Ligt idd dicht bij Disney.
Je rijdt het resort uit, linksaf tot de grote kruising, en dan ga je linsaf, bij de volgende stoplichten recht af richting Sherbert Rd, dan rijdt je binnen 5 minuten Animal Kingdom op.
Afdrukvoorbeeld
@Ritchie en @Lelli Kelly, fijn dat jullie beamen dat het een mooie locatie is met alles op "redelijke" afstand. De huisjes lijken inderdaad op elkaar. Je bent een bikkel hoor hardlopen in die hitte ! Ik heb gezien dat ze een ruimte met wat gymtoestellen hebben, heel misschien dat ik daar nog even ga kijken (en heeeeel misschien sporten ook:). Je hebt een erg leuke weblog gemaakt hoor Lelli Kelli, erg leuk om te lezen ! Nog 69 dagen en dan mogen wij het allemaal zelf gaan beleven.
Dank je @Myrthle! Het enige dat we niet in de buurt konden vinden was een Starbucks :D
Windsor Hills is 1 van de communities die het gunstigste(lees dichtbij) Disney ligt. Ik vind het wel grappig dat je hier vaak leest dat men het gehuurde "huisje" noemt. Dit terwijl het vaak groter is dan menig huis in NL.
Tip voor de Windsor Hillbillies; Windsor Hills linksaf uitrijden (Old Lake Wilson Road) en direct weer linksaf Livingston Road op (of via de achteruitgang direct links Liv. Rd. op). Aan het einde rechtsaf en je bent zo, zonder 192 en verkeerslichten) op Formosa Gardens met zijn diverse restaurants (Fridays, Outback, Cracker Barrel etc.), supermarkt, andere winkels èn Ace Hardware Store :cool:
Idd Ta2 Gerrit, hebben we de laatste keer ook al eens gedaan, Formosa Gardens is echt leuk, vooral de supermarkt in Chinese stijl
Erg fijn jullie tips ! Dat komt helemaal goed met ons in Windsor Hills/Orlando. Formosa Gardens klinkt erg leuk Ta2 Gerrit, ik denk dat wij er ook eens gaan kijken. Enne Lelli Kelly....ik drink gelukkig geen koffie :)