Net even gekeken maar er zit in San Francisco geen Wallmart (niet echt in de buurt tenminste). Iemand toevallig nog bekend met andere winkels waar ze dergelijke spullen verkopen?
Afdrukvoorbeeld
Net even gekeken maar er zit in San Francisco geen Wallmart (niet echt in de buurt tenminste). Iemand toevallig nog bekend met andere winkels waar ze dergelijke spullen verkopen?
In San Leandro (aan de andere kant van de Bay) zit een Wal Mart. Als je lang genoeg op 1 adres verblijft kun je ook online bestellen en laten bezorgen.
Je kunt het ook nog proberen bij een Best Buy, alleen beginnen die op ca. $850 (maar dan wel een Toshiba).
Een andere optie is Target, vanaf $800.
Gezien de prijsverschillen lijkt het de moeite waard om naar San Leandro te rijden.
Wat dacht je van CircuitCity, CompUSA, Bestbuy en Fry's? Ik zou zeker even rondshoppen; zou nog wel eens kunnen schelen. Kijk ook eens op Froogle.com.
Wat een leuke site is om rond te kijken: www.overstock.com
Het is helaas een webwinkel; je kan er dus niet even langs. Maar ze hebben wel veel tegen zeer lage prijzen!
Fry's Outpost.com heeft een model voor $599.99:
GQ RX-7334 CELERON 1.8GHz PROCESSOR, 128MB MEMORY, 30GB DRIVE, CD-RW/DVD-ROM DRIVE, 15" XGA TFT SCREEN, WINDOWS XP HOME
Intel Desktop Celeron 1.8 GHz FSB533 MHz
128MB DDR memory
15" XGA TFT LCD (1024x768 resolution max)
56K V.90 modem by miniPCI modem card
10/100 LAN ethernet
30GB Hard Drive
Combo DVD-ROM/CDRW drive
Windows Xp Home
90 Days Limited Warranty
Maar ook een HP voor $699.99:
HP ze4903 NOTEBOOK 1.3GHz INTEL CELERON M PROCESSOR, 512MB DDR MEMORY, 15.0" XGA TFT SCREEN, DVD/CD-RW CMB, WIRELESS LAN, XP HOM
1.3GHz Intel Celeron M Processor 320
512MB DDR SDRAM (2 x 256MB) at 266MHz
15.0 inch XGA TFT (1024 x 768) Display
40GB (4200RPM) Hard Drive
54g 802.11b/g WLAN with 125HSM/SpeedBooster support
24X DVD/CD-RW Combo Drive
Microsoft Windows XP Home Edition+Service Pack 2
(Let op, Fry's verkoopt soms ook "refurbished" modellen. Die hoeven niet slecht te zijn, maar zijn al een keer verkocht en geretourneerd. Ze zijn nagekeken en eventueel in nieuwstaat hersteld.)
CompUSA begint op $850 voor een HP, maar dat is incl. $50 mail-in rebate.
De site van CircuitCity ligt plat, dus die heb ik niet kunnen controleren.
we zijn van 2 t/m 6 aptil in San Francisco.. moeten we wel de dag van aankomst uittrekken om naar een Wallmart te rijden en 's avonds te installeren :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FrankS
hmmz..maar even met vriendin overleggen :) We hebben gelukkig nog even...
Even een review van die Wallmart Laptop opgezocht (::link::
Ten eerste, je kunt hem alleen online bestellen (niet beschikbaar in de winkel)
--------------------------------------------------------------------------------------
Pros:
* Low cost.
* Complete set of features for all its target market.
* Adequate performance for most tasks except games.
Cons:
* Sluggish processor.
* Poor 3D graphics performance (perfectly adequate for productivity, but unacceptable for modern games).
* Noisy fan(s) running all the time.
* Flimsy trackpad buttons.
* No expansion route except USB - you cannot add FireWire, for example.
* Short battery life (note, however, that you get exactly what is advertised - in fact, slightly more).
--------------------------------------------------------------------------------------
We denken er nog maar even over na :) Vooral de lawaaige fan en het feit dat het ding snel oververhit raakt zijn niet echt pluspunten...
Oud(er) topic maar wel zeer interessant voor vele reizigers.
Daniel'
Jij gaf aan dat je in februari met Delta naar de VS bent gegaan. Ik ga in juli ook met Delta dus ben erg geinteresseerd in je ervaringen.
Wat waren jouw ervaringen me je laptop onderweg?
Is er in Economy/Coach inmiddels ook een mogelijkheid om je laptop aan electriciteit te koppelen?
En nog een aanvullende vraag: is het mogelijk om op een draadloos netwerk in te loggen in de Disney parken? Of in andere parken?
Ten slotte: kan een lptop tegen de hitte? Als ik hem meeneem en achterlaat in de auto op een parkeerplaats, dan loopt de temperatuur gauw op tot een graad of 50 in de auto. Kan de laptop daar tegen?
Even een tegenvraag; waarom zou je in hemelsnaam je laptop meenemen in de parken. Er is toch wel wat anders te doen ?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael66
En waarom in de auto laten liggen ? Ik heb uit eerdere postings begrepen dat je vaak in een villa verblijft, dan koppel je hem daar toch ergens vast. Met een Kensingtonslot (die overigens bij CompUSA stukken goedkoper zijn en meer keus dan alhier) aan het bed, de toiletpot, de koelkast etc. etc. Blijft hij lekker koel en ook relatief veilig.
EricCitaat:
Delta heeft in Economy geen stroomvoorziening voor de laptop.Citaat:
Ik zag trouwens dat er op de WC in het vliegtuig een stopcontact zit waar 220/110V AC bij staat. Hier zou je in theorie de normale adapter zo in moeten kunnen pluggen. Ik heb dit maar niet geprobeerd omdat ze denk ik wel vreemd opkijken als je met je laptop naar de WC loopt en daar heel lang blijft zitten :)
Ik kan me niet voorstellen dat je tijdens de vlucht niet een laptop mag gebruiken bij American Airlines. Maar heb je al op de website van American Airlines gekeken? http://www.aa.com/