-
Ze hebben geen website maar op Internet staat wel en telefoon nummer die je kunt bellen.
Ik heb hem al eens eerder bekend gemaakt op het forum.
De hotels waren er een stuk goedkoper in Duitsland.
Ik weet niet waar je woond maar het is net over de grens van Arnhem!
De vlucht scheelde ons ook veel en vliegen met LTU.
Ik zou zeggen neem een kijkje en bel eens voor informatie, Ze verstaan ook nederlands want 80 procent van de boekingen daar worden gemaakt door... hoe kan het ook anders: Ons Nederlanders!
Groetjes marisca :lol:
http://web2.cylex.de/firma-home/reis...tur-86374.html
-
Wij hebben in Royal Pacific overnacht. Was volgens mij de goedkoopste en we deden het puur om die 'Express' passen. Prachtig hotel, lekker dichtbij de parken. Ik vond het ideaal (maar wel prijzig).
Wij hebben op de site zelf geboekt, met AAA korting. Dat was het goedkoopste wat ik kon vinden. Maar ik zou zeker vergelijken :wink: !
-
heb ff gebeld "mit Deutschland" en ik denk dat het idd goedkoper is, maar ik stuur ze nog ff een mail, zodat ik alles op papier terug krijg. Bedankt voor de tip.nog ff een vraagje over die AAA discount, op de site van universal zelf staat bij de hotelboekingen het volgende:
AAA MEMBER DISCOUNT MUST PRESENT VALID AAA ID UPON CHECK IN RATES SUBJECT TO RESTRICTIONS AND BLACK OUTS
laat je dan gewoon je anwb card zien? ik heb vorige jaar m'n anwb lidmaatschap opgezegd, maar zo te zien is het de moeite waard weer lid te worden.
-
Ik kan me niet echt meer herinneren of ik die daadwerkelijk moest laten zien. Maar voor de zekerheid zou ik hem wel meenemen :wink: !
-
Wij zijn net terug van Orlando en hebben vorige week zondag Universal bezocht en hebben gezien de drukte een Expres pass Plus gekocht a 35 dollar/stuk, konden iedere atractie 1 maal met deze pas bezoeken, ik vind de Fastpass van Disney een betere oplossing, ik zou volgende keer een Universal Hotel boeken (is inclusief Express plus passen)
-
Wij hadden via de website van Universal tickets gekocht voor 2 personen 2 dagen, je kreeg dan 3 dagen gratis + kind gratis voor 5 dagen. Dus alles samen $198.00. Wij blij! Totdat we in Universal kwamen! Mijn man had al een en ander over die express passen gelezen dus hij wilde die meteen kopen. Toen ik hoorde dat ze $35.00 per persoon kosten (keer 3 dus voor ons) vond ik dat veel te duur( toch Nederlander) dus ik wilde wachten. Maar ze laten je daar echt eeuwen wachten die express gaan steeds voor. Dus uiteindelijk hebben we die passen toch maar gekocht, bij de eerste atractie werd hij gescand maar inderdaad bij de rest letten de medewerkers er niet op. Ik vind dit dus echt afzetterij want wachten is dus geen optie en 5x dit bedrag te betalen ging mij toch echt te ver! We hebben onze tickets gewoon laten verlopen. Mochten we ooit nog eens naar Universal gaan nemen we zeker een Universal hotel.
-
Dat zijn mijn woorden ook.
Wij hebben 3 nachten in Hard rock gezeten en het was waanzinnig.
Je voelt je echt vip en je kunt onbeperkt in de fas pas rij gaan staan.
Zo gingen wij 3 keer achter elkaar in de mummy en onze zoon van net 7 is ook mee geweest.
Eindelijk zijn angst over wonnen.
Eten is ook zeer aan te raden in het restaurant de Kitchen in HRH.
Entertainment bij de pool iedere avond , en een lekker ijssalon.
mooie kamers en twee was bakken , heeeerlijk!!
Gr marisca 8)
ps: Mini bar van afblijven...errug expensive! :twisted: :twisted:
Vb: flesje water 8 dollar zonder tax. :evil:
-
Ik ben in het openingsjaar enkele dagen in het HRH geweest. Mooi hotel, lekker rustig toen. Alleen het zwembad is zo ondiep, dat het sterk opgewarmd wordt door de zon en waardoor het lijkt alsof je in bord erwtensoep stapt...
-
Exprespassen tijdens onze bezoeken vorige week zouden echt weg gegooid geld geweest zijn. De meeste attracties hadden een wachttijd tussen de 0 en 10 minuten, uitzondering waren de Mummy en Spiderman met 20 minuten. Het is dus verstandig even de drukte te checken, en dan eventueel alsnog een express pas aan te schaffen. :)
-
Wij zitten op het moment nog in Orlando, nu in Marriot Springhill Suites, maar hiervoor 3 nachten in Royal Pacific geslapen. Eén nadeel van dit hotel, je wil nooit meer anders :lol:
Wij vonden het echt super, ten eerste lekker luxe hotel, met een mooi zwembad, met het bootje naar de parken ideaal. Maar vooral de expresspassen waren het dubbel en dwars waard.
En Wicked Florida, ik weet niet precies wanneer jij er was, wij waren er ook afgelopen week, maar hebben rijen gezien van 90 (!) min.
En idd met zo'n expresspass krijg je steeds voorrang.
Wij gaan aankomende week nog wel een keer en dan zonder expresspass, dat zal dan wel tegen vallen. Alhoewel, ik heb ze nog in m'n bezit :wink:
Wij betaalden $159,00 (=incl prom.code) per nacht per kamer.
Conclusie: volgende keer gaan we weer hier naar toe.
Carin
http://diazmadrid.punt.nl