Re: Villa huren: Borg betalen & terug ontvangen
Angelique100, je doet veel moeite om de cheque te verzenden, dus is het je kennelijk meer dan waard. Je beschrijving klinkt heel goed, ik ben nu eigenlijk wel heel benieuwd naar het huis ;)
Re: Villa huren: Borg betalen & terug ontvangen
Ik heb de bevestiging van de betaling en het huis staat op gereserveerd voor onze periode :grin:.
Re: Betalingen rechtstreeks aan eigenaar
Ik kan ook betalen via Paypal, mijn account is gekoppeld aan mijn rekeningnummer, hoe zit het nu, komen er extra kosten bij ?
@Ritchie: Vroeger als je geld overmaakte via paypal kostte elke bijschrijving de ontvanger een euro. Geen idee of dat nog steeds zo is, maar jou zelf als verzender kost het niets extra's. Vraag aan de ontvanger of je een euro extra moet overmaken aan ze voor die kosten als dit daadwerkelijk nog zo is. Weet dat dit zakelijk nog wel geldt(0,5% tot 1% naar de VS/Canada, 1€ is 0,30USD, en hoe groter het bedrag word, komt er nog is 3% bovenop, let erop dat dit zakelijk is).
maar dit is toch niet zakelijk ?
Met paypal moet je in dit geval NIET opgeven dat het zakelijk is, maar privé. Het 1e zal inderdaad extra geld kosten zoals Innieminnie zegt. Geld toevoegen kost ook geen geld, zeker niet als het account gekoppeld is. Persoonlijk ben ik van het laatste geen voorstander, maar ieder zijn ding uiteraard.
Ik heb zowiezo al een mail naar paypal gestuurd, wacht hun antwoord ook even af.
Paypal zal aangeven dat het zakelijk is, immers verdienen ze daar een bedrag aan, privé niet.
Dus zowiezo altijd de privé aangeven ? maar kan het dan ook fout gaan ?