Helemaal met je eens ik heb met opzet voor een villa gekozen omdat ik de prijzen van hotels dusdanig vond dat ik vaak om en nabij dezelfde prijs uit kwam als een villa. Bovendien vind ik het wel prettig zelf je eten te maken en je eigen gaan te kunnen gaan en dat je de ruimte hebt.
Ik vertrek in oktober pas maar dan is de grote drukte ook wel een beetje geweest denk ik. Ik ben tot nu toe drie keer in amerika geweest tweemaal een rondreis respectievelijk West en Oost en 1 maal florida maar das een goede 9 jaar geleden en toen hoefde ik zelf niet te rijden al hoewel de villa vinden wel een dusdanig groot probleem is geweest dat we over het stuk van het vliegveld naar de villa bijna 4 uur gedaan hebben. Ik heb me ooit voorgehouden het nooit meer op die manier te gaan doen aan de andere kant weet ik hoe het nu werkt met de sleutel op halen etc. Toen is nooit verteld dat we die ergens uit een kluisje moesten vissen dus waren we daar ook niet echt op voorbereid. De villa maakte echter alles goed we hadden in dit geval wel een boven verdieping maar denk dat dat een uitzondering is geweest.