Re: Even voorstellen: Schil
tickets heb ik een tijd terug al geboekt , we vliegen met Aer Lingus via Dublin zodat we gelijk de amerikaanse douane door kunnen
het enige dat ik nog moet boeken is de auto en een Orlando Flex ticket , die tickets worden alleen maar duurder zie ik dus daarmee
wachten was niet zo'n goede optie maar ik dacht misschien komt er rond kerst wel een leuk aanbieding ofzo ?
en met de auto wacht ik denk ik tot Januari want dan komt Hertz weer met een USA aanbieding , bij de laatste was ik net 2 dgn te laat
want ik had mijn nieuwe CC nog niet ...
Tickets heb ik nog nooit echt in een aanbieding gezien, ik zou gewoon via http://www.attractionticketsdirect.ie/ bestellen. Vaak de goedkoopste optie.
Volgens mij heb je hier genoeg aan:
3-PARK SEAWORLD, AQUATICA AND BUSCH GARDENS TICKET 2013 € 107
UNIVERSAL 2-PARK BONUS TICKET 2013 € 129,-
Totaal € 236,- pp
Flexticket zit op € 272,- pp (dat is dan wel incl Wet'n'Wild)
Thanks Patrick !
er zit 1 kind van 6 bij dus het scheelts een paar dollar maar in principe betaal ik dus EUR 144 extra bij de flexticket
om Wet 'N' Wild te bezoeken terwijl mijn vrouw er al niet van houd ( maar kids en ik wel) en we hebben Aquatica al ...
is Wet N Wil de moeite waard ?
ik zie dat ik via de engelse site van Hertz een Chevrolet Equinox kan boeken voor EUR 465,- met :
Included in the rates
- Airport Concession Fee Recovery On Flight Arrivals
Loss Damage Waiver
Tax and other charges
Liability Insurance Supplement
Customer Facility Charge
Rental Surcharge
Vehicle Licensing Cost Recovery
Energy Surcharge- Unlimited Free Miles Included
Not included in the rates
Personal Accident Insurance / Personal Effects Coverage- PREMIUM EMERGENCY ROADSIDE SERVICE
Refueling Options
Additional Driver
additional driver heb ik niet nodig want mijn vrouw durft dat toch niet , refuelling kan ik evt wel doen
en die andere 2 zitten toch ook in je reisverzekering ?
voor de rest wel goed tarief toch ?
Jullie hebben idd Aquatica al. Ik heb me daar 2 dagen prima vermaakt. Wet'N'Wild is misschien nog iets heftiger. Al denk ik niet dat je dat gaat missen.
Nee ik denk idd dat ik het zo gaat boeken qua tickets want we willen waarschijnlijk ook nog Disney doen en dat kost ook weer veel geld ...
Refueling kan je er nooit bij nemen, hooguit de 1e tank. Verder kun je voor de auto het beste in één van de auto onderwerpen (in jouw geval Hertz) de vraag stellen.
Helaas moet ik deze vakantie verschuiven met een jaar gezien ik net pas thuis ben na 2 maanden ziekenhuis , was een hele zware beslissing maar ik moet wel fit zijn wil ik
er volop van kunnen genieten.
nu volop proberen alles terug te krijgen met de verzekering en weer een jaar wachten :mad:
Beterschap, eerst aansterken en dan volgend jaar extra driedubbel genieten dan maar!!
Beterschap en volgend jaar dubbel genieten!!!