Welk strand in omgeving van Kissimmee heeft de voorkeur?
Dag beste mensen,
ik ga in augustus 2 weken naar Kissimmee, naast de pretparken e.d. willen wij ook een strand bezoeken. Heeft iemand tips welke te doen zijn met de auto? En welke zijn af te raden? Tips zijn altijd welkom.
Gr. B.
Re: welk strand in omgeving van kissimmee heeft de voorkeur?
Poeh, daar zijn al enkele topics aan gewijd, maar kan ze niet zo snel vinden. "In de omgeving van Kissimmee" zul je geen beaches aantreffen, daarvoor moet je meer dan een uur rijden. Cocoa Beach (ooskust) en Clearwater Beach (westkust) zijn het snelst te bereiken. Fort DeSoto Beach/Park is al jaren in de top 10 vaan mooiste stranden te vinden.
Waarheen niet? Deze zou ik persoonlijk even niet doen.
Uiteraard wil ik Daytona Beach aanprijzen, want daar komen wij net vandaan. Zo met je auto het strand op, kofferbak open, koelboxje en handdoek er uit en liggen. In de zon of in de schaduw van je eigen auto, dat is toch werelds :-)
mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Clearwater Beach. Mooi strand, heerlijke zee en ook de omgeving heeft iets.
maar ja dat is weer persoonlijk. ;)
Cocoa Beach zijn we geweest...heerlijk
Dennis
Zoals al aangegeven: Fort de Soto. Supermooi strand. Eind van de dag in de buurt een motelletje zoeken, stappen in Ybor City in Tampa, slapen, dagje Busch Gardens en 's avonds terug naar Kissimee. Lijkt me een leuk uitje.....
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Ta2 Gerrit
Uiteraard wil ik Daytona Beach aanprijzen, want daar komen wij net vandaan. Zo met je auto het strand op, kofferbak open, koelboxje en handdoek er uit en liggen. In de zon of in de schaduw van je eigen auto, dat is toch werelds :-)
Hier wil ik me graag bij aansluiten! Wij hebben dit gisteren gedaan en dit is echt ge-wel-dig! Met de auto het strand op gereden ($5) en de hele dag daar gebleven. Is ongeveer een uur rijden (70 mijl) vanuit Orlando/Kissimmee.