoon in de buurt van mijn hotel mijn auto kwijt tegen een normaal bedrag en ik wil niet geript worden.
Die grote garage op de hoek voor aan bij Lincoln rechts is dat geen publieke garage, weet iemad hoe duur die is ??
Dan is het mss een optie om een ander hotel te nemen.
Of ergens in een andere (minder touristische plaats) te gaan overnachten.
Misschien wil je dat helemaal niet maar het is het 1 of het ander......
Je zult je erbij neer moeten leggen net zoals je zult moeten wat betreft het parkeerbeleid van Amsterdam.
Het is nu eenvoudigweg zo dat er een parkeerbeleid is en dat daar kosten aan verbonden zitten. En naar blijkt ook in Miami.
Je kunt heel nederlands voor een dubbeltje eerste rang willen zitten maar dan moet je wrs toch je eisen aanpassen.
Een ander hotel heeft mss gratis parkeren of voor een lager bedrag. Ga je iets verderop slapen in een minder touristische plaats dan is het vaak gratis parkeren bij je hotel.
Misschien kun je hem in de gemeentelijke parkeerplaatsen zetten waar Michael het over heeft, dat levert je toch zon $9 per dag op.
10- 12 $ per dag is mee te leven maar $25 is van de gekken.
Ik overweeg ook om een appartement in Miami of Lauderdale te huren met parkeerplaats dan heb ik luxe en parkeren en per saldo goedkoper dan een hotel met extra parkeer geld.
Als ik, in geval van Ft Lauderdale,dan naar SOBE wil dan mik ik die meter wel een keer vol.
Het is allemaal afhankelijk van de omgeving dat is nu eenmaal zo $25 per dag is toch een lachertje vergeleken met Amsterdam.
Mocht je wel een hotel met extra valet parkeren hebben, vergeet dan niet dat het ook nog eens normaal is om degene die je auto aan je terug geeft wat tip geld te geven.
Gelukkig kun je hier gratis naar het toilet.